Septum piercing scheef
zaterdag 13 mei 2017 om 18:08
Hallo allemaal!
Ik heb vorige week vrijdag (nu een week later zaterdag) een piercing laten zetten. Maar hij is voor mn gevoel echt ontzettend scheef. Heb er nu een redelijk grote cirular barbel in, voor de zwelling. Maar ondanks dan ik het gevoel heb dat de zwelling bijna weg is, blijft hij SCHEEF. Ik hoop dat zodra ik hem kan wisselen en ik er iets kleiners in doe het niet opvalt
Wat kan ik het beste doen?
Ik heb vorige week vrijdag (nu een week later zaterdag) een piercing laten zetten. Maar hij is voor mn gevoel echt ontzettend scheef. Heb er nu een redelijk grote cirular barbel in, voor de zwelling. Maar ondanks dan ik het gevoel heb dat de zwelling bijna weg is, blijft hij SCHEEF. Ik hoop dat zodra ik hem kan wisselen en ik er iets kleiners in doe het niet opvalt
Wat kan ik het beste doen?
zaterdag 13 mei 2017 om 18:10
zaterdag 13 mei 2017 om 18:35

zaterdag 13 mei 2017 om 19:04
Dat ziet er behoorlijk scheef uit ja. Lijkt alsof hij vanaf (op de foto gezien) rechts veel hoger begonnen is en dan schuin naar beneden heeft gepierced. Ik zou daar wel mee terug gaan. Maar of er iets aan te doen is, durf ik niet te zeggen. Zoveel plek is er niet daar, dus of er nog een gat bij kan...

zaterdag 13 mei 2017 om 19:17
Wat Whomi zegt inderdaad. Ik denk dat het een kwestie is van piercing uithalen, eerst laten helen en dan een nieuwe septumpiercing laten zetten.
Ik denk niet dat het minder gaat opvallen met een kleiner ringetje.
Er is trouwens een goed piercingforum waar je terecht kan met deze vraag, daar ben ik ook goed geholpen en heb ik handige info opgedaan toen ik een tepelpiercing liet plaatsen. Ook zo'n piercing die je echt niet scheef wil hebben
Ik denk niet dat het minder gaat opvallen met een kleiner ringetje.
Er is trouwens een goed piercingforum waar je terecht kan met deze vraag, daar ben ik ook goed geholpen en heb ik handige info opgedaan toen ik een tepelpiercing liet plaatsen. Ook zo'n piercing die je echt niet scheef wil hebben

May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
zaterdag 13 mei 2017 om 21:33
De enige optie is de septumpiercing er uit te laten halen, het is (fout) schuin gezet.
Ik zou naar de shop terug gaan, je geld terug eisen want dit is gewoon door iemand gedaan die er geen verstand (ervaring)van heeft.
Dan rest er nog dicht laten groeien en een goede piercer uitzoeken die er wel verstand van heeft.
Je mag de piercing niet vervangen, dit kan pas na vier maanden als de septum volledig is genezen.
Ik zou naar de shop terug gaan, je geld terug eisen want dit is gewoon door iemand gedaan die er geen verstand (ervaring)van heeft.
Dan rest er nog dicht laten groeien en een goede piercer uitzoeken die er wel verstand van heeft.
Je mag de piercing niet vervangen, dit kan pas na vier maanden als de septum volledig is genezen.