waarom worden forummers ineens geblokkeerd of wordt het topi

06-02-2009 21:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de Angels.Waarom worden forummers ineens geblokkeèrd of wordt het topic ineens gesloten?Zat een topic te lezen,denk ja,wat moet je er mee.Maar goed iemand start dit.Ineens wordt iemand anders geblokkeerd.Maar andere ergere topics of ergere forums blijven.?????????,Die mensen mogen toch ook hun zegje doen of????(HMMMMMMMMMMMM even nagekeken op typfouten,voordat daar reakties over komen,maar die komen er toch wel,door ???)
Omdat je vieze woorden gebruikt

Omdat je slechte dingen over een andere forummer zegt

Omdat je zegt dat Angel 1 t/m 100 een dikke kut is

Omdat je spamt

Omdat je reclame maakt voor vage sites

Omdat omdat omdat omdat... weet je, ik denk dat het wel in de huisregels staat.

Oh ja, een mede-forummer bedreigen mag ook niet, schijnt.
Oh ja, er staat ook een perma-ban op het niet gebruiken van spaties.
Er zijn gewoon regels waar je je aan houden moet. Lees die maar even na.
Als je op het blokkadetopic kijkt zie je waarom iemand een permaban krijgt. Abuis/Express/De kleinejodeljonge oid waren aan het trollen/dubbelnicken. Dus waarschijnlijk 1 persoon met 3 nicks??
...
quote:queenie1 schreef op 06 februari 2009 @ 21:09:

Als je op het blokkadetopic kijkt zie je waarom iemand een permaban krijgt. Abuis/Express/De kleinejodeljonge oid waren aan het trollen/dubbelnicken. Dus waarschijnlijk 1 persoon met 3 nicks??Op welke pijlert staat dat topic nu eigenlijk?
Op overig!
...
Topic mag voor mij ook weer gesloten worden.Het was een geintje van iemand met meerdere nicknames.Was te snel.(Misschien door mn biertje Hahaha) Sorry.Was weer even aangebrand.En anderen met mij.Werd even op de kast .........enz.Doei,En bedankt voor de reaties.
een geintjuh erim??? ik zeg permaban!
Nou duidelijk dus weer (wat ik overigens ook al in jullie topic heb gepost Erim, dus misschien in t vervolg ff iets beter opletten voordat je zo moord en brand schreeuwt....)

Case closed...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven