Geld & Recht alle pijlers

Thuiswerk

15-05-2017 15:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik werk parttime en graag zou ik iets van thuis werk willen doen, vele zijn oplichters. Maar iets van enquêtes invullen ofzo vind ik ook prima, weet iemand waar ik dat zou kunnen doen?

Alvast bedankt
Hallo

Ik werk parttime en ik zou graag iets van thuis werk erbij willen doen, vele zijn oplichters. Maar iets zoals enquêtes invullen ofzo vind ik ook goed.
Weet iemand iets?

Alvast bedankt
Je hebt bijvoorbeeld TNS NIPO, GFK en Euroclix. Maar dat is echt geen parttime baan qua inkomsten. Daar laat ik een paar keer per jaar iets van uitbetalen of krijg ik een cadeaubon. Dat is dus geen maandelijks inkomen.
Zijn allemaal oplichters. Gewoon een baan erbij zoeken of vragen of je meer uren kan werken.
Het is ook meer voor erbij
Greendale schreef:
15-05-2017 15:20
Je hebt bijvoorbeeld TNS NIPO, GFK en Euroclix. Maar dat is echt geen parttime baan qua inkomsten. Daar laat ik een paar keer per jaar iets van uitbetalen of krijg ik een cadeaubon. Dat is dus geen maandelijks inkomen.
Moet je hier echt 2 topics voor openen? Ik heb je gestafd.
je verdient er geen klap mee, lees de commentaren maar eens bij deze blog hierover: https://www.financieelonafhankelijkblog ... verdienen/

(blog is wel een mooi overzicht van een aantal websites waar je je kunt aanmelden)
je verdient er geen klap mee, lees de commentaren maar eens bij deze blog hierover: https://www.financieelonafhankelijkblog ... verdienen/

(blog is wel een mooi overzicht van een aantal websites waar je je kunt aanmelden)
Iets van enquêtes invullen kun je overal op internet vinden. levert je alleen heel weinig op.
ik heb heel lang meegedaan aan panelwizard nou een paar euro per jaar krijg je er wel voor. of bij een ander zo af en toe eens een cadeaubon van 5 euro
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Pluisi schreef:
15-05-2017 15:23
Moet je hier echt 2 topics voor openen? Ik heb je gestafd.
Huh, je quote de verkeerde denk ik. Het is niet mijn topic namelijk.
Eens gekeken op zo'n website. Waarom moet ik geld betalen om vacatures te mogen inzien?? Dan ben ik al klaar
Greendale schreef:
15-05-2017 15:45
Huh, je quote de verkeerde denk ik. Het is niet mijn topic namelijk.

Sommige mensen op dit waaaaanzinnige forum móeten quoten om te kunnen posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven