Stamcafé XXX
dinsdag 16 mei 2017 om 19:28
Wat een lieve reacties op de heren! Ze hebben ons ook uitgekozen: hun zus taalde niet naar ons. De donkere ging meteen naar man, de witte naar mij. En de heren slapen kruiselings over elkaar liggend, lepeltjelepeltje, zijdelings geplakt of kop-aan-kont. Ze wassen elkaar en zijn nooit verder dan een meter bij elkaar vandaan. Hun eigenaar is heel blij dat we ze beiden adopteren... en wij zijn over the moon dat ze bij ons mogen komen wonen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 16 mei 2017 om 19:37
Wij hoeven ook geen papieren en omdat we de twee katjes adopteren en we bij het bezoek zelf geadopteerd werden door de poesjes ging de prijs ook de goede kant uit. De eigenaar heeft 3 vrouwtjes en 1 kater en heeft om de 2 jaar een nestje (We hebben haar DA gesproken en die is zeer lovend over de manier waarop eigenaar met de katten omgaat). Eigenaar vindt kittens leuk maar is zeker niet uit op puur winstbejag. Ze wil goede baasjes voor de katjes, vandaar de geafficheerde prijs met vermelding dat ze geen stamboom hebben.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑16-05-2017 19:26Ze zijn schattig OB!!
Maar wat een bedrag voor een kitten zonder papieren. Djeeez.
Die van mij (die in de maak is) is van een zuivere Maine Coon met een zuivere Siberische kat. Ook zonder papieren (hoef ik ook niet)
dinsdag 16 mei 2017 om 19:41
En dat zegt veel! Dank je voor het plakken van meneertje 1, kan je meneertje 2 ook plakken?
dinsdag 16 mei 2017 om 19:54
Merci Ren! Meneertje 2 ziet er dan heel onschuldig en onnozel uit, maar hij is de eerst geborene en echt de baas van de kittenpack! En hij heeft drie zwarte haartjes op zijn achterhoofdje. Dat stelde me gerust want helemaal witte maine coon mannetjes zijn blijkbaar soms doof. En bij het bezoek konden we zelf duidelijk vaststellen dat hij zeker niet doof is.
oudblond wijzigde dit bericht op 16-05-2017 19:58
1.56% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 19:57
Wanneer heeft meneertje 1 een oppas nodig?
Ik denk dat ik meneertje 2 dan met wel minstens vijf verschillende namen aan zal spreken en meneertje 1 maar met 1 of 2 (zijn eigen en zijn broers) omdat ik wel eens Ieerder) witte oppaspoezels gehad heb
Het lijkt ook wel een goedgekozen marktplaatsnaam van zo'n eigenaresse.
Ik denk dat ik meneertje 2 dan met wel minstens vijf verschillende namen aan zal spreken en meneertje 1 maar met 1 of 2 (zijn eigen en zijn broers) omdat ik wel eens Ieerder) witte oppaspoezels gehad heb
Het lijkt ook wel een goedgekozen marktplaatsnaam van zo'n eigenaresse.
dinsdag 16 mei 2017 om 20:04
Namen dat is nog een ding! We hadden namen nadat we hun foto's gezien hadden. Waren er helemaal van overtuigd, maar na hen ontmoet te hebben en hun eigenaar de wenkbrauwen optrok bij de Vlaams/Franse namen twijfelen we (namen niet makkelijk op de bedoelde manier uit te spreken. Iedere Belg/Fransman van +40 heeft wel een oom met deze namen, maar in Nl.....). We willen 'jongensnamen' die bij elkaar passen maar geen 'setje' zijn uit een stripverhaal, bandnaam...... Liefst 2 lettergrepen met een i er in. Shoot!
dinsdag 16 mei 2017 om 20:05
Wij hebben ook ooit een spierwitte kater gehad, liep helaas onder een auto voor hij groot was.Oudblond schreef: ↑16-05-2017 19:54Merci Ren! Meneertje 2 ziet er dan heel onschuldig en onnozel uit, maar hij is de eerst geborene en echt de baas van de kittenpack! En hij heeft drie zwarte haartjes op zijn achterhoofdje. Dat stelde me gerust want helemaal witte maine coon mannetjes zijn blijkbaar soms doof. En bij het bezoek konden we zelf duidelijk vaststellen dat hij zeker niet doof is.
Toen we deze ophaalden wisten we niet dat hij doof was (anders nooit genomen want we woonden op een boerderij waar binnenhouden geen mogelijkheid was.
Kennissen van ons hadden een spierwitte die doof was én huidkanker ontwikkelde
dinsdag 16 mei 2017 om 20:06
Dat klinkt al beterOudblond schreef: ↑16-05-2017 19:37Wij hoeven ook geen papieren en omdat we de twee katjes adopteren en we bij het bezoek zelf geadopteerd werden door de poesjes ging de prijs ook de goede kant uit. ...... is zeker niet uit op puur winstbejag. Ze wil goede baasjes voor de katjes, vandaar de geafficheerde prijs met vermelding dat ze geen stamboom hebben.
dinsdag 16 mei 2017 om 20:11
Bij ons blijven ze 'binnen' behalve het balkon, maar dan nog is een dove kat kwetsbaarder. Dus ik was heel blij dat ik in het eerste mailcontact met eigenaar vroeg of hij helemaal wit was en te horen kreeg dat hij een miniscuul donker dingetje op zijn achterhoofd had. En we hebben ook echt gezien dat hij hoort toen we daar waren.
dinsdag 16 mei 2017 om 20:40
Qua kattennamen heb ik al eens eentje voorgesteld zonder i. Weet er nog wel eentje maar ook zonder i..........
Misschien kun je van favoriete auteurs namen van personages bedenken? Niet Suske en Wiske of Kuifje en Bobbie maar Bobbie en Haddoch en Suske en Lambik ofzo? En dan dus varianten met meer i's
Duo's maar dan anders.
Misschien kun je van favoriete auteurs namen van personages bedenken? Niet Suske en Wiske of Kuifje en Bobbie maar Bobbie en Haddoch en Suske en Lambik ofzo? En dan dus varianten met meer i's
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 17:35
18.72% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 20:42