Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Oudblond schreef:
15-05-2017 12:40
Hallloooo!!!!! Ik heb de eerste werkhobbel achter de rug en overleefd :yes: Er is een last van mijn schouders gevallen en nu heb ik zo'n zin om de deur achter me dicht te trekken en lekker gaan te wandelen. Maar mijn agenda roept andere activiteiten.
Ik wil jullie graag trakteren, maar kan geen plaatjes plakken :evil: Ik ben vandaag weer een jaartje Ouderblond!
:blob: :jump: :cheer2: :gift: :bigkiss:

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/h ... 785081.jpg
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties, huppels, smakkerds en imaginaire slingers! Ik vier mijn verjaardag nooit en we doen niet aan cadeautjes voor bepaalde gelegenheden maar vandaag heb ik man toch even attent gemaakt op een veiling : https://veiling.catawiki.nl/kavels/1172 ... ng-10-5-mm :whistle:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
15-05-2017 12:40
Hallloooo!!!!! Ik heb de eerste werkhobbel achter de rug en overleefd :yes: Er is een last van mijn schouders gevallen en nu heb ik zo'n zin om de deur achter me dicht te trekken en lekker gaan te wandelen. Maar mijn agenda roept andere activiteiten.
Ik wil jullie graag trakteren, maar kan geen plaatjes plakken :evil: Ik ben vandaag weer een jaartje Ouderblond!
Gefeliciteerd!!!
Gelukkig, ik hoef op dit moment niet meer telkens in te loggen. Hopelijk gaan ze ook voortvarend aan de slag met de andere problemen en dat kunnen we weer gewoon forummen.
Dank je Linj.
Goedemorgen, veel te vroeg wakker weer helaas. 7 of 8 uur achtereenvolgens slapen zou echt eens fijn zijn.
Goedemorgen.

Mijn bed ligt stiekem helemaal niet lekker.
Maar, het is een bed en het slaapt.
Goedemorgen.

Mijn bed ligt stiekem helemaal niet lekker.
Maar, het is een bed en het slaapt.
Blond, gefeliciteerd!
Blond gefeliciteeerd!!
Wat is het stil hier!!!!
Azarole: Een slecht bed is vreselijk voor je rust en je lijf. Als de lattenbodem niet goed meer is kan je er misschien een plank opleggen? Of een nieuw matras? Bij IKEA hebben ze beste goede matrassen en die hoeven niet heel duur te zijn.
De eigenaar van de kittens stuurt heel lief elke dag een foto. Vandaag eentje waar de heren prinsheerlijk liggen te drinken bij moeder :love:
Wat is het stil hier!!!!
Azarole: Een slecht bed is vreselijk voor je rust en je lijf. Als de lattenbodem niet goed meer is kan je er misschien een plank opleggen? Of een nieuw matras? Bij IKEA hebben ze beste goede matrassen en die hoeven niet heel duur te zijn.
De eigenaar van de kittens stuurt heel lief elke dag een foto. Vandaag eentje waar de heren prinsheerlijk liggen te drinken bij moeder :love:
Ik ben verbrand! Gisteren gewoon gewerkt en in de pauzes in het zonnetje gezeten, en nu zie ik er uit alsof ik twee dagen op het strand in de zon heb liggen bakken :rofl: Waarmee maar weer eens bewezen is dat mijn perzikhuidje echt niks meer gewend was, na anderhalf jaar herfst :proud:
LV, mijn neus verbrandt bij de eerste zonnestraal... heel charmant! Maar he, je behoort nu wel bij het select groepje dat zich een strandvakantie kan veroorloven nog voor het vakantiegeld op de rekening staat. :sun:
dubbel, ik ga het maar weer met Safari proberen. Firefox dubbelt standaard blijkbaar.
Ik heb gisteren ook een rode neus gekregen dus we kunnen wel een clubje oprichten :couple:

Heel de dag gewerkt, best nog nuttige dingen gedaan. Morgen eerst werken en dan overleg en daarna uit eten en borrelen.
De rode neuzen club... Clini- en Care clowns in de dop :high5:
Ik begin een kleurtje te krijgen in mijn gezicht, van het vele buiten en en scooteren. Maar omdat ik een bril heb zie je op mijn neus een lichter randje. Heel charmant. :biggrin:
Ik moet binnenkort een nieuw paspoort. Altijd zo leuk dat voor de foto je haar achter je oren moet en dat je bril af moet. Dan heb ik niet alleen 'brilogen' want die staan de eerste minuten nadat ik hem afgezet heb wazig omdat mijn ogen proberen te focussen, maar dus ook mooie witte ringetjes rond mijn ogen. Vermits ik die moet laten maken bij de ambassade is er geen 'tweede' poging foto. Ik sta dus altijd op mijn best op die foto. :ugeek:
Oudblond schreef:
16-05-2017 19:05
Ik moet binnenkort een nieuw paspoort. Altijd zo leuk dat voor de foto je haar achter je oren moet en dat je bril af moet. Dan heb ik niet alleen 'brilogen' want die staan de eerste minuten nadat ik hem afgezet heb wazig omdat mijn ogen proberen te focussen, maar dus ook mooie witte ringetjes rond mijn ogen. Vermits ik die moet laten maken bij de ambassade is er geen 'tweede' poging foto. Ik sta dus altijd op mijn best op die foto. :ugeek:
Pasfoto's zijn echt lelijk, bij mij ook altijd. Ik wist niet dat je je bril af moet zetten. Dat wordt voor mij ook lollig de volgende keer. Moet maar eens kijken wanneer dat eigenlijk is.
Oudblond schreef:
16-05-2017 17:51

Je weet dat plaatjes plakken nu kan hé!!
Ik heb nog geen kleurtje, heb al twee dagen geen werk namelijk. Anders sta ik altijd wel een uur op het schoolplein.

Hier was het trouwens wel warm maar niet heel zonnig steeds.

Het is dinsdag dus sportavond. Jongste is net een half uur te laat vertrokken dus de trainer belde waar hij bleef. Hij heeft de tijden van di en do denk ik door elkaar gehaald. :rofl:
Oudblond schreef:
16-05-2017 19:05
Hoefde ik niet bij nieuwe paspoort vorig jaar. Ik heb dan wel geen bril maar haar voor mijn ogen en oren.

Afgelopen week door de zelfscanpaspoortcontrole ging dat ook helemaal goed.
Renaissance schreef:
16-05-2017 19:00
. Maar omdat ik een bril heb zie je op mijn neus een lichter randje. Heel charmant. :biggrin:
Dat heb ik dus na 1 dag in de zon met zonnebril ook al.. B)
Renaissance schreef:
16-05-2017 19:00
Ik begin een kleurtje te krijgen in mijn gezicht, van het vele buiten en en scooteren. Maar omdat ik een bril heb zie je op mijn neus een lichter randje. Heel charmant. :biggrin:
Daar is iets voor ontwikkeld :idee: Het heet make-up ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven