Stamcafé XXX
maandag 15 mei 2017 om 18:34
Oudblond schreef: ↑15-05-2017 12:40Hallloooo!!!!! Ik heb de eerste werkhobbel achter de rug en overleefdEr is een last van mijn schouders gevallen en nu heb ik zo'n zin om de deur achter me dicht te trekken en lekker gaan te wandelen. Maar mijn agenda roept andere activiteiten.
Ik wil jullie graag trakteren, maar kan geen plaatjes plakkenIk ben vandaag weer een jaartje Ouderblond!
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/h ... 785081.jpg
maandag 15 mei 2017 om 18:50
Dank voor de felicitaties, huppels, smakkerds en imaginaire slingers! Ik vier mijn verjaardag nooit en we doen niet aan cadeautjes voor bepaalde gelegenheden maar vandaag heb ik man toch even attent gemaakt op een veiling : https://veiling.catawiki.nl/kavels/1172 ... ng-10-5-mm
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 15 mei 2017 om 20:23
Gefeliciteerd!!!Oudblond schreef: ↑15-05-2017 12:40Hallloooo!!!!! Ik heb de eerste werkhobbel achter de rug en overleefdEr is een last van mijn schouders gevallen en nu heb ik zo'n zin om de deur achter me dicht te trekken en lekker gaan te wandelen. Maar mijn agenda roept andere activiteiten.
Ik wil jullie graag trakteren, maar kan geen plaatjes plakkenIk ben vandaag weer een jaartje Ouderblond!
dinsdag 16 mei 2017 om 17:51
Wat is het stil hier!!!!
Azarole: Een slecht bed is vreselijk voor je rust en je lijf. Als de lattenbodem niet goed meer is kan je er misschien een plank opleggen? Of een nieuw matras? Bij IKEA hebben ze beste goede matrassen en die hoeven niet heel duur te zijn.
De eigenaar van de kittens stuurt heel lief elke dag een foto. Vandaag eentje waar de heren prinsheerlijk liggen te drinken bij moeder
Azarole: Een slecht bed is vreselijk voor je rust en je lijf. Als de lattenbodem niet goed meer is kan je er misschien een plank opleggen? Of een nieuw matras? Bij IKEA hebben ze beste goede matrassen en die hoeven niet heel duur te zijn.
De eigenaar van de kittens stuurt heel lief elke dag een foto. Vandaag eentje waar de heren prinsheerlijk liggen te drinken bij moeder
dinsdag 16 mei 2017 om 17:51
Wat is het stil hier!!!!
dinsdag 16 mei 2017 om 17:57
dinsdag 16 mei 2017 om 18:40
dinsdag 16 mei 2017 om 19:05
Ik moet binnenkort een nieuw paspoort. Altijd zo leuk dat voor de foto je haar achter je oren moet en dat je bril af moet. Dan heb ik niet alleen 'brilogen' want die staan de eerste minuten nadat ik hem afgezet heb wazig omdat mijn ogen proberen te focussen, maar dus ook mooie witte ringetjes rond mijn ogen. Vermits ik die moet laten maken bij de ambassade is er geen 'tweede' poging foto. Ik sta dus altijd op mijn best op die foto.
dinsdag 16 mei 2017 om 19:06
Pasfoto's zijn echt lelijk, bij mij ook altijd. Ik wist niet dat je je bril af moet zetten. Dat wordt voor mij ook lollig de volgende keer. Moet maar eens kijken wanneer dat eigenlijk is.Oudblond schreef: ↑16-05-2017 19:05Ik moet binnenkort een nieuw paspoort. Altijd zo leuk dat voor de foto je haar achter je oren moet en dat je bril af moet. Dan heb ik niet alleen 'brilogen' want die staan de eerste minuten nadat ik hem afgezet heb wazig omdat mijn ogen proberen te focussen, maar dus ook mooie witte ringetjes rond mijn ogen. Vermits ik die moet laten maken bij de ambassade is er geen 'tweede' poging foto. Ik sta dus altijd op mijn best op die foto.![]()
dinsdag 16 mei 2017 om 19:08
Ik heb nog geen kleurtje, heb al twee dagen geen werk namelijk. Anders sta ik altijd wel een uur op het schoolplein.
Hier was het trouwens wel warm maar niet heel zonnig steeds.
Het is dinsdag dus sportavond. Jongste is net een half uur te laat vertrokken dus de trainer belde waar hij bleef. Hij heeft de tijden van di en do denk ik door elkaar gehaald.
Hier was het trouwens wel warm maar niet heel zonnig steeds.
Het is dinsdag dus sportavond. Jongste is net een half uur te laat vertrokken dus de trainer belde waar hij bleef. Hij heeft de tijden van di en do denk ik door elkaar gehaald.
dinsdag 16 mei 2017 om 19:10
Hoefde ik niet bij nieuwe paspoort vorig jaar. Ik heb dan wel geen bril maar haar voor mijn ogen en oren.Oudblond schreef: ↑16-05-2017 19:05Ik moet binnenkort een nieuw paspoort. Altijd zo leuk dat voor de foto je haar achter je oren moet en dat je bril af moet. Dan heb ik niet alleen 'brilogen' want die staan de eerste minuten nadat ik hem afgezet heb wazig omdat mijn ogen proberen te focussen, maar dus ook mooie witte ringetjes rond mijn ogen. Vermits ik die moet laten maken bij de ambassade is er geen 'tweede' poging foto. Ik sta dus altijd op mijn best op die foto.![]()
Afgelopen week door de zelfscanpaspoortcontrole ging dat ook helemaal goed.
dinsdag 16 mei 2017 om 19:12
Dat heb ik dus na 1 dag in de zon met zonnebril ook al..Renaissance schreef: ↑16-05-2017 19:00. Maar omdat ik een bril heb zie je op mijn neus een lichter randje. Heel charmant.![]()
dinsdag 16 mei 2017 om 19:13
Daar is iets voor ontwikkeldRenaissance schreef: ↑16-05-2017 19:00Ik begin een kleurtje te krijgen in mijn gezicht, van het vele buiten en en scooteren. Maar omdat ik een bril heb zie je op mijn neus een lichter randje. Heel charmant.![]()