Nep zwangerschap weg?

16-05-2017 20:43 18 berichten
Topic van dolfijntje over haar nep zwangerschap greep mij nogal aan. Nu is het topic foetsie? Ben toch wel benieuwd hoe het afloopt. Of kijk ik er overheen en heb ik te lang mijn bed niet gezien?
Ik neem aan dat de mods denken dat het niet echt was, een troll dus. Ik twijfel maar dat heb ik wel vaker met trollen.
Dit is verwijderd. Zie mod-topic.
Als het verwijderd is zal t wel in het moderatortopic vermeld worden...
Ik had niet het idee dat het fake was. Ze bleef toch ook steeds reageren. Volgens mij echt iemand in nood. Maar goed, dit topic ga ik echt nooit vergeten. Ik heb zelf nooit een zwangerschap bedacht maar heb ooit wel een web van leugens om mij heen gebouwd. Misschien daarom wat herkenning.
Eens Toeffie... had totaal niet de indruk dat het nep was... wat sneu dat het topic nu weg is.
Leek me duidelijk dat in dat topic iemand flink aan het trollen was (verhaal klopte totaal niet); daarom heb ik ook niet gereageerd. Anders krijgen ze precies wat ze willen.
Bij trollen, verwijderen de mods het topic. Dus waarschijnlijk is dat nu ook het geval.
Oh fijn dat iemand het even vraagt. Ik dacht dat het forum of ikzelf nu helemaal gek werd. Ik was ook al op zoek. Was nieuwsgierig of mijn gevoel dat het niet klopte juist was.
Gelukkig is het inderdaad naar alle waarschijnlijkheid onzin.

Teveel films gezien... :roll:

Edit: topic staat idd in het moderator topic.
Verwijderd wegens trollen.
Maar... hoe wordt dat dan ingeschat? Door de Mods? Of het onzin is of niet? Hoe doen ze dat?
Nav__ schreef:
16-05-2017 21:16
Maar... hoe wordt dat dan ingeschat? Door de Mods? Of het onzin is of niet? Hoe doen ze dat?
Niet op inhoud als het goed is.

Op de meeste fora ahv IP-adres en e-mailadres.
Oh? Wat interessant... dat zie je toch ook niet aan een e-mailadres en IP-adres? Of misschien is dat juist geheim. Ben wel benieuwd ^^.
Alle reacties Link kopieren
Op Overig en dan Napraat kun je over dit soort dingen napraten. Met andere topics mag dat eigenlijk niet.
Op Overig en dan Napraat kun je over dit soort dingen napraten. Met andere topics mag dat eigenlijk niet.
De film Raise the red lantern is een mooie film waarin een vrouw ook liegt over haar vermeende zwangerschap. Erg indrukwekkend.
Luna_ schreef:
16-05-2017 21:20
Niet op inhoud als het goed is.

Op de meeste fora ahv IP-adres en e-mailadres.
Dat klopt niet hoor. Hoe moet je dat nu zien aan mailadres en IP dan, staat daar een symbooltje bij, dit is een troll? Nee ik denk dat de mods zelf een inschatting maken, al dan niet ondersteund door eventuele mailtjes van forummers die denken dat het niet echt is. Want er zitten hier mensen die meteen weten of het een troll is of niet, heb ik gelezen. Ik snap daar niks van, maar goed.
Ik vind het wel aardig dat de mods het laten staan eigenlijk, want het is soms best lastig in te schatten of het echt is en misschien willen ze de meningen van forummers een keer weten. ik denk ook dat het echt was persoonlijk.
Ik zie veel topics hier verdwijnen sinds het nieuwe forum. Er zijn er veel die ik niet terug kan vinden. Dat komt omdat het zo inefficient werkt.
Ik zie veel topics hier verdwijnen sinds het nieuwe forum. Er zijn er veel die ik niet terug kan vinden. Dat komt omdat het zo inefficient werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven