Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 16:04
Hoi meiden,
Ik heb het 's nachts ook bloedheet, gelukkig is manlief erg warmbloedig en heeft hij het niet door.
Zit nu in de trein op weg naar huis vanaf het werk (2 uur heen en 2 uur terug) normaal al geen pretje maar nu heb ik het toch wel moeilijk. Net zat er een jongen naast me een patatje oorlog weg te werken toen ik al best misselijk was...
Ik heb het 's nachts ook bloedheet, gelukkig is manlief erg warmbloedig en heeft hij het niet door.
Zit nu in de trein op weg naar huis vanaf het werk (2 uur heen en 2 uur terug) normaal al geen pretje maar nu heb ik het toch wel moeilijk. Net zat er een jongen naast me een patatje oorlog weg te werken toen ik al best misselijk was...
dinsdag 16 mei 2017 om 16:17
Gefeliciteerd! Er is nog een topic die vanaf half januari schrijft, je zit er net tussenin, dus allebei kan. Wees vrij om bij allebei lekker mee te schrijven.dilani89 schreef: ↑16-05-2017 14:08Goeiemiddag dames!
Kan ik nog meeschrijven met jullie!Ben er vorig weekend achter gekomen dat ik zwanger ben, uitgerekende datum zal volgens het internet ongeveer 14 januari zijn. Ben super blij en voel me nog goed, soms een beetje onzeker of alles wel goed gaat daarbinnen
Ik heb al een dochtertje van 1,5
Dat is normaal
Als je hier mee schrijft mag je even de tabel invullen.
dinsdag 16 mei 2017 om 16:19
Oh gut ik heb nu zo met je te doen. Ben momenteel ook misselijk en had eigenlijk boodschappen moeten doen, nu doet manlief het gelukkig. Vraag ie wel wat ik wil hebben, weet ik veel kies zelf maar.. BluuhgLissjay schreef: ↑16-05-2017 16:04Hoi meiden,
dinsdag 16 mei 2017 om 16:23
Hahaha ik moet echt lachen om jullie dat jullie het warm hebben. Ik slaap zelf midden in de winter nog met een zomerdekbed en het raam open, ik kook echt snachts... En nu ik zwanger ben heb ik al meerdere nachten met een shirt aan geslapen (slaap normaal naakt) en sokken aan, want ik heb het me toch koud!
dinsdag 16 mei 2017 om 17:40
Ik had het eerst koud en nu sinds een paar nachten wel heel warm. Ik 'kan' alleen niet zonder dekbed slapen, moet iets met gewicht over me heen hebben.
Ik merk ook dat ik niet meer goed tegen vet eten kan, herkennen jullie dit? Eet ik te vet, ben ik bijna zeker daarna misselijk...
Daarnaast wisselt mijn eetlust ook enorm.
Morgen over een week hebben wij onze eerste echo en ik merk dat ik het met de dag spannender vind, omdat de vorige keer ongeveer in deze week het hartje gestopt was. Afgelopen nacht ook gedroomd dat ik bloedverlies had, terwijl ik dat vorige keer niet meegemaakt heb.
Ik merk ook dat ik niet meer goed tegen vet eten kan, herkennen jullie dit? Eet ik te vet, ben ik bijna zeker daarna misselijk...
Daarnaast wisselt mijn eetlust ook enorm.
Morgen over een week hebben wij onze eerste echo en ik merk dat ik het met de dag spannender vind, omdat de vorige keer ongeveer in deze week het hartje gestopt was. Afgelopen nacht ook gedroomd dat ik bloedverlies had, terwijl ik dat vorige keer niet meegemaakt heb.
dinsdag 16 mei 2017 om 18:10
Pure mindfuck is het gewoon. Wat angst niet met je kan doen dan hè. Zal dit keer vast goed zijn ASP, zie je volgende week een mooi flikkerend hartje.
Mn man had dus iets met kipfilet meegenomen, vorige zwangerschap walgde ik echt van kip, stond nu weer niet te springen. Heb een kinderportie op,meer wilde mn maag niet, nu een vrij geïrriteerde maag..
Mn man had dus iets met kipfilet meegenomen, vorige zwangerschap walgde ik echt van kip, stond nu weer niet te springen. Heb een kinderportie op,meer wilde mn maag niet, nu een vrij geïrriteerde maag..
dinsdag 16 mei 2017 om 19:49
Ik ben nu ook een kachel, maar dat was ook een van de eerste dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was. Ben normaal een ijspegel in bed, ook met een extra deken. De nacht voordat ik mijn test deed zei mijn vriend: jeetje wat ben je warm ben je ziek ofzo? Het is wel gebleven slaap inmiddels ook zonder dekbed....
Sinds vandaag ook 's ochtends wat misselijkheid en inderdaad ook na vet eten. Daarnaast ook meer last van geurtjes en daar kan ik ook flink beroerd van worden.
Zijn er nog meiden die nog sporten? Ik was altijd fanatiek aan het bootcampen, maar "durf" niet meer.
Sinds vandaag ook 's ochtends wat misselijkheid en inderdaad ook na vet eten. Daarnaast ook meer last van geurtjes en daar kan ik ook flink beroerd van worden.
Zijn er nog meiden die nog sporten? Ik was altijd fanatiek aan het bootcampen, maar "durf" niet meer.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
dinsdag 16 mei 2017 om 19:56
Zijn speciale bootcamps voor zwangeren he, deed er eentje uit mijn vorige zwangerschapsgroepje aan mee.Autumn_87 schreef: ↑16-05-2017 19:49Ik ben nu ook een kachel, maar dat was ook een van de eerste dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was. Ben normaal een ijspegel in bed, ook met een extra deken. De nacht voordat ik mijn test deed zei mijn vriend: jeetje wat ben je warm ben je ziek ofzo? Het is wel gebleven slaap inmiddels ook zonder dekbed....
Ik zelf zwem in ieder geval 1x per week maar meestal meer. Maar ben er met mn bevalling een tijdje uit geweest, dus nu weer aan het opbouwen.
anoniem_343131 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 21:47
0.22% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2017 om 20:36
Precies wat je zegt! De avond voor het testen heb ik zelfs gecontroleerd of ik geen koorts had, ik wist niet waar ik het had... gloeide helemaal. Ik relateerde dit op dat moment niet aan een zwangerschap, maar ondertussen weet ik de oorzaak haha..Autumn_87 schreef: ↑16-05-2017 19:49Ik ben nu ook een kachel, maar dat was ook een van de eerste dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was. Ben normaal een ijspegel in bed, ook met een extra deken. De nacht voordat ik mijn test deed zei mijn vriend: jeetje wat ben je warm ben je ziek ofzo? Het is wel gebleven slaap inmiddels ook zonder dekbed....
dinsdag 16 mei 2017 om 20:53
Ik sport nog gewoon, krachttraining en cardio bij de sportschool, iets minder intensief dan eerst wel. En ik loop nog hard. Vlak voor ik een positieve test had, was ik er heilig van overtuigd dat het deze ronde niet raak was en dacht ik dat ik eind mei wel een halve marathon kon lopen, daarna stop ik gelijk met zulke lange afstanden en ga ik maximaal 10 kilometer lopen en waarschijnlijk alleen nog wedstrijdjes van maximaal 5 kilometer.
woensdag 17 mei 2017 om 02:01
Slechter slapen.. Nog zo'n onhandig kwaaltje!
Ben ook met vlagen misselijk. Bepaalde dingen eet ik graag, bijv aardappels (gek genoeg). Maar gelukkig is t nog wel te doen. Merk sowieso met een kleintje dat ik iets minder tijd heb om erbij stil te staan. Er moet toch eten op tafel etc.
Sporten doe ik nu minder. Wauw asp nog een halve marathon! Die
Kan zeker in het geboorteboek oid
heb t ooit ook wel gedaan, maar nu toch even niet 
Ga nog maar even proberen te slapen..
Ben ook met vlagen misselijk. Bepaalde dingen eet ik graag, bijv aardappels (gek genoeg). Maar gelukkig is t nog wel te doen. Merk sowieso met een kleintje dat ik iets minder tijd heb om erbij stil te staan. Er moet toch eten op tafel etc.
Sporten doe ik nu minder. Wauw asp nog een halve marathon! Die
Kan zeker in het geboorteboek oid
Ga nog maar even proberen te slapen..
woensdag 17 mei 2017 om 10:59
Oh Doortje, herkenbaar dat slecht slapen! Super vervelend he! Ben je uiteindelijk nog in slaap gevallen (zie het tijdstip van je post
Hope so....
ASP, damn, een halve marathon! Heel dapper dat je die nog gaat doen. Ik sport heel veel normaal,(tennis, bootcamp).
Bootcamp ben ik mee gestopt, ben zo moe. Tennis doe ik nog wel en hoop ik nog lang door te doen, hoewel ik wel minder toernooien aan het plannen ben. Ik merkte van de week ook wel op de baan dt ik heel snel moe en buiten adem ben (begint dat u al
)
Dus een halve marathon, diepe buiging dat je die aangaat!!
Hoe gaat het met de rest? Voor mijn gevoel is niet iedereen die in de tabel staat actief toch? niet dat dat moet) maar probeer alles een beetje bij te houden.... Volgende week wordt een spannende week voor velen, eerste echo's!!!
ASP, damn, een halve marathon! Heel dapper dat je die nog gaat doen. Ik sport heel veel normaal,(tennis, bootcamp).
Bootcamp ben ik mee gestopt, ben zo moe. Tennis doe ik nog wel en hoop ik nog lang door te doen, hoewel ik wel minder toernooien aan het plannen ben. Ik merkte van de week ook wel op de baan dt ik heel snel moe en buiten adem ben (begint dat u al
Dus een halve marathon, diepe buiging dat je die aangaat!!
Hoe gaat het met de rest? Voor mijn gevoel is niet iedereen die in de tabel staat actief toch? niet dat dat moet) maar probeer alles een beetje bij te houden.... Volgende week wordt een spannende week voor velen, eerste echo's!!!
woensdag 17 mei 2017 om 11:11
Nou het valt nog mee qua activiteit in deze groep, tel in de gauwigheid toch 16 mensen die ik met enige regelmaat iets zie posten, inclusief mezelf dan. Maar goed, als ik straks weer aan het werk ben kan ik op die dagen ook minder actief zijn, dus zal ook wel zoiets zijn voor de andere dames.. of ze vinden het achteraf toch niet zo boeiend.. wie zal het zeggen.
woensdag 17 mei 2017 om 11:20
Hoi dames ik ben Awina, 29 jaar en sinds een weekje weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! We zijn superblij! Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven!
Volgens de rekentool op internet ben ik 6 januari uitgerekend, mijn eerste afspraak met de verloskundige heb ik op 30 mei.
Ik heb nog niet veel last van misselijkheid gelukkig, hopelijk blijft dat zo... wel begin ik last te krijgen van een gevoeligere neus (wat verschrikkelijk is af en toe
) en ben ik iets sneller vermoeid s'avonds, dus valt nog mee hier!
Volgens de rekentool op internet ben ik 6 januari uitgerekend, mijn eerste afspraak met de verloskundige heb ik op 30 mei.
Ik heb nog niet veel last van misselijkheid gelukkig, hopelijk blijft dat zo... wel begin ik last te krijgen van een gevoeligere neus (wat verschrikkelijk is af en toe
woensdag 17 mei 2017 om 11:38
Welkom Awina. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je met ons mee wil schrijven mag je bovenaan je gegeven in de tabel zetten, of hier neerzetten dat een van ons het even voor je doet, zo kunnen we mooi alles in de gaten houden.
Pfff irritant he.. zat net ook even op mn mobiel, maar word steeds teruggestuurd naar de homepage.. kom niet verder
Pfff irritant he.. zat net ook even op mn mobiel, maar word steeds teruggestuurd naar de homepage.. kom niet verder
woensdag 17 mei 2017 om 12:49
@pannenkoek ik draag een sportbeha topje in bed ivm pijnlijke borsten. Scheelt echt veel!
.@forum ik word gek van het inloggen op het forum want hij gooit me er steeds weer uit op de mobiel.
Verder gaat het hier zijn gangetje maar ben ook moe en slaap soms erg onrustig.
.@forum ik word gek van het inloggen op het forum want hij gooit me er steeds weer uit op de mobiel.
Verder gaat het hier zijn gangetje maar ben ook moe en slaap soms erg onrustig.
happyapple wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:52
12.11% gewijzigd
woensdag 17 mei 2017 om 12:50
Dankjewel Ukkepuckje! Mijn gegevens staan inmiddels in de tabel, maar was even een uitdaging met dat nieuwe forum. Moest heel veel moeite doen om te kunnen in- en uitloggen. Hopelijk wordt het forum nog beter dan dat het nu is.
Dat lijkt me frustrerend Superpannenkoek, ikzelf slaap wel maar minder vast en ik moet er ook ineens vaker uit om te plassen. Geen idee dat je daar zo vroeg al last van kon krijgen
Dat lijkt me frustrerend Superpannenkoek, ikzelf slaap wel maar minder vast en ik moet er ook ineens vaker uit om te plassen. Geen idee dat je daar zo vroeg al last van kon krijgen
woensdag 17 mei 2017 om 18:00
Had ik gisteren ook, verschrikkelijk irritant... nu stond het tabblad nog open en kon ik vernieuwen zonder opnieuw in te moeten loggen. Al een hele verbetering, nu duimen dat dat zo blijft haha
donderdag 18 mei 2017 om 08:25
donderdag 18 mei 2017 om 08:33
Ik ben geloof ik een echte hormonen-heks!
Heb echt het idee dat ik mezelf niet ben, flap er van alles uit waar ik achteraf spijt van heb.
En mijn geduld... wat ik altijd zoveel had dat is gewoon helemaal verdwenen.
Ervaren jullie dat ook?
Heb het idee dat het begin van deze zwangerschap zoveel anders is dan met de eerste.
Het is natuurlijk wel pittiger omdat er nu ook nog een klein kereltje rond loopt, maar toch...
@Lotte-joy: ik ben zo benieuwd hoe je echo was!
Heb echt het idee dat ik mezelf niet ben, flap er van alles uit waar ik achteraf spijt van heb.
En mijn geduld... wat ik altijd zoveel had dat is gewoon helemaal verdwenen.
Ervaren jullie dat ook?
Heb het idee dat het begin van deze zwangerschap zoveel anders is dan met de eerste.
Het is natuurlijk wel pittiger omdat er nu ook nog een klein kereltje rond loopt, maar toch...
@Lotte-joy: ik ben zo benieuwd hoe je echo was!
donderdag 18 mei 2017 om 09:34
Welkom Awina, leuk dat je mee schrijft. Gefeliciteerd!
Superpanneknkoek, het klinkt alsof je al flink last hebt van je hormonen! Heb je wat beter kunnen slapen vanacht? Misschien is het ook wel een combi van het slechte slapen nu, de verschijnselen, en daardoor heel moe zijn (en er alles maar uit flappen
))
Superpanneknkoek, het klinkt alsof je al flink last hebt van je hormonen! Heb je wat beter kunnen slapen vanacht? Misschien is het ook wel een combi van het slechte slapen nu, de verschijnselen, en daardoor heel moe zijn (en er alles maar uit flappen