Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
woensdag 27 februari 2019 om 18:30
Leuk xkussie voor je update.
Onze dochter is ook net 1, afgelopen jaar was wel heftig, met veel huilen en weinig groeien door mn dochter.
Ik vind het wel zielig voor haar dat ze straks de middelste is, terwijl ze eigenlijk nog zo klein is en de aandacht zo verdiend.
Daarom durf ik het ook niet aan mijn omgeving te vertellen... ik zou niet nu al bewust voor een nieuwe baby gaan.
Maar ja, de baby wilde blijkbaar heel graag bij ons gezin horen.
Dus xkussie, geniet maar rustig aan van het groot worden van jullie kleintje
Lotte, nog niet zo'n gek idee.
Een eerste of 3e zwangerschap/kindje is echt anders.
Nu denk ik vooral, hoe overleef ik mn dag tussen de misselijkheid en vermoeidheid door in combinatie met 2 loslopende kinderen.
Ja nr 2 loopt sinds een week, het is gedaan met mijn rust.
Onze dochter is ook net 1, afgelopen jaar was wel heftig, met veel huilen en weinig groeien door mn dochter.
Ik vind het wel zielig voor haar dat ze straks de middelste is, terwijl ze eigenlijk nog zo klein is en de aandacht zo verdiend.
Daarom durf ik het ook niet aan mijn omgeving te vertellen... ik zou niet nu al bewust voor een nieuwe baby gaan.
Maar ja, de baby wilde blijkbaar heel graag bij ons gezin horen.
Dus xkussie, geniet maar rustig aan van het groot worden van jullie kleintje
Lotte, nog niet zo'n gek idee.
Een eerste of 3e zwangerschap/kindje is echt anders.
Nu denk ik vooral, hoe overleef ik mn dag tussen de misselijkheid en vermoeidheid door in combinatie met 2 loslopende kinderen.
Ja nr 2 loopt sinds een week, het is gedaan met mijn rust.
maandag 4 maart 2019 om 17:47
Vanmorgen hebben wij wat de laatste echo in het ziekenhuis had moeten zijn gehad, en het lijkt toch niet goed te zijn.
Wrs ontbreekt het schedeldak. Verder zat alles er op en er aan en ook een kloppend hartje. Kindje was lekker aan het bewegen en ook gezicht, en hersenen zitten er aan, maar dus niets boven die hersenen. Verklaart meteen waarom de termijn niet leek te kloppen.
Volgende week terug om het zeker te weten, maar wij hebben eigenlijk al besloten om af te breken. Het is nu te vaak niet- wel en dan weer niet goed geweest en daarmee voor ons een te groot risico op een ongelukkig kindje
Wrs ontbreekt het schedeldak. Verder zat alles er op en er aan en ook een kloppend hartje. Kindje was lekker aan het bewegen en ook gezicht, en hersenen zitten er aan, maar dus niets boven die hersenen. Verklaart meteen waarom de termijn niet leek te kloppen.
Volgende week terug om het zeker te weten, maar wij hebben eigenlijk al besloten om af te breken. Het is nu te vaak niet- wel en dan weer niet goed geweest en daarmee voor ons een te groot risico op een ongelukkig kindje
dinsdag 5 maart 2019 om 19:00
Wat een triest bericht.
Al geeft het misschien wel rust om te weten waar de onzekerheid de eerste weken door veroorzaakt wordt.
Een kindje zonder schedel, maar met hersenen, oei dat zou inderdaad een enorm kwetsbaar kindje worden.
Zou het wel levensvatbaar zijn, mocht je de zwangerschap uitdragen?
Heel begrijpelijk dat jullie kiezen je kindje in bescherming te nemen. Moedig <3.
Al geeft het misschien wel rust om te weten waar de onzekerheid de eerste weken door veroorzaakt wordt.
Een kindje zonder schedel, maar met hersenen, oei dat zou inderdaad een enorm kwetsbaar kindje worden.
Zou het wel levensvatbaar zijn, mocht je de zwangerschap uitdragen?
Heel begrijpelijk dat jullie kiezen je kindje in bescherming te nemen. Moedig <3.
dinsdag 5 maart 2019 om 19:21
Nee, als het inderdaad dit is (ik heb geen reden tot twijfel maar de gym wilde volgende week nog een keer kijken voor alle zekerheid) niet. meestal overlijden deze kindjes op het eind vande zwangerschap, tijdens geboorte of hoogstens 1 a 2 dagen na de geboorte. Het langste wat tot nu toe bekend is is geloof ik 3 dagen.
Er werd gezegd dat je ervoor zou kunnen kiezen de zwangerschap uit te dragen, om het kindje wat langer bij je te hebben, maar dat wil ik (wij) not. Lijkt me echt een lijdensweg om te weten dat alle leven die je voelt tijdelijk is.
Er werd gezegd dat je ervoor zou kunnen kiezen de zwangerschap uit te dragen, om het kindje wat langer bij je te hebben, maar dat wil ik (wij) not. Lijkt me echt een lijdensweg om te weten dat alle leven die je voelt tijdelijk is.