Lijf & Lijn alle pijlers

Progesteron creme?

18-05-2017 13:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allen,

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb oestrogeen dominantie kom dus ook in gewicht aan terwijl ik ontzettend veel beweeg en sport en gezond eet. Tig keer de naar de huisarts, ziekenhuis voor schildklier check. Diëtist ook gehad en die weet het ook allemaal niet meer. En niks gevonden. Ik blijf dus al 2 jaar op 90! Kilo steken en dat doet gewoon pijn.. zat ik altijd in maat 36 die heb ik dus ingeruild voor 44..

Kortom afvallen lukt niet. Wel zijn mijn hormonen uit balans. En aangezien dit toch ook een belangrijke rol speelt bij het afvallen dacht ik toch even checken of die crème wel helpt om het afvallen op gang te laten komen..

Wie heeft hier dus ervaring mee en welke crème is goed want je wordt op Google dood gegooid met die crèmes.

Alvast bedankt
http://forum.viva.nl/gezondheid/iemand- ... ges/193370

http://forum.viva.nl/gezondheid/progest ... ges/163332
Dank je wel voor de links marana..

Er zit wel weinig info bij of het helpt bij afvallen
Ik denk niet dat je kunt afvallen door iets te smeren

In hoeverre denk je dat die stoffen door de huid worden opgenomen in je lichaam?

Waarom schrijft er geen arts hormonen voor om je hormoonbalans weer te herstellen?
Marana, dat was eigenlijk mijn tweede idee.. Ben echt wanhopig :( die crème zorgt er dus kennelijk voor dat oestrogeen dominantie wat minder wordt. Dat is dus bij mij het geval. Klachten als onverklaarbare overgewicht, moe, prikkelbaar etc daar zorgt die oestrogeen dominantie voor.
Dan moet je naar een arts en niet zelf wat gaan aanklooien.
Hoe weet je dat je een oestrogeen dominantie hebt?
summerjamm schreef:
18-05-2017 17:45
Marana, dat was eigenlijk mijn tweede idee.. Ben echt wanhopig :( die crème zorgt er dus kennelijk voor dat oestrogeen dominantie wat minder wordt. Dat is dus bij mij het geval. Klachten als onverklaarbare overgewicht, moe, prikkelbaar etc daar zorgt die oestrogeen dominantie voor.
Waarom denk je dat dat hormoon vanuit die crème in je bloedbaan komt? Je huid is een heel goeie barrière he...

Wie heeft die oestrogeendominantie geconstateerd en wat gaf diegene als oplossing aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven