Progesteron creme?
donderdag 18 mei 2017 om 13:17
Goeiemiddag allen,
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb oestrogeen dominantie kom dus ook in gewicht aan terwijl ik ontzettend veel beweeg en sport en gezond eet. Tig keer de naar de huisarts, ziekenhuis voor schildklier check. Diëtist ook gehad en die weet het ook allemaal niet meer. En niks gevonden. Ik blijf dus al 2 jaar op 90! Kilo steken en dat doet gewoon pijn.. zat ik altijd in maat 36 die heb ik dus ingeruild voor 44..
Kortom afvallen lukt niet. Wel zijn mijn hormonen uit balans. En aangezien dit toch ook een belangrijke rol speelt bij het afvallen dacht ik toch even checken of die crème wel helpt om het afvallen op gang te laten komen..
Wie heeft hier dus ervaring mee en welke crème is goed want je wordt op Google dood gegooid met die crèmes.
Alvast bedankt
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb oestrogeen dominantie kom dus ook in gewicht aan terwijl ik ontzettend veel beweeg en sport en gezond eet. Tig keer de naar de huisarts, ziekenhuis voor schildklier check. Diëtist ook gehad en die weet het ook allemaal niet meer. En niks gevonden. Ik blijf dus al 2 jaar op 90! Kilo steken en dat doet gewoon pijn.. zat ik altijd in maat 36 die heb ik dus ingeruild voor 44..
Kortom afvallen lukt niet. Wel zijn mijn hormonen uit balans. En aangezien dit toch ook een belangrijke rol speelt bij het afvallen dacht ik toch even checken of die crème wel helpt om het afvallen op gang te laten komen..
Wie heeft hier dus ervaring mee en welke crème is goed want je wordt op Google dood gegooid met die crèmes.
Alvast bedankt
donderdag 18 mei 2017 om 13:43
donderdag 18 mei 2017 om 17:45
donderdag 18 mei 2017 om 21:35
Waarom denk je dat dat hormoon vanuit die crème in je bloedbaan komt? Je huid is een heel goeie barrière he...summerjamm schreef: ↑18-05-2017 17:45Marana, dat was eigenlijk mijn tweede idee.. Ben echt wanhopigdie crème zorgt er dus kennelijk voor dat oestrogeen dominantie wat minder wordt. Dat is dus bij mij het geval. Klachten als onverklaarbare overgewicht, moe, prikkelbaar etc daar zorgt die oestrogeen dominantie voor.
Wie heeft die oestrogeendominantie geconstateerd en wat gaf diegene als oplossing aan?