Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
hoi allen !

via de nieuwsbrief van Viva (die ik eigenlijk nooit lees, omdat ik ieder week trouw de Viva in de bus krijg) linkte ik door op een berichtje van marjolein B. Voor ik het wist zat ik op dit Forum en las de Topic over vriend die getrouwd bleek te zijn.

Heb alle 380 smoezen gelezen die daar gepost waren...

Ongelooflijk..wie heeft dáár zo haar best opgedaan ! Chapeau ! Maar de dames die hier posten, zijn dat de minaressen of ex. minaressen. Jullie zijn wellicht bekende van elkaar inmiddels, ik val koud binnen...kan/wil iemand mij even bijforummen ...haha ? Kan n.l. onmogelijk álles lezen, daar dit topic al zowat 2 jaar loopt ofzo. BIG topic !

Groetjes van deze Oostvogel ....en eh...welterusten..
quote:weetikveel schreef op 04 februari 2009 @ 15:38:

@fairy1 Nee hij is gelukkig niet afhankelijk van een wachtlijst want dan ben je zo 4 jaar verder. Particulier gaat het wel lukken alleen mag het niet te duur zijn, het moet in de buurt zijn en groot genoeg thats all.....

Je mag gerust cynisch zijn hoor ben ik ook Hiep hiep hoera voor de kredietcrisis! Gaat helemaal lukken hoor Weetikveel.
[quote]dissapointed schreef op 04 februari 2009 @ 22:04:

hahaha, sorry maar heb ineens zo'n lol, moet echt heel hard lachen om die mannen zonder ruggegraad en met al die smoesjes, te triest eigenlijk...

zucht..maar relativeert wel

Heeft die knurft al wel aan z'n vrouw verteld dat hij wil gaan scheiden? Of wil hij dat pas doen zodra hij z'n nieuwe stekkie compleet heeft ingericht, laminaat heeft gelegd, gordijnen heeft genaaid en het huurcontract heeft getekend?

Hee Puk, dit riekt naar een weddenschap, vind je ook niet?!

Op wie zet jij in deze ronde
Tis misschien heel onaardig dat ik hierom heel hard moet grijnzen, maar ja.... ik geloof inmiddels niet meer zo in sprookjes....Ik ben aardig genezen inmiddels....

En als we dan toch weer gaan wedden, Puk: zullen we wedden of ik over 9 nachtjes slapen iets krijg?
Hiep hiep hoera voor de kredietcrisis! Gaat helemaal lukken hoor Weetikveel.

niet te snel gejuigd ook al is particulier huren nu wat makkelijker en goedkoper. Stel dat je bv niet tegen rood kunt en er op de trap van die rode staptegels gelijmd liggen. Dan blijf je als vreemdganger toch zeer terecht thuis.

Weetikveel nu krijg je een gratis tip die je normaal 2 uur profesionele therapie zou kosten a zoiets 75 euro excl btw. Je minnaar bespaart die per keer aan .. okay laat maar zitten

Jij hebt tijd over daar de potentiele geweldige HIJ er nu toch niet voor je kan zijn als het jou uit komt. Die tijd ga je nu eens benutten om op internet te googelen naar " passende woningen" want jij weet perfect wat zijn woonwensen en de daarbij behorende financiele mogelijkheden zijn.

Copy Past in word(pad) en uitprinten met die hap. Op het moment dat hij weer eens langs wil komen wippen die printjes eens met hem doornemen en eens kijken wat voor commentaar hij wel of niet geeft op jouw liefdevolle resultaten van je zoekwerk naar passende onderkomens in de voor hem juiste categorie.

In het kader van " Ken je vent" , ik ben benieuwd, zou een makkie voor jou moeten zijn om hem volgende week maandag al geholpen te hebben met een passend verblijf waarbij je zelfs aan bied om dit weekend nog samen met hem te behangen, sauzen en laminaat te leggen.

Hoe lult hij zich hier dan uit of misschien wel helemaal okay voor jou in?
quote:ikkezelf schreef op 05 februari 2009 @ 20:00:

Hiep hiep hoera voor de kredietcrisis! Gaat helemaal lukken hoor Weetikveel.

niet te snel gejuigd ook al is particulier huren nu wat makkelijker en goedkoper. Stel dat je bv niet tegen rood kunt en er op de trap van die rode staptegels gelijmd liggen. Dan blijf je als vreemdganger toch zeer terecht thuis.

Weetikveel nu krijg je een gratis tip die je normaal 2 uur profesionele therapie zou kosten a zoiets 75 euro excl btw. Je minnaar bespaart die per keer aan .. okay laat maar zitten

Jij hebt tijd over daar de potentiele geweldige HIJ er nu toch niet voor je kan zijn als het jou uit komt. Die tijd ga je nu eens benutten om op internet te googelen naar " passende woningen" want jij weet perfect wat zijn woonwensen en de daarbij behorende financiele mogelijkheden zijn.

Copy Past in word(pad) en uitprinten met die hap. Op het moment dat hij weer eens langs wil komen wippen die printjes eens met hem doornemen en eens kijken wat voor commentaar hij wel of niet geeft op jouw liefdevolle resultaten van je zoekwerk naar passende onderkomens in de voor hem juiste categorie.

In het kader van " Ken je vent" , ik ben benieuwd, zou een makkie voor jou moeten zijn om hem volgende week maandag al geholpen te hebben met een passend verblijf waarbij je zelfs aan bied om dit weekend nog samen met hem te behangen, sauzen en laminaat te leggen.

Hoe lult hij zich hier dan uit of misschien wel helemaal okay voor jou in? Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Greys, proven concept, niet door mij verzonnen maar door een vrouw in minaressenpositie. Ik had na haar bericht hier over gelijk zoiets van " Truttttttttttttt je hebt hem door, jij bent niet in de weg gelegd voor een plaats op rang x maar echt voor een plaats op de voorste rij".
Greys wedden wordt lastig want ik geloof ook niet dat deze GM snel een nieuwe woonruimte vindt.

Maar hulp van zijn vrouw en minnares bij het zoeken kunnen de zaak misschien verspoedigen.

Ik wed nog even niet..
alleen kan ik ook jou op een bordje geven dat weetikveel dat never en te nooit gaat doen want oioi wat kan het (misschien) tegenvallende resultaat daar van zijn.

" Hij moet zijn eigen keuzes maken op het moment dat hij daar klaar voor is". " Tot dan lig ik aan zijn voeten en kwispel ik met mijn staartje naar het baasje die alles bepaald".

In een echt liefdevolle relatie vol echte liefde deel je de slechte en goede momenten, huidige en nieuwe plannen wissel je uit, in een afhankelijkheidsrelatie laat je het allemaal over je heen komen en mag de ander aan kloten wat hij of zij wil want je gaat er van uit dat je op een bepaald moment je buit toch wel binnen zult gaan halen. Resultaat is dat je buit zonder meer tegen zal gaan vallen.
@ weetikveel.... staat ie er tussen? Of is het bij jullie echt anders.......

40. wil wel een huis met 3 slaapkamers hoor dus kan niet het eerste beste accepteren, mijn 2 kinderen moeten kunnen blijven slapen

41. shit is die huur zo hoog dan ? sorry eerst nog even sparen

222. "O jij weet een leuke kamer voor me en ik kan er direct in en het is goedkoop ?" "hmmmm 25 km van mijn werk is toch wat ver weg" "hmm wil eigenlijk een compleet huis, de kinderen he" "bij nader inzien kan ik toch wel wat meer betalen, heb ik gister berekend, wou ik je net vertellen" "niet gemeubileerd ? tja dat is ook even moeilijk dan, hoe kom ik aan spullen", "gemeubileerd ? hmm zou toch graag wat eigen spullen kopen zodat het wat meer eigen is" "wel lief dat je zo met mij meedenkt"

246. Oh ja, nog reageren op huizen. Nee, deze keer zit er niets tussen. Kan ik ook niets aan doen....ze zijn te groot, klein, duur, verkeerde wijk.........(En dan reageren op hetzelfde huis, dat hij 2 weken geleden NIET genomen heeft.)
Puk ik durf er een goeie fles champagne op te wedden

"door jou als verstoptte minnares gezochte/gevonden, de echt ultieme geliefde, woning x, y, z en de rest van het alfabeth zullen niet deugen in zijn ogen".
Ik zou toch wel het gezicht van GM willen zien als Weetikveel hem op Valentijnsdag een sleutel aan een rood fluwelen lintje geeft. Tada zij heeft zijn nieuwe woning gevonden en gehuurd.
liselore, het is anders, echt anders, hij heeft het recht om het op ZIJN manier in ZIJN tempo en o zo zorgvuldig te doen

" schat het is beter voor ONS als we onze achterban even nog niets laten weten, ik trof jou pas, hardstikke per ongeluk, toen ik al apart woonde"

lees ONS even als MIJ
Ik zou toch wel het gezicht van GM willen zien als Weetikveel hem op Valentijnsdag een sleutel aan een rood fluwelen lintje geeft. Tada zij heeft zijn nieuwe woning gevonden en gehuurd.

Puk, dat gestotter en terugkrabbellen zou ik ook wel eens willen zien. have been there done that. Minnares vond (beetje overleg haha) een perfecte kamer bij MIJ voor hem. 20 km afstand, all inn, grote tuin, kids welkom, spotgoedkoop, foto's er bij etc. etc. optimale situatie alles kon alles mocht.

Hoe hij zich er dan nog uit lullde was geweldig (stompzinnig). Ze was binnen 15 minuten genezen van haar Don Quichotte.
hahahahahahahahaha...

kan er niks aan doen maar heb er zo'n lol om.

Ik weet dat het erg is en ik weet dat ik zelf honderden dingen uit het grote smoezenboek geloofd heb, dus ik lach ook om mezelf, nog wel het hardste denk ik.

Zoooo herkenbaar!

KOnden we maar met alle vrouwen tegelijk afspreken om niet meer in die smoezen te trappen, dan zouden zulke mannen ophouden te bestaan, gewoon omdat ze er toch niet mee weg komen.
quote:puk69 schreef op 05 februari 2009 @ 20:19: lintje geeft. Tada zij heeft zijn nieuwe woning gevonden en gehuurd.Dat zou wel een bak zijn... als ik haar was, zou ik het doen. Dan kan je uit zijn reactie meteen afleiden wat voor vlees je in de kuip hebt....

quote:dissapointed schreef op 05 februari 2009 @ 21:30:

KOnden we maar met alle vrouwen tegelijk afspreken om niet meer in die smoezen te trappen, dan zouden zulke mannen ophouden te bestaan, gewoon omdat ze er toch niet mee weg komen.

Ja, heb ik ook al eens gezegd: we zouden een clubje moeten oprichten! Denk dat we binnen no time heeeeeeeeeeeeeeeeel veel members hebben
quote:ikkezelf schreef op 05 februari 2009 @ 20:26:

Ik zou toch wel het gezicht van GM willen zien als Weetikveel hem op Valentijnsdag een sleutel aan een rood fluwelen lintje geeft. Tada zij heeft zijn nieuwe woning gevonden en gehuurd..... En voor wat extra jolijt meteen een stofzuig- en afwasrooster erbij ingelijst, ook met een strik... en een pieper, voor de optimale bereikbaarheid, en oja, een koddig paar babysokjes, als hint alvast
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.... En voor wat extra jolijt meteen een stofzuig- en afwasrooster erbij ingelijst, ook met een strik... en een pieper, voor de optimale bereikbaarheid, en oja, een koddig paar babysokjes, als hint alvast

verry cherry, zo zuig je een man echt niet uit zijn, net zo gemiddeld als vergelijkbare anderen okay, relatie of huwelijk. Als minnares blijf je wel even spannend tot het moment dat je hem echt binnen hebt. Mee denken mag maar geef de gedachten die daar uit voort vloeien tot het moment x echt niet aan. Hij moet wel nog, tijdelijk, het gevoel houden dat JIJ hem o zo geweldig vindt.
Weetikveel, ff serieus, is dat geen optie? Dat je hem actief mee helpt zoeken naar een huis? Dan weet je idd vrij snel of hij het echt meent. Is hij inmiddels al ergens gaan kijken?
quote:ikkezelf schreef op 06 februari 2009 @ 02:40:

.... En voor wat extra jolijt meteen een stofzuig- en afwasrooster erbij ingelijst, ook met een strik... en een pieper, voor de optimale bereikbaarheid, en oja, een koddig paar babysokjes, als hint alvast

verry cherry, zo zuig je een man echt niet uit zijn, net zo gemiddeld als vergelijkbare anderen okay, relatie of huwelijk. Als minnares blijf je wel even spannend tot het moment dat je hem echt binnen hebt. Mee denken mag maar geef de gedachten die daar uit voort vloeien tot het moment x echt niet aan. Hij moet wel nog, tijdelijk, het gevoel houden dat JIJ hem o zo geweldig vindt.Psies!
Nou jaa. Wat is nou de ultimate liefdesverklaring? Een liefdesbaby! Dus die fiep, die slofjes, dat Olvarit hapje, die boerenkool... strik erom, geil!
Dames....is weetikveel, de enige huidige minnares at this moment ??? zijn jullie ex. minnaressen ?

Weetikveel, heb ik ff niet meer gelezen, zou graag de stand van zaken willen weten, hoe het er nu voor staat ?

1) Wanneer ben je een minnares ?

2) wie en wat bepaald of je de status van minnares bereikt hebt ??

Los van het feit of het een gewenste of ongewenste status is....

wie o wie ??
Hoe het er nu voor staat? Ik verwed er een kratje bier om
Je bedoeld: same shit different day ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven