Konijnen verblijf
zaterdag 20 mei 2017 om 17:32
Kijk eens op www.caviadraadkubus.nl. Als ik weer cavia's of konijnen neem, ga ik voor zo'n hok. Je kan helemaal zelf bepalen hoe groot je het maakt. Je kan ze ook vinden op Instagram om inspiratie op te doen.
zaterdag 20 mei 2017 om 18:01
Heel gaaf voor cavia's binnen, maar toch volledig ongeschikt voor konijnen? Een konijnenhok moet minstens 80cm hoog zijn en beschutting bieden wanneer ze buiten staan...PindaKaas-88 schreef: ↑20-05-2017 17:32Kijk eens op www.caviadraadkubus.nl. Als ik weer cavia's of konijnen neem, ga ik voor zo'n hok. Je kan helemaal zelf bepalen hoe groot je het maakt. Je kan ze ook vinden op Instagram om inspiratie op te doen.
Mijn konijnen hadden een hok 70x 150cm met twee verdiepingen met een trap ertussen. Daar zat een ren aangekoppeld van ongeveer 10m2. Ideaal vond ik en de konijnen leken het ook een prima onderkomen te vinden.
zaterdag 20 mei 2017 om 18:07
Ja het is misschien wel meer bedoeld voor cavia's inderdaad. Ik zag op hun instagram ook wel eens konijnen voorbij komen, dus ik dacht misschien kan TO er wat mee. Je kan de hekjes wel aan elkaar vast maken, dus je kan het zo hoog en groot maken als je zelf wilt. Maar heb er verder geen ervaring mee, dus weet niet hoe stevig het dan nog is.sophiax schreef: ↑20-05-2017 18:01Heel gaaf voor cavia's binnen, maar toch volledig ongeschikt voor konijnen? Een konijnenhok moet minstens 80cm hoog zijn en beschutting bieden wanneer ze buiten staan...
Mijn konijnen hadden een hok 70x 150cm met twee verdiepingen met een trap ertussen. Daar zat een ren aangekoppeld van ongeveer 10m2. Ideaal vond ik en de konijnen leken het ook een prima onderkomen te vinden.