pijn na vullen kies
zaterdag 20 mei 2017 om 19:28
Enkele weken geleden noodvulling gekregen voor een kies, hier 2 weken zonder problemen mee rondgelopen. Na 2 weken de echte composiet vulling gekregen. Sinds een paar dagen toch last van een licht zeurende pijn. Aanraking en warmte koud heb ik geen last van. Is dit normaal aangezien het een diepe vulling is en composiet een tijdje krimpt. Ik zal as maandag mijn ta bellen, maar vroeg mij af of iemand zich in mijn verhaal herkent?
Im a free bitch- I was born this way
zaterdag 20 mei 2017 om 19:35
Herkenbaar, ik werd er toen behoorlijk chagerijnig van (want bang voor de tandarts) Bij mij trok het na een tijdje, meen een week of twee, weg. Heeft volgens mij te maken met het werken van de vulling. Ik had de tandarts gebeld om te vragen of dit normaal was of reden om terug te komen. Paracetamol hielp mij goed.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:10
Heb het zelf ook eens gehad en dat is echt irritant ja. Als het tandvlees rond de kies ook ontstoken is zou je eens tandpasta van Corsodyl kunnen proberen. Dat raadde de tandarts mij aan toen ik pijn bleef houden na een wortelkanaal behandeling en door die behandeling mijn tandvlees wat was gaan ontsteken.
zondag 21 mei 2017 om 00:26
Ik zou hier net zelf een topic over openen. Bij mij is het nu 6 weken geleden en nog steeds word ik er in de nacht wakker van. Vreselijk. Gisteren toch maar even terug naar de TA maar testen wezen uit niets bijzonders en afwachten. Geen idee hoe lang het nog duurt.
Iemand ook ervaring dat het zo lang duurt?
Iemand ook ervaring dat het zo lang duurt?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zondag 21 mei 2017 om 00:28
zondag 21 mei 2017 om 11:37
Dat lijkt me vreselijk , sterkte hoop dat het snel over isLunchLover schreef: ↑21-05-2017 00:28Pcm werkt niet preventief bij mij helaas. Niets wat ik probeer trouwens. Dus fijn 1-2x per nacht wakker met bonzende kiespijn.
Oh en met kou zit ik tegen het plafond van de pijn. Top hier dus.
[/b][/b]
Im a free bitch- I was born this way
zondag 21 mei 2017 om 12:04
Vannacht niet wakker geworden door pijn. Maar wel 3x door zoonlief. Volgens tandarts word het in de nacht erger omdat er door het liggen meer bloed naar je hoofd stijgt. Aangezien ik er vaak uit moest vrees ik dat het daar aan lag ipv verbetering.Kinderspruit11 schreef: ↑21-05-2017 11:37Dat lijkt me vreselijk , sterkte hoop dat het snel over is![]()
[/b][/b]
Fijn dat het bij jou echt wat beter gaat!
maandag 22 mei 2017 om 14:23
zondag 9 juli 2017 om 01:32
Is het bij jou helemaal over?
Een week of twee dacht ik echt dat het klaar was. Wat ook wel mocht na 3 maanden. Maar eergisteren en nu dus weer pijn in de nacht. Straalt door naar mijn neus. Duurt zo'n half uur. Voel het nu weet afzakken. Wat een ellende.