Napraattopic deel 82

03-05-2017 13:59 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mensen op een racefiets op een fietspad zijn per definitie aso vind ik.
MoirenPhae schreef:
21-05-2017 18:43
De meeste debielen kom ik hier op Viva tegen trouwens.
Met Facebook als goede tweede.
vrouwjagersma schreef:
21-05-2017 18:40
Waar ik woon zijn mensen niet opgefokt, dat scheelt al een hoop.
:high5:
Hugh-Jazz schreef:
21-05-2017 18:46
Met Facebook als goede tweede.
Daar kom ik zelden en dan alleen bij vrienden.
MoirenPhae schreef:
21-05-2017 18:42
Hier ook niet volgens mij. Toch woon ik in een stad in de Randstad. Ik kom eigenlijk alleen maar vriendelijke mensen tegen.
Misschien valt het allemaal toch nog best wel mee met de mensheid. Behalve hier, dan.
Amand_ schreef:
21-05-2017 18:45
Eens.
Amand_ schreef:
Tja,je wil ze ook niet op de rijbaan :) En hij kreeg behoorlijk wat commentaar, ook van mensen met een racefiets. Kijk, ik snap best dat je uit schrik kan schelden, maar dat op zo'n druk punt op volle snelheid blijft rijden dat snap ik dan weer niet.
Joors troelie
vrouwjagersma schreef:
21-05-2017 18:48
Misschien valt het allemaal toch nog best wel mee met de mensheid. Behalve hier, dan.
Ik denk dat het heel erg ligt aan wat jij uitstraalt. Ik heb vooral heel veel praatjes, soms hele interessante, met vreemden die ik tegenkom.

En natuurlijk kom ik ook wel eens een aso tegen, maar dat blijft eigenlijk nooit echt hangen.
Ik ben ook van de praatjes hoor. En van de humor. Juist met wildvreemden zomaar vreselijk kunnen lachen, daar geniet ik van.
Joors troelie
Dubbelllll
impala wijzigde dit bericht op 21-05-2017 19:07
92.77% gewijzigd
.
Godsamme vlucht ik naar fok om toch ff lekker forum te lezen, hebben vernieuwers dat ook naar de klote geholpen :cry:
Ik blaas hier stoom af want heb daar geen account waar ik nog een wachtwoord van weet. En viola is ook uit de lucht zie ik. Ik pak maar weer ns een boek.
.
Amand_ schreef:

En op de openbare weg.
AmyFarrahFowler schreef:
21-05-2017 18:58
Ik ben ook van de praatjes hoor. En van de humor. Juist met wildvreemden zomaar vreselijk kunnen lachen, daar geniet ik van.
Dit. Laatst iemand die me van alles over aardappelen vertelde. Vind ik leuk dat die vrouw dat zo leuk vond :)
vrouwjagersma schreef:
21-05-2017 18:40
Waar ik woon zijn mensen niet opgefokt, dat scheelt al een hoop.
Hier hangt het af van de kant van de rivier. Aan gene zijde zijn ze opgefokt, aan onze (de goeie) kant niet.
Amand_ schreef:
Ja.

In de supermarkt erger ik me eigenlijk bijna nooit (behalve als ik echt heel erg ongesteld ben), maar wielrenners op de openbare weg drijven me tot waanzin.
Lady_Voldemort schreef:
21-05-2017 19:16
Ja.

In de supermarkt erger ik me eigenlijk bijna nooit (behalve als ik echt heel erg ongesteld ben), maar wielrenners op de openbare weg drijven me tot waanzin.
Alleen als jouw merk precies die dag op is of gewoon in het algemeen?
Amand_ schreef:
21-05-2017 19:19
Alleen als jouw merk precies die dag op is of gewoon in het algemeen?
Gewoon aan alles. Niet alleen in de supermarkt trouwens :proud:
MoirenPhae schreef:
21-05-2017 19:11
Dit. Laatst iemand die me van alles over aardappelen vertelde. Vind ik leuk dat die vrouw dat zo leuk vond :)
Sheldon en ik raakten vorig jaar een keer aan de praat met een oude man, ergens in Nergenshuizen op een terras. De man wist zoveel te vertellen over de omgeving, hoe het dar vroeger was, over gevechten daar in de oorlog. Gaat Sheldon afrekenen, ik liep alvast naar de auto, gaat die man meteen aan een ander tafeltje zitten en begint daar van voren af aan X-D
En gistermiddag in een kledingwinkeltje, zomaar opeens een mooi gesprek met twee wildvreemde vrouwen. Over van alles, zo leuk. En dan ondertussen elkaar kledingadvies geven :) Jurkje gekocht wat ik anders nooit zou passen, omdat zij zo enthousiast waren (en het jurkje dat op de hanger zo leuk leek, lekker eerlijk afkraakten toen ik het aan had haha)
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
21-05-2017 18:12
O jeetje, daar heb ik net gepost. Ben ik nu ook een Tokkie?

Over ergernissen gesproken; net gewandeld in de duinen. Heerlijk hoor (al zijn we ontzettend verdwaald en werd een wandelingetje van 12km opeens 22km en eeb beetje....) maar in het gebied waar wij waren heb je prachtige fiets-wandelpaden waar het gewoon file-wandelen en fietsen is (die vermijden wij zoveel mogelijk, vandaar die 10 extra kilometers :D ) En wat een fokking asociale mensen daar zeg. Waaronder een ouwe vent op een racefiets die bijna een kleuter op haar fietsje omver reed en dan ook nog eens gaat schelden, niet normaal.
het grootste probleem van fietsers is dat ze denken dat de weg van hun is, :steam: en over die race fietsers ga ik niet eens beginnen, gelukkig kom ik die amper tegen hier heb ik last van fietsende toeristen weet niet wat erger is :facepalm:

leuk is dat het Amy, ik vind het ook altijd gezellig om een babbeltje met klanten of vreemde te maken stond laatst ook bijna 2 uur te kletsen met een vrouw over het verschil tussen de grote hoofdstad en het zuiden haha
rouge__ wijzigde dit bericht op 21-05-2017 20:40
10.61% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dubbel
rouge__ wijzigde dit bericht op 21-05-2017 20:39
Reden: verkeerd gequote
98.16% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zo bijzonder he, hoe mensen met wonderlijke levensverhalen altijd amper familie meer hebben. En nu is ze ook nog bij haar verloofde weg, t is me wat...
_Marana_ schreef:
21-05-2017 21:25
Zo bijzonder he, hoe mensen met wonderlijke levensverhalen altijd amper familie meer hebben. En nu is ze ook nog bij haar verloofde weg, t is me wat...
:whut:
Een neonazi als broer, geen ouders meer, als enige familie een oom en tante en nu ruzie met de verloofde vanwege de broer. Arme TO toch...
_Marana_ schreef:
21-05-2017 21:25
Ach en wee ..
En net als er even niet zoveel reacties meer komen hé. Hoe kan het zo lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven