Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Jin, wat zielig!!! Zowel voor jou als voor de kleine man natuurlijk. Afschuwelijk. Zoiets hebben ze bij Laurens ook gedaan; hele hoofd vastgetapet op een tafel. Ik was er niet bij maar lief heeft nog een trauma ervan. Knap dat je niet gehuild hebt.

En heel veel sterkte met dat andere, kus en knuffel van mij!!!

Bam, nog 9 dagen, weer een nachtje gehad daar.... zo k*t...
Morgen... Zal eens even bijlezen maar geloof dat er weer knuffels uit te delen zijn...
Morguh,

Ik ga even knuffels uitdelen hier:

Jin, een knuffel voor jou. Dat heb je zeker verdiend. Kind in de riemen (heftig!), erg naar. En trubbels in familie, rot!

Compu, een knuffel voor jou omdat het volgens mij toch wel confronterend is, iedere keer als je hoort wat men over je kind zegt.

Suze, een knuffel voor jou, hoop dat je snel niet meer misselijk bent.

Star, knuffel voor Ceetje. En... je kan weer House kijken, SBS is er gelijk weer mee gestopt.

Ris, andere keer kom je gezellig op de koffie?

Bam, shit, nog tien dagen! Ik ben er morgen om 11.00u. Zal wat leesvoer voor je meenemen.

We krijgen zo visite, schoonouders komen.

Goed weekend meiden.
Jeetje Jinny dat is ook wat, je kind in de riemen

Heftig hoor, ik hoop echt dat S er niks aan over houdt, aan al die ziekenhuis dingen! Ervaring van buurjongetje (3 jaar) leert dat het best moeilijk is.

Suze balen die obstipatie. Haha ga je nou alles tegelijk gebruiken, dan loop je straks nog leeg

Succes ermee, erg vervelend, ik had er ook erg last van!

Compu, lastig hoor die scholen. Ik vind 'gewone' basisscholen al moeilijk. En dan moet jij nog meer keuzes maken.

Star, hoe is het met de hand van C? Geen grote blaren? Ahh zieilg hoor!

Vish, ontstoken piemel bij je zoon? Jakkes, klinkt niet fijn!

Kokos, lief dat je naar Bam gaat!
Tobias was net een treinbaan aan het maken en ik denk wat is hij toch allemaal aan het doen. Was hij met de wipper met Robin erin aan het slepen, want Robin moest even kijken naar wat hij had gemaakt

Ook ging hij even een foto van de hond maken. Rent hij achter de hond aan, kijk... kijk.... want die moest even kijken op het fototoestel hoe de foto geworden was
:-) Werd Robin met wipper en al geen viaduct?

Wat een lekker stel jongens joh! Ik zag de foto op Hyves.

Wat lief dat jullie allemaal met me meeleven, al eerder gezegd, maar nog maar een keer.

Over de gebarentaal, dat vroeg Ris. Als ze in cluster 3 terecht komt, is de gebarentaal anders, omdat het voor lichamelijk en verstandelijk gehandicapten moeilijker is t.a.v. handfuncties. Een simpeler taal dus. Het schijnt soms overeen te komen.

Mal, hoe is het daar? Ik las van de schoenen, goed dat hij ze draagt! Misschien alleen aandoen als hij fit is? Wij zien er ook weleens van af hoor, maar dan met kou.

Als CG rent, dan valt ze vaak. Dus durft ze het ook niet echt.

Ze leert nu springen, grappig gezicht (kan het 2 keer achter elkaar)!

Ben jij weleens bij de fysiotherapie? Zoja, wat moet hij daar doen?

Cin, er staat een vergelijkbaar verhaal als dat van jou in de Kinderen. Dus geen vierde, derde ook zware bevalling, maar als je weet dat het een meisje wordt, etc..

Ik gok (wederom) op: meedoen aan een televisieprogramma, of een reis naar het buitenland!

Bridges, ik zoek een trouwjurkmededeling, maar kan het niet achterhalen. Anyway, hoe was Mary?
Compu: Ik weet niks te zeggen als alleen een hele dikke voor jou.
Naatie: hahaha, grappig die grote kleine vent van jou
Ik ben zojuist voor de tigste keer gevlucht uit de kamer het is echt niet normaal.

er ligt sinds gister een oud vrouwtje bij ons op de kamer, die gewoon op een 1 persoonskamer hoort te liggen en niet op een 4. ze schijnt uitbehandeld te zijn en is zwaar dementerend( 99 )

en heeft ontzettend veel pijn. dus zo gauw als ze zich verlegd of aangeraakt/vertild/verschoond/nagekeken wordt krijst ze heel de boel bij elkaar, en dat gaat dan door merg en been.

Ik kan daar dus absoluut niet tegen, wordt er echt helemaal gek van. Net krijsste ze zo erg dat de tranen over mijn wangen biggelden, en ik mijn bord eten maar aan de kant geschoven heb, en de kamer uit ben gevlucht ben.

We hebben al verschillende keren aangegeven dat ze niet thuis hoort op een kamer van 4, en wordt ook bevestigd, en zouden haar ook verplaatsen, maar tot op heden wordt er niks gedaan.

Mijn oude ande kamergenoot, is er ook al overstuur van.

Goed geregeld.
Getver Bam, wat naar. Arm oud besje
Jee Bam, dat is helemaal niet prettig voor jou! Zo genees je helemaal niet. Ik zou het blijven aangeven. Daar zijn verpleeghuizen voor met gesloten afdelingen voor zwaar dementerenden en personeel dat hier beter op in kan spelen niet te vergeten.

Ik spiegel die knuf gelijk weer terug aan jou, Bam!
Niet normaal Bam... getsie. Het is natuurlijk sowieso belachelijk dat je met meerdere op een kamer ligt maargoed, dat is nou eenmaal helaas een gegeven.

Echt zielig ook voor dat mensje...
is ook niet normaal..

gelukkig zit er in de late diens een potige verpleegster, die beloofd heeft haar na het bezoek te verhuizen. ze vond het ook van de gekke dat ze nog steeds bij ons ligt.

Ik hoop het.. bah

Daar wordt je zeker niet beter van.
ik was ondertussen weer terug naar de kamer gelopen, vandaar de nieuwe info
Ris was vanochtend er met de kleine Anne, was heel gezellie.

Manlief was er ook al vroeg ( doe moest vanmiddag zwemmen met Juul) dus we hebben lekker zitten keuvelen in de kantine. Bak thee erbij, helemaal goed.

Toen de mannen weg waren nog samen gelunched ( klinkt sjieker dan dat het was, haha), beter dan die warme kost ;) en toen werd ik gezocht door de verpleegster, hahaha stond ineens voor mijn neus, ik was al 2 uur weg... grinnik..
Wat hoor ik nou Bam, spijbelen in het ziekenhuis? . Dat lijkt me ook beter voor je herstel dan op die kamer blijven. Wat akelig, brrrrr. Is het ´s nachts wel te doen?

Helenita, sterkte met de uitvaart .

Star, hoe gaat het met het handje?
Hel, wanneer is de uitvaart? Sterkte meid. Hoe gaat het met Vent, trekt die het een beetje? Ik had even je posting gemist met het slechte nieuws, sorry voor mijn late reactie....

Star, Laurens kookt ook altijd mee. Ben ook altijd bang dat er zoiets gebeurd. Gelukkig nog niet tot op heden. Veel kusjes helpen ook altijd

Aaarrgghh, de kinderen worden hier steeds vroeger wakker. Vanmorgen voor half 7 zelfs!! Ik snap er niets van, maar baal wel.

Dit even tussendoor

Bam, goeie dat je zo lang weg was! Wat móet je ook op die muffe ziekige kamer. Daar ga je echt niet beter van worden. Bah.

Heb je oordopjes voor de nachten? Ik hoop dat de buurvrouw inderdaad verplaatst wordt, het arme mensje..
Hallo

Naatie, ha, ha, wat lachen van Tobias. Heerlijk, die fantasie.

Bam, oh... ik zou helemaal gek worden. Wat sneu voor dat vrouwtje.

Ik heb nieuwe foto's op Tim zijn website gezet: zie hier

Hi Amaal, Lianne staat ook om 06.30u beneden. Ben je AM dit weekend? Vent gaat hier de ene dag uit bed en ik de andere dag in het weekend.
Mooie foto´s Kokos!

Amalia, helaas kun je ze niet net als een wekker zetten he? Hier jongste van twee tot vier wakker vannacht, ook zo leuk.
Dank je Jin.

Jongste vanmiddag geslapen? Het is ook wat na dat hele ziekenhuisgebeuren.
Kokos, we hadden vanochtend een kinderverjaardag hier in de buurt, en zijn met z´n allen gegaan. Dat was wel erg vermoeiend voor jongste dus heeft hij vanmiddag lekker geslapen. Ik hoop vannacht ook..... Morgen ook een kinderverjaardag, maar daar ga ik alleen met oudste heen. Dat is in de overdekte speeltuin en dat is nog iets teveel voor jongste.
Een goede nacht Jin

Ik ga koffie drinken.
Hai!

Kon vanmiddag niet verder lezen, dus ben er nu. Vent is naar voetbal en daarna naar de kroeg dus ben alleen vanavond.

Jin: oh wat een naar verhaal van S. Klinkt als iets wat ze alleen in de film doen. Knap dat je het droog hebt gehouden zeg! Dat arme menneke... Hopelijk kunnen ze hem wel helpen, dus vinden ze iets wat goed te verhelpen is... Arm ventje... Hoe houdt oudste zich? En een dikke knuf voor jou en de familieperikelen... Het zit jullie even niet mee hè...

Bam: ach dat klinkt bij jullie ook niet fijn. Wat naar dat zó'n oud vrouwtje daar ligt... En vervelend voor jullie. Zo knap je ook niet op... B en je wel op de been dus begrijp ik? Dat is wel fijn... Kun je tenminste nog wat... Sterkte ermee...

Hel: gecondoleerd. Vandaag was de uitvaart? Hoe is het gegaan?

Ris: hoe is het nu met de verkoudheid? Wat een raar gedoe van die dokter zeg! Daar word je toch niet goed van! Fijn dat je bij de andere dokter terecht kon en hopelijk knapt Anne snel op van de middenoorontsteking!

Suus: blgh zo misselijk is niet fijn! Tuurlijk, met een goede reden, maar toch... Hopelijk ben je er met die 12 weken vanaf... Had je het bij Julia ook zo erg?

Star: hoe is het met Ceetje brandwond? Erg? En bij jou ook nog op en top misselijk dus... blgh... Jij had het bij Ciara niet zo toch? Wel leuke opmerkingen van ceetje...

Compu: jij ook alleen vanavond? Vriend nu wel op tijd? Bij jou dus ook roerige tijden... Vervelend dat je nu nog niet meer duidelijkheid hebt als ik het goed begrijp. Kunnen ze aan het einde van dit schooljaar duidelijk zeggen wat ze adviseren? En mag CG tot haar vijfde hier blijven?

Bruidsjurk is in huis! Hij is moooooooi!!!!!!! Datum: 10-03-2010 (Als iemand ons niet net voor is dan tenminste, maar daar ga ik niet vanuit...) W. is dus ook vastgelegd dus dat is ook leuk. Krijgt steeds meer vorm hier! Leuk!

Amalia: fijn van de oppas zeg! Maar zij is dus wel tijdelijk? Of ga je dit misschien toch langer doen? Helemaal geen emigreerplannen meer? Of waqs dit echt een eenmalig iets wat niet door ging...

Enka: jemig bij jou schiet het ook al echt op hè... De laatste werkdagen komen dus al in zicht! Staan er nog ergens buikfoto's? Het klinkt elke keer wel echt gezellig met Thijmen en Quispel!

Juud: de nachten nog zo prut? Of zit er verbetering in sinds de spruw is aangepakt? Zijn jullie daar nu echt vanaf? Bevalt het werken eigenlijk weer? (Los van de studiedagen dan hè...)

Mal: opbrengst van het shirt is echt geweldig! Morgen dus de laatste dag? Gaaf hoor! Energy4all zal weer trots op jullie zijn!
Joehoe! Mijn vader belt net! Hij heeft mijn zusje meegekregen! Na 4.5 maand weer eens! (nou ja zijn vriendin want mijn vader zit in de ziektewet, ongeluk gehad...) Maar ze is er dus! Heb haar even aan de telefoon gehad net en dat was wel erg fijn! Dus even de plannen van morgen omgooien en morgen ein-de-lijk weer eens even knuffelen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven