Negeren

22-05-2017 15:28 45 berichten
......
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-05-2017 18:43
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En jij bent als een brave gehoorzame vrouw de schuld bij jezelf aan het leggen.
Of bedoel je met telkens, dat je iedere 2 minuten appt en dan binnen een halve minuut antwoord wil hebben.
Eerste geval zou ik zelf nooit meer iets tegen hem zeggen
tweede geval zou ik iets minder tegen hem gaan zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
1. Negeren is not done
2. Zijn er nog rare dingen gebeurd is een meer dan debiele vraag. Waarom stel je die?
Ik zou ook niet reageren op zo'n achterlijke vraag.
Die jongen is op vakantie. Laat hem.
misschien had hij geen bereik in het vliegveld of op het vliegtuig?
Tja... negeren is geen volwassen manier om met je partner om te gaan. maar ik vind de vraag of er nog rare dingen zijn gebeurd ook een beetje vreemd.... Ik kan mij voorstellen dat hij het opvat alsof je hem niet vertrouwd?
Don't cry, buy a bag and move on.
Nu heet dat negeren, maar in de tijd voor de (mobiele) telefoons kon je elkaar pas weer spreken als je elkaar daadwerkelijk zag.
Ik houd het op: barst.
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:04
0.00% gewijzigd
Ik vind het ook een beetje een rare vraag........ Ookal bedoel je het goed dan zal het alsnog niet goed opgevat worden.
Mocht het nou vaker gebeuren op normale vragen, dan is het raar ja.. Maar deze vraag zou ik ook niet waarderen van mijn vriendin
waarom altijd dat geapp. Laat die jongen toch lekker een weekendje weg zijn met vrienden. en misschien is er ook geen bereik (kan nog gezellig worden wanneer je bundel in de hele EU geldig is)

maar in de vraag "zijn er nog rare dingen gebeurd" klinkt toch echt een oordeel door. of dat je hem niet vertrouwt, en dat het wel fout is gegaan. ik zou me op het matje geroepen voelen.

echt negeren is natuurlijk niet goed. maar aan de andere kant zou ik het ook niet op prijs stellen wanneer mijn partner veel appt en ik daar op een bepaald moment geen zin of tijd meer hebt om daar op in te gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:04
98.79% gewijzigd
Vooral omdat hij je telkens negeert. Wat een stommerd.
MoirenPhae schreef:
22-05-2017 15:33
1. Negeren is not done
2. Zijn er nog rare dingen gebeurd is een meer dan debiele vraag. Waarom stel je die?
Vind ik niet zo'n rare vraag. Stel ik zelf ook wel eens, of wordt gevraagd als ik iemand een tijdje niet gezien heb: Hoi, Hoe is het, nog iets geks meegemaakt , En de ander weet dan dat er bedoeld wordt of er nog iets leuks is gebeurd. En als vriend en TO al langer samen zijn zal ze vast al wel eerder die uitdrukking gebruikt hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Télkens! Wat een geduld.
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:05
0.00% gewijzigd
nlies schreef:
22-05-2017 15:40
Vind ik niet zo'n rare vraag. Stel ik zelf ook wel eens, of wordt gevraagd als ik iemand een tijdje niet gezien heb: Hoi, Hoe is het, nog iets geks meegemaakt , En de ander weet dan dat er bedoeld wordt of er nog iets leuks is gebeurd. En als vriend en TO al langer samen zijn zal ze vast al wel eerder die uitdrukking gebruikt hebben
Dat vind ik heel anders klinken dan zijn er nog rare dingen gebeurd.
Maar schijnbaar vindt hij het dus niet okay.
in het vliegveld is er inderdaad waarschijnlijk geen signaal voor je mobieltje,
en ik zou ook niet echt een antwoord weten op de vraag, zijn er nog rare dingen gebeurd, anders dan : nee
nlies schreef:
22-05-2017 15:40
Dat is in een hele andere context.
Ik zou sowieso geen app gesprek voeren als mijn man met vrienden weg is. Hooguit vragen of hij goed is aangekomen.
De rest hoor je toch thuis.
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:06
0.00% gewijzigd
Je zegt dat dit al vaker heeft gespeeld. Wat zei hij toen jullie het er irl over hadden?

Als hij geen zin heeft om te appen in een soort gespreksvorm kan hij ook gewoon aangeven dat hij je alles vertelt zodra hij je weer in het echt ziet. Maar hij is op vakantie en de onlinestatus betekent niet altijd dat internet goed werkt. Wil je hem per se een goede reis wensen en respons krijgen dan bel je hem even op.
Maro2011 schreef:
22-05-2017 15:46
Nlies op die manier bedoelde ik het ook. Hij apte zelf dat hij naar striptenten was geweest en heb daar niks over gezegd, ik heb hem wel met rust gelaten. Maar mag toch vragen als er geen rare dingen zijn gebeurd
Je mag van alles vragen, maar voor de ander denken gaat je niet helpen
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:06
0.00% gewijzigd
Hij is nog niet eens terug en je begint al aandacht te trekken en te zeuren over of hij is vreemdgegaan.
Je verpest zijn weekend door je onzekerheid. Terecht dat hij niet meer tegen je praat. Hij zal je wel kennen en weet dat als hij reageert je vast door blijft zeuren.
!!
anoniem_343857 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 16:07
98.12% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven