Negeren
maandag 22 mei 2017 om 15:33
En jij bent als een brave gehoorzame vrouw de schuld bij jezelf aan het leggen.
Of bedoel je met telkens, dat je iedere 2 minuten appt en dan binnen een halve minuut antwoord wil hebben.
Eerste geval zou ik zelf nooit meer iets tegen hem zeggen
tweede geval zou ik iets minder tegen hem gaan zeggen
Of bedoel je met telkens, dat je iedere 2 minuten appt en dan binnen een halve minuut antwoord wil hebben.
Eerste geval zou ik zelf nooit meer iets tegen hem zeggen
tweede geval zou ik iets minder tegen hem gaan zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 22 mei 2017 om 15:36
maandag 22 mei 2017 om 15:39
waarom altijd dat geapp. Laat die jongen toch lekker een weekendje weg zijn met vrienden. en misschien is er ook geen bereik (kan nog gezellig worden wanneer je bundel in de hele EU geldig is)
maar in de vraag "zijn er nog rare dingen gebeurd" klinkt toch echt een oordeel door. of dat je hem niet vertrouwt, en dat het wel fout is gegaan. ik zou me op het matje geroepen voelen.
echt negeren is natuurlijk niet goed. maar aan de andere kant zou ik het ook niet op prijs stellen wanneer mijn partner veel appt en ik daar op een bepaald moment geen zin of tijd meer hebt om daar op in te gaan.
maar in de vraag "zijn er nog rare dingen gebeurd" klinkt toch echt een oordeel door. of dat je hem niet vertrouwt, en dat het wel fout is gegaan. ik zou me op het matje geroepen voelen.
echt negeren is natuurlijk niet goed. maar aan de andere kant zou ik het ook niet op prijs stellen wanneer mijn partner veel appt en ik daar op een bepaald moment geen zin of tijd meer hebt om daar op in te gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 22 mei 2017 om 15:40
Vind ik niet zo'n rare vraag. Stel ik zelf ook wel eens, of wordt gevraagd als ik iemand een tijdje niet gezien heb: Hoi, Hoe is het, nog iets geks meegemaakt , En de ander weet dan dat er bedoeld wordt of er nog iets leuks is gebeurd. En als vriend en TO al langer samen zijn zal ze vast al wel eerder die uitdrukking gebruikt hebbenMoirenPhae schreef: ↑22-05-2017 15:331. Negeren is not done
2. Zijn er nog rare dingen gebeurd is een meer dan debiele vraag. Waarom stel je die?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 22 mei 2017 om 15:43
Dat vind ik heel anders klinken dan zijn er nog rare dingen gebeurd.nlies schreef: ↑22-05-2017 15:40Vind ik niet zo'n rare vraag. Stel ik zelf ook wel eens, of wordt gevraagd als ik iemand een tijdje niet gezien heb: Hoi, Hoe is het, nog iets geks meegemaakt , En de ander weet dan dat er bedoeld wordt of er nog iets leuks is gebeurd. En als vriend en TO al langer samen zijn zal ze vast al wel eerder die uitdrukking gebruikt hebben
Maar schijnbaar vindt hij het dus niet okay.
maandag 22 mei 2017 om 15:46
Dat is in een hele andere context.nlies schreef: ↑22-05-2017 15:40Vind ik niet zo'n rare vraag. Stel ik zelf ook wel eens, of wordt gevraagd als ik iemand een tijdje niet gezien heb: Hoi, Hoe is het, nog iets geks meegemaakt , En de ander weet dan dat er bedoeld wordt of er nog iets leuks is gebeurd. En als vriend en TO al langer samen zijn zal ze vast al wel eerder die uitdrukking gebruikt hebben
Ik zou sowieso geen app gesprek voeren als mijn man met vrienden weg is. Hooguit vragen of hij goed is aangekomen.
De rest hoor je toch thuis.
maandag 22 mei 2017 om 15:47
Je zegt dat dit al vaker heeft gespeeld. Wat zei hij toen jullie het er irl over hadden?
Als hij geen zin heeft om te appen in een soort gespreksvorm kan hij ook gewoon aangeven dat hij je alles vertelt zodra hij je weer in het echt ziet. Maar hij is op vakantie en de onlinestatus betekent niet altijd dat internet goed werkt. Wil je hem per se een goede reis wensen en respons krijgen dan bel je hem even op.
Als hij geen zin heeft om te appen in een soort gespreksvorm kan hij ook gewoon aangeven dat hij je alles vertelt zodra hij je weer in het echt ziet. Maar hij is op vakantie en de onlinestatus betekent niet altijd dat internet goed werkt. Wil je hem per se een goede reis wensen en respons krijgen dan bel je hem even op.
maandag 22 mei 2017 om 15:49
Je mag van alles vragen, maar voor de ander denken gaat je niet helpen