Mezelf heruitnodigen?

23-05-2017 12:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost
anoniem_288193 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 19:33
Reden: Opgelost
99.01% gewijzigd
Je uitnodiging staat neem ik aan nog gewoon, alleen je kon eerst niet komen en nu wel. Je hoeft dus alleen maar te melden dat het werk niet doorgaat en dat je toch kunt komen. Dat is niet jezelf uitnodigen of opdringen, want je was al uitgenodigd, en hij heeft die uitnodiging verder niet ingetrokken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dat lijkt mij inderdaad een prima advies. Gewoon appen dat werk niet door gaat, en je toch kan komen! Alleen maar leuk toch?
Gewoon berichtje sturen: Werk gaat niet door, is er nog een plekje vrij op je feestje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gewoon een appje sturen: hé, goed nieuws: werk gaat niet door dus ik kan naar je feestje komen. Hoe laat begint het en wat is het adres? Groeten
Precies zoals mijn voorgangers aangeven; even appen dat je werk gecancelled is en dat je alsnog naar het feestje kunt komen.
Gewoon even vragen of de uitnodiging nog staat idd!
Iets in de trant van: ‚’Hey, werk is gecancelled dus ik kan wel komen naar je feest! Is m’n plekje nog vrij? :-D ''
"hey collega, goed nieuws. De werkplannen zijn gewijzigd dus ik ben er toch bij zaterdag! Groetjes Cath!"
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
23-05-2017 13:41
"hey collega, goed nieuws. De werkplannen zijn gewijzigd dus ik ben er toch bij zaterdag! Groetjes Cath!"
juist, dit!
Maak het jezelf niet zo moeilijk joh :smooch:

Wat biol schrijft. Heel simpel.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Chessdinah schreef:
23-05-2017 13:22
Gewoon even vragen of de uitnodiging nog staat idd!
Iets in de trant van: ‚’Hey, werk is gecancelled dus ik kan wel komen naar je feest! Is m’n plekje nog vrij? :-D ''
Zoiets zou ik doen, dus wel met de vraag of je nog mag komen.

Voor het geval dat het feest al vol is met allemaal andere gasten. Denk het niet, maar meer voor de zekerheid. Daarom wel een beetje olijk verpakt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Eens met mijn voorgangers, gewoon doen! :-D
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Je moet verliefd op hem zijn, anders zou je hier niet zo onzeker over zijn, sociaal onhandig of niet. :nut:
ik heb speciaal voor jouw housewarming mijn werk verzet haha
Nee flauwekul, ben het eens met eerdere berichten. Houd het luchtig.. Mijn eerder geplande werk valt op een ander moment, ik zou het leuk vinden om alsnog je nieuwe woning te komen bekijken. Houd je van taart of bloemen? :-)
tonkje schreef:
23-05-2017 13:54
Zoiets zou ik doen, dus wel met de vraag of je nog mag komen.

Voor het geval dat het feest al vol is met allemaal andere gasten. Denk het niet, maar meer voor de zekerheid. Daarom wel een beetje olijk verpakt.
agreed, misschien wil hij een maximum aantal gasten ofzo
Wel met de trein heen en de laatste missen he.
Anders geen tongie neukie met al die mensen erbij.
Dina80 schreef:
23-05-2017 14:00
Je moet verliefd op hem zijn, anders zou je hier niet zo onzeker over zijn, sociaal onhandig of niet. :nut:
Zulke gevoelens heb ik dan weer niet voor hem haha.
Was meer een vraag om te checken wat sociaal gezien aanvaardbaar is of niet. Tikkeltje onzekerheid. Maar dank mensjes. Gewoon geappt en kreeg meteen een "sure" terug, gevolgd door een adres.
Zo zie je maar hoe simpel het kan zijn. ;)
Is dit niet een record? Het snelst opgeloste probleem op de relatiepijler sinds het bestaan van het forum?
Kan ook weer een slotje op het topic :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven