Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.

Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Wat enorm spannend Melon, ik duim voor je!
Kan ik hier nog bij toevallig ben helemaal nieuw en mag over 12 dagen testen
Spannend melon!
Hoi Lisa, welkom!

Ik zit op dag 29, maar pas de 22e geovuleerd, dus dit word weer een lange ronde. Ik had vanochtend al wel een early test gedaan, ik ben vandaag jarig en hoopte op een leuk kadootje :P maar helaas zoals te verwachten hartstikke niks... hopelijk wel een deze dagen een innesteling. Ik heb heel gevoelige borsten, maar vooral mijn tepels doen meer pijn dan ik gewend ben.. als dat komt door progesteron ben ik goed op weg in elk geval. Komend weekend gaan we camperen met familie en ik heb vrees voor een menstruatie, Die eigenlijk pas weer volgende week maandag hoeft te komen.. maar een prille zwangerschap geheim proberen te houden is ook veel te lastig.. :facepalm:
Just do it
Spannend Melon...Ik zal voor je duimen!
Welkom Lisa!
Vossenest, ik hoop voor je dat het raak is! Wanneer is je nod? Misschien woensdag nog een test doen? Spannend ik zal voor je duimen, is een goed teken van je borsten als je dat normaal niet hebt.
Vossennest spannend weer! Ik zit vandaag op dag 5 na ovulatie en ik heb veel kramp in mijn buik gehad vanmorgen. Nu zegt dan niets natuurlijk maar ik dacht laat ik het eens opschrijven mocht het iets zijn dan weet ik wanneer de innesteling was 😉

Lisa welkom!
Hallo allemaal,

Volg al een tijdje dit forum, maar ik kan het niet laten om mezelf toe te voegen aan dit gesprek... ;-)

Ik ben voor het eerst gestopt met de Nuvaring op 23 maart en dan netjes ongesteld geworden op 27 maart.
Cyclus duurde 32 dagen, wel enorme last gehad van het 'ontringen'.

Volgens ik luister naar mijn lichaam, zal mijn huidige cyclus opnieuw 32 dagen tellen (ik deed ovulatietesten en voelde aan de cervix (deze voelt sinds donderdag 18/5 minder zacht dan voordien). :-$ :-D

Deze maand heb ik maar 2 x kunnen vrijen tijdens mijn vruchtbare periode wegens drukte en vermoeidheid... Toch ben ik ontzettend aan het hopen dat het raak was...

Volgende nod is 30 mei en dat lijkt nog een eeuwigheid!!!

Daar waar ik vorige maand gigantisch veel symptomen voelde (pijnlijke tepels en borsten, moodswings, hoofdpijn, lage rugpijn,...), voel ik nu praktisch niets.. Enkel afgelopen weekend wat steekjes gevoeld ter hoogte van het schaambeen, afwisselend met de eierstok.. Intussen is dat alweer verdwenen

Let's hope!

Het is zo lastig om tegen niemand te kunnen vertellen waar je mee bezig bent. Vooral om steeds te moeten 'blozen' als je geen alcohol drinkt en te moeten aanhoren "jij bent zeker zwanger" !! Hopelijk kan ik dit toch binnenkort beamen ;-)

Aan iedereen in dit forum, veel succes !!

Liefs..
Wie heeft er ervaringen met die early tests?
Mijn NOD is zaterdag 27 Mei dus zou dan morgen of woensdag zo'n early test kunnen doen toch
Ergens durf ik het niet Ben zo bang dat het tegenvalt, wacht dan liever gewoon tot zaterdag of zondag.... Stom he
Er zijn tests van 4dgn voor NOD maar ook voor 6 dgn voor NOD toch?
Canofake ik zou niet te vroeg testen, 1dag voor je nod of op je nod. Vroeg testen kan best vervelend zijn. Je kunt alsnog ongesteld worden op je nod en dan voel je je alleen maar heel ongelukkig. De kans dat voor die tijd al mis gaat is 60% heb ik mij laten vertellen. Na je nod heb je minder kans dat het mis gaat.

Dus voorkom teleurstellingen en wacht iets langer is mijn advies..
Snelle egopost:
Net licht bruine/roze afscheiding met afvegen en een druppie in mn onderstukkie....
Cyclusdag 28, 10 dagen na ovulatie.
Zou ik heel vroeg ongesteld worden? Voor mijn doen wel heel vroeg! Of zou het innesteling zijn? Zou kunnen 10 dpo... :o
canofcoke schreef:
22-05-2017 15:16
Wie heeft er ervaringen met die early tests?
Mijn NOD is zaterdag 27 Mei dus zou dan morgen of woensdag zo'n early test kunnen doen toch
Ergens durf ik het niet Ben zo bang dat het tegenvalt, wacht dan liever gewoon tot zaterdag of zondag.... Stom he
Er zijn tests van 4dgn voor NOD maar ook voor 6 dgn voor NOD toch?
Doe maar niet. Ik had bij m`n vorige zwangerschap 3 dagen voor m`n NOD een hagelwitte test met een early test en 1 dag voor m`n NOD een heel licht streepje. Als je niet zo snel HCG aanmaakt blijftie ondanks 'early' heel lang wit én het kan idd nog mis gaan waardoor je 'gewoon' ongesteld wordt.
Nathalie, ik heb al eens gelezen dat een innestelingsbloeding ook wat later kan plaatsvinden, dus ik hoop voorzichtig voor jou dat dit goed nieuws is! ;-)
Oeh spannend Nathalie!! Ik zal duimen
Hee!
Ook ik sluit graag aan.... ik lees al een tijdje mee, maar wil nu toch ook graag meeschrijven!
Wij zijn in totaal al een jaar bezig met zwanger worden, helaas nog zonder resultaat.. We gebruiken ovulatietesten en sinds deze maand ben ik ook begonnen met het bijhouden van mijn temperatuur. Deze week gaat mijn partner ook bij de huisarts navragen om, zijn sperma te laten testen. Verder zit ik nu op t wachtbankje en zou zaterdag mijn NOD moeten zijn, maar gister en eergister een. Ieniminie beetje bruin slijm bij het naar de toilet gaan.. maakt me echt vreselijk onzeker.... :(
Spannend wachtbank meiden!!
Paar dagen nog!
Nathalie114 schreef:
22-05-2017 15:41
Snelle egopost:
Net licht bruine/roze afscheiding met afvegen en een druppie in mn onderstukkie....
Cyclusdag 28, 10 dagen na ovulatie.
Zou ik heel vroeg ongesteld worden? Voor mijn doen wel heel vroeg! Of zou het innesteling zijn? Zou kunnen 10 dpo... :o
Ik had dit in de ronde dat ik zwanger was geworden ook zowel op dpo 10 en 11 in de avond. Dag 11 toen ook ff enorme buikkrampen van vermoedelijke een innesteling ofzo.
Oh wat spannend, Gulia! Wie weet is het nu gewoon raak! Wanneer ga je testen? :O
Nee ben er bang voor dat het ook nu niet raak is... met testen wacht ik nog wel even, in t verleden een paar keer vroeg getest en dat was zo'n enorme teleurstelling! Aangezien ik ook de temp in de gaten hou kan ik het daar ook aan zien.. ook net weer wat bruinig slijm.. meestal is dat een teken dat mijn menstruatie eraan komt.... alhoewel t nu wel erg vroeg is..... zaterdag is in ieder geval mijn NOD!
Gulia schreef:
22-05-2017 21:31
Nee ben er bang voor dat het ook nu niet raak is... met testen wacht ik nog wel even, in t verleden een paar keer vroeg getest en dat was zo'n enorme teleurstelling! Aangezien ik ook de temp in de gaten hou kan ik het daar ook aan zien.. ook net weer wat bruinig slijm.. meestal is dat een teken dat mijn menstruatie eraan komt.... alhoewel t nu wel erg vroeg is..... zaterdag is in ieder geval mijn NOD!
Oh sorry meid, ik begreep dat afgelopen zaterdag je NOD was. Je bedoelt dus aankomende zaterdag. Gedver, nog even geduld dus... ik duim voor je!
Snowy, dat geeft me wel iets hoop!
Hoop dat het inderdaad hierbij blijft!

Zal wel apart zijn, begin ik met bijhouden, gaat alles precies zoals voorspeld, tot aan nu en word ik eerder ongesteld als verwacht! :P

Wel moeilijk om rustig te blijven, elke keer als ik naar de wc ga hopen dat er niet veel te zien is! Haha
Wat spannend nathalie114, ik zal voor je duimen!!
Heb het bij me eerste zwangerschap ook gehad, maar weet niet meer op welke dag na de eisprong.

Wanneer ga je een test doen??
Ik heb m'n NOD op vrijdag staan, als het hierbij blijft zal ik dan gaan testen! :)
Thanks Nav!

Spannend Nathalie! Ik duim voor je!! :)
Ik kon me niet inhouden en heb vandaag een test gekocht. Nog niet gedaan hihi. Maar nog steeds gevoelige borsten, zo erg zelfs dat ik er vannacht wakker van werd omdat ik op me buik lag. Maar ja zegt nog niks. Verder nog geen krampen dat ik ongesteld ga worden. Even kijken of ik morgenochtend ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Maar durf niet ben bang voor een negatieve test.
Omg hoe spannend, CindiiY! Wanneer was je NOD ook alweer?
Vorige maand was hij 26 dagen, dus vandaag dan. Maar heb volgens mij 12 mei me eisprong gehad en dat is dan vrijdag 2 weken geleden. Dus weet niet zo goed wanneer ik moet testen hihi maar moet zeggen dat ik het ook niet durf nu. En of ik hem dan in de ochtend het beste kan doen of maakt dat niet uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven