Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

dinsdag 23 mei 2017 om 14:05
Oooooh kom op CindiiY, ter plekke plassen! Nu! We willen 't weten! Hahaha nee hoor meid, ik snap het. Superspannend.
Ik geloof dat het hormoon in de ochtend het best geconcentreerd is. Mijn moeder zei echter dat het bij haar nooit wat uitmaakte en bij mijn zus ook niet. Misschien hangt het er ook vanaf hoe je lichaam werkt?
Ik geloof dat het hormoon in de ochtend het best geconcentreerd is. Mijn moeder zei echter dat het bij haar nooit wat uitmaakte en bij mijn zus ook niet. Misschien hangt het er ook vanaf hoe je lichaam werkt?

dinsdag 23 mei 2017 om 14:25
Stomme ikke ! Ik had naar jullie moeten luisteren Kon me niet beheersen op mijn vrije dag Ik heb zo'n 6dgn van te voren test van clear blue gekocht
Een heeeeeeeeeeeeeeeele vage streep, moet echt heen en weer draaien en tegen het licht houden en dan zie ik iets Maar ja kan ook de streep uit de fabriek zijn toch?
En misschien wordt ik inderdaad alsnog ongesteld cq miskraam....
Nu moet ik toch gewoon 3dgn wachten om weer te testen Ongeduldige ik....
Een heeeeeeeeeeeeeeeele vage streep, moet echt heen en weer draaien en tegen het licht houden en dan zie ik iets Maar ja kan ook de streep uit de fabriek zijn toch?
En misschien wordt ik inderdaad alsnog ongesteld cq miskraam....
Nu moet ik toch gewoon 3dgn wachten om weer te testen Ongeduldige ik....

dinsdag 23 mei 2017 om 14:40
Canofcoke heb jij een foto van je test gemaakt?
Zo vervelend voor jou!!
Misschien eens proberen met een kruidvat test? Die zijn blijkbaar gevoeliger..
Of toch maar beter wachten, wat denk je??
Ik ben nu 7 dagen voor nod dus we lopen ongeveer gelijk... Wachten duurt eeuwig hé en zeker met Google en fora wordt het er niet makkelijker op..
Zo vervelend voor jou!!
Misschien eens proberen met een kruidvat test? Die zijn blijkbaar gevoeliger..
Of toch maar beter wachten, wat denk je??

Ik ben nu 7 dagen voor nod dus we lopen ongeveer gelijk... Wachten duurt eeuwig hé en zeker met Google en fora wordt het er niet makkelijker op..

dinsdag 23 mei 2017 om 14:41
Canofcoke wat spannend!! Als je iets ziet dan is het niet het streepje uit de fabriek, want als je niks ziet zie je ook echt niks.
Je kan over 2 dagen weer testen? Met ochtendurine.
Nav_ ik heb een keer een dag voor nod in de avond getest en toen was hij heel licht, toen 2 dagen later in de ochtend gedaan dus 1 dag over tijd en toen was hij heel duidelijk.
Ik durf niet omdat ik bang ben voor een negatieve test omdat het dalijk of niet zo is of het is nog niet zichtbaar. Heb er wel 2 gekocht hihi.
Maar op de een of andere manier waarom weet ik niet denk ik dat ik zwanger ben maar ja wil niet teleurgesteld worden denk ik dat ik daarom niet durf.
Je kan over 2 dagen weer testen? Met ochtendurine.
Nav_ ik heb een keer een dag voor nod in de avond getest en toen was hij heel licht, toen 2 dagen later in de ochtend gedaan dus 1 dag over tijd en toen was hij heel duidelijk.
Ik durf niet omdat ik bang ben voor een negatieve test omdat het dalijk of niet zo is of het is nog niet zichtbaar. Heb er wel 2 gekocht hihi.
Maar op de een of andere manier waarom weet ik niet denk ik dat ik zwanger ben maar ja wil niet teleurgesteld worden denk ik dat ik daarom niet durf.
dinsdag 23 mei 2017 om 14:45

dinsdag 23 mei 2017 om 14:48
Bleh rits kapot op t werk! Gelukkig is mn werkshirt iets langer dat die erover valt....
Dat is al de tweede deze week!
Dat wordt shoppen voor nieuwe broeken...
Oooh spannend Cindy! Je kan idd beter met ochtendurine testen, dat is veel geconcentreerder en dan zou het duidelijker moeten zijn, als je nu heeeeel licht wat ziet moet het morgenochtend met ochtend urine al iets duidelijker zijn!
Snap dat het spannend is! Maar de test veranderd de uitkomst niet hé!
Je bent dan in elk geval uit je twijfels!
Dat wordt shoppen voor nieuwe broeken...
Oooh spannend Cindy! Je kan idd beter met ochtendurine testen, dat is veel geconcentreerder en dan zou het duidelijker moeten zijn, als je nu heeeeel licht wat ziet moet het morgenochtend met ochtend urine al iets duidelijker zijn!

Snap dat het spannend is! Maar de test veranderd de uitkomst niet hé!

Je bent dan in elk geval uit je twijfels!

dinsdag 23 mei 2017 om 15:55
dinsdag 23 mei 2017 om 19:34
Wow wat wordt er weer veel gepost, leuk! Welkom nieuwe meiden. Spannende week breekt aan, ik duim voor iedereen.
@KA: inderdaad mega prut, had wel een enorme baaldag. Weet niet meer precies welke ronde, denk iets van 24e (tel bbz en miskraam dan niet mee). Het is nogal een weg en geen idee waar het uitkomt.. We denken ook al een tijd over pleegouderschap. Binnenkort gaan we naar een voorlichtingsavond.
@KA: inderdaad mega prut, had wel een enorme baaldag. Weet niet meer precies welke ronde, denk iets van 24e (tel bbz en miskraam dan niet mee). Het is nogal een weg en geen idee waar het uitkomt.. We denken ook al een tijd over pleegouderschap. Binnenkort gaan we naar een voorlichtingsavond.
vienna25 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 21:40
6.00% gewijzigd
dinsdag 23 mei 2017 om 20:07

dinsdag 23 mei 2017 om 23:21
Oooh spannend allemaal! 
Ik duim voor je Cindy!
Hier nogsteeds maar heel minimaal beetje bruin bij afvegen.... Wil nogsteeds niet doorkomen, vind t maar vaag!
Heb best veel bewogen vandaag, gewerkt, halfuur met de hond gelopen in rap tempo, daarna training met de hond.
Vanavond nog ff Sara met spandoek opgezet bij een collega!
Normaal wordt het dan wel meer ofzo, maar nog niks roods verder, alleen iets bruin.
Kan dat door het innemen van foliumzuur komen misschien? Met enigszins verandering van dieet?
(geen cola enzo meer, meer water, meer fruit Etc)

Ik duim voor je Cindy!
Hier nogsteeds maar heel minimaal beetje bruin bij afvegen.... Wil nogsteeds niet doorkomen, vind t maar vaag!
Heb best veel bewogen vandaag, gewerkt, halfuur met de hond gelopen in rap tempo, daarna training met de hond.
Vanavond nog ff Sara met spandoek opgezet bij een collega!
Normaal wordt het dan wel meer ofzo, maar nog niks roods verder, alleen iets bruin.
Kan dat door het innemen van foliumzuur komen misschien? Met enigszins verandering van dieet?
(geen cola enzo meer, meer water, meer fruit Etc)
woensdag 24 mei 2017 om 06:50
Nou meiden heb hem gedaan. Hij was helemaal wit helaas alleen een controle streepje, na het douchen nog een keer gekeken mag niet haha maar toen zag ik opeens een heel heel licht streepje. Had ik met me vorige zwangerschap ook, dus zolang me menstruatie uitblijft heb ik hoop hihi. Nu lees ik ook over indrooglijntjes maar ook dat die dan niet roze horen te zijn. Ik zie echt een 2e vage streep.
Ik doe nog een test als ik vrijdag nog niet ongesteld ben want had volgens mij 12 mei me eisprong dus dan moet ik het vrijdag toch wel zijn als ik niet zwanger ben?
Ik doe nog een test als ik vrijdag nog niet ongesteld ben want had volgens mij 12 mei me eisprong dus dan moet ik het vrijdag toch wel zijn als ik niet zwanger ben?

woensdag 24 mei 2017 om 07:24
Hey cindy! Nog een vroeger vogel hihi 
Ben ik vrij, word ik kwart voor 7 wakker, tis wat!
Balen dat de test wit was!
maar als je dat eerder ook had, blijf ik nog even duimen voor je!
Hier vanochtend niks nope nada.... Geen menstruatie! Ergens beetje opgelucht, want ik heb nog hoop! Maar andere kant heb ik het gevoel dat het toch nog wel komt dus dan beter gewoon doorzitten...
Maar wel heel iets bruin, maar amper te zien, restje nog van gisteren ofzoiets...
Heb nog niet getest, mijn NOD is eigenlijk pas vrijdag, 2 weken na ovulatie, dus dan zou ik testen... Of er moet duidelijk wat veranderen, menstruatie of juist in ene duidelijk kwaaltjes van zwangerschap!

Ben ik vrij, word ik kwart voor 7 wakker, tis wat!
Balen dat de test wit was!

Hier vanochtend niks nope nada.... Geen menstruatie! Ergens beetje opgelucht, want ik heb nog hoop! Maar andere kant heb ik het gevoel dat het toch nog wel komt dus dan beter gewoon doorzitten...

Maar wel heel iets bruin, maar amper te zien, restje nog van gisteren ofzoiets...
Heb nog niet getest, mijn NOD is eigenlijk pas vrijdag, 2 weken na ovulatie, dus dan zou ik testen... Of er moet duidelijk wat veranderen, menstruatie of juist in ene duidelijk kwaaltjes van zwangerschap!

woensdag 24 mei 2017 om 08:32
woensdag 24 mei 2017 om 11:39
Nou ik zit nog steeds op het wachtbankje.. gister mijn nod, test negatief maar niet ongesteld, maar dit was 12 dagen na ovulatie en ik ben zo onregelmatig dat het ook best een andere dag kan zijn dat mijn nod is. Dus nu ga ik donderdag of vrijdag testen. Vandaag lijkt er geen ongesteldheid te komen in elk geval:)

woensdag 24 mei 2017 om 13:40
Elisnora, balen zeg! Hopelijk is het met de nieuwe medicatie snel raak en hoef je dat niet lang te doen.
Spannend voor de andere meiden op t wachtbankje. Mijn favo tests zijn kruidvat 2voor 5 euro en liefst digi test van clearblue, dan heb je dat je dat getuur naar t streepje niet. Wel wat duurder en pas vanaf nod gebruiken. Deed ook wel eens eerst goedkope en bij twijfel de digi. Succes allemaal!
Ik begin pas met wachten dus gaan maar gewoon door alsof er niks is haha
Spannend voor de andere meiden op t wachtbankje. Mijn favo tests zijn kruidvat 2voor 5 euro en liefst digi test van clearblue, dan heb je dat je dat getuur naar t streepje niet. Wel wat duurder en pas vanaf nod gebruiken. Deed ook wel eens eerst goedkope en bij twijfel de digi. Succes allemaal!
Ik begin pas met wachten dus gaan maar gewoon door alsof er niks is haha
woensdag 24 mei 2017 om 13:49
Elianora, dat is jammer voor je.. Ik duim voor beter resultaat met medicatie!
Ik heb ook nog iets raars aan de hand... Zit nu op 6 dagen voor NOD en heb sinds gisteren pijnlijke, opgezette klieren in de hals.
Heeft er nog iemand hier last van (gehad)?
Voor de rest niet echt klachten, enkel afgelopen week wel eens wat krampjes gehad, maar ook weer snel weg...
Ik heb ook nog iets raars aan de hand... Zit nu op 6 dagen voor NOD en heb sinds gisteren pijnlijke, opgezette klieren in de hals.
Heeft er nog iemand hier last van (gehad)?
Voor de rest niet echt klachten, enkel afgelopen week wel eens wat krampjes gehad, maar ook weer snel weg...
woensdag 24 mei 2017 om 14:52