Origineel housewarming cadeau
dinsdag 23 mei 2017 om 17:46
Zoals de titel al zegt, zoek ik een origineel cadeau(tje) voor een housewarming.
Hebben jullie toevallig ideeen? Zelf zat ik te denken aan een bedrukt ontbijtbord en mok. Maar ik twijfel, de persoon om wie het gaat drinkt bijv. geen koffie of thee dus die mok zou eigenlijk niet gebruikt gaan worden (gaat ook meer om het idee maar toch).
Dus als jullie nog iets leuks weten, of leuke winkel of site kennen waar ik eens kan neuzen: graag!
Budget is max 20/25 maar iets kleins is ook prima, dan geef ik er een fles wijn bij.
En het gaat om een man, eind 20
Hebben jullie toevallig ideeen? Zelf zat ik te denken aan een bedrukt ontbijtbord en mok. Maar ik twijfel, de persoon om wie het gaat drinkt bijv. geen koffie of thee dus die mok zou eigenlijk niet gebruikt gaan worden (gaat ook meer om het idee maar toch).
Dus als jullie nog iets leuks weten, of leuke winkel of site kennen waar ik eens kan neuzen: graag!
Budget is max 20/25 maar iets kleins is ook prima, dan geef ik er een fles wijn bij.
En het gaat om een man, eind 20
dinsdag 23 mei 2017 om 17:57
Haha vandaar ook dit topic ja. Die mok en het bord worden dan bedrukt met een 'grapje' van hem, het is dus een ludiek cadeau. Maar ergens vind ik het idd zonde dat het dan niet gebruikt wordt en de leukigheid eraf is nadat er even om gelachen is.
Dus thanks voor je tip! Dat is idd een leuk idee wat altijd goed is
Dus thanks voor je tip! Dat is idd een leuk idee wat altijd goed is
dinsdag 23 mei 2017 om 18:00
Maareh...een bord en een mok of kop kan toch ieder huishouden gebruiken?cadeaupapiertje schreef: ↑23-05-2017 17:57Haha vandaar ook dit topic ja. Die mok en het bord worden dan bedrukt met een 'grapje' van hem, het is dus een ludiek cadeau. Maar ergens vind ik het idd zonde dat het dan niet gebruikt wordt en de leukigheid eraf is nadat er even om gelachen is.
Dus thanks voor je tip! Dat is idd een leuk idee wat altijd goed is![]()
Echt, ik denk dat het een ontzettend leuk en origineel cadeau is met die tekst.
dinsdag 23 mei 2017 om 18:03
Thanks, dat zijn hele goede ideeen! Soepkom ipv kop, dat wordt wel gebruikt denk ik.
En etsen op glas is ook leuk, ik zal eens kijken wat dat kost.
Hij drinkt alleen water thuis eigenlijk, dus die mok gaat denk ik niet aangeraakt worden (hooguit voor bezoek maar die zullen dat grapje dan weer niet snappen
Hij drinkt alleen water thuis eigenlijk, dus die mok gaat denk ik niet aangeraakt worden (hooguit voor bezoek maar die zullen dat grapje dan weer niet snappen
dinsdag 23 mei 2017 om 18:04
Een voorbedrukte verjaardagskalender? Eventueel met foto's per maand waarop de verhuisde staat.
Een cadeau voor ontspanning na inspanning (klussen en verhuizen) zoals een bioscoopbon of een Netflixbon of een Itunesbon. Die laatste twee enkel als hij er iets mee kan cq de mogelijkheden heeft, anders zonde geld.
Onderzetters met leuke tekst voor op tafel.
Placemats met leuke tekst voor op tafel.
Kan allemaal ook zonder tekst uiteraard.
Een cadeau voor ontspanning na inspanning (klussen en verhuizen) zoals een bioscoopbon of een Netflixbon of een Itunesbon. Die laatste twee enkel als hij er iets mee kan cq de mogelijkheden heeft, anders zonde geld.
Onderzetters met leuke tekst voor op tafel.
Placemats met leuke tekst voor op tafel.
Kan allemaal ook zonder tekst uiteraard.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 18:04
0.11% gewijzigd
dinsdag 23 mei 2017 om 18:04
Met onze eigen housewarming hebben we meerdere bonnen van een tuincentrum gekregen. Niet heel erg leuk om te geven maar als de tuin nog een beetje aangepakt moet worden wek heel erg welkom.
War ik zelf ook leuk vind is een pakketje met van alles erin, ligt een beetje aan de persoon natuurlijk, maar bijvoorbeeld Italiaans pakketje met pasta, saus, wijntje, pastabord etc. Of een paar biertjes met nootjes, kaas, worst, of van de zuivelhoeve een pakket.
War ik zelf ook leuk vind is een pakketje met van alles erin, ligt een beetje aan de persoon natuurlijk, maar bijvoorbeeld Italiaans pakketje met pasta, saus, wijntje, pastabord etc. Of een paar biertjes met nootjes, kaas, worst, of van de zuivelhoeve een pakket.
dinsdag 23 mei 2017 om 18:05
Mooie strakke waterkan?cadeaupapiertje schreef: ↑23-05-2017 18:03Thanks, dat zijn hele goede ideeen! Soepkom ipv kop, dat wordt wel gebruikt denk ik.
Hij drinkt alleen water thuis eigenlijk, dus die mok gaat denk ik niet aangeraakt worden (hooguit voor bezoek maar die zullen dat grapje dan weer niet snappen![]()
Je moet even kijken op facebook lokale zoekhoeken ect. Etsen doen veel mensen voor weinig thuis.
Meestal dezelfde mensen die bekers bedrukken enzo.
dinsdag 23 mei 2017 om 18:09
dinsdag 23 mei 2017 om 18:12
Super tips allemaal, bedankt jongens! Hier kan ik zeker wat mee
En zo simpel ook, een sleutelhanger. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Die doe ik sowieso, met dat grapje (als ik een site kan vinden die dat maakt maar dat zal toch niet moeilijk te vinden zijn?).
Voor de rest ga ik even nadenken, bonnen geven vind ik minder leuk maar het kan idd wel erg nuttig zijn. Ook een ontspannend cadeautje is erg leuk
En zo simpel ook, een sleutelhanger. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Die doe ik sowieso, met dat grapje (als ik een site kan vinden die dat maakt maar dat zal toch niet moeilijk te vinden zijn?).
Voor de rest ga ik even nadenken, bonnen geven vind ik minder leuk maar het kan idd wel erg nuttig zijn. Ook een ontspannend cadeautje is erg leuk
dinsdag 23 mei 2017 om 18:16
Wat ook grappig is....een noodpakket samenstellen voor als hij zelf een nachtje onverwacht wegblijft van huis of voor als hij onverwacht een dame een nachtje meeneemt.....is wel een grappig bedoelt cadeau, dus niet zo zeer serieus.
Inhoud oa:
-boxer of slip
-condoom
-inlegkruisje
-hoofdpijntabletje
-oordopjes
-flacon douche/shampoo
-sokken
-scheermesje
Inhoud oa:
-boxer of slip
-condoom
-inlegkruisje
-hoofdpijntabletje
-oordopjes
-flacon douche/shampoo
-sokken
-scheermesje
dinsdag 23 mei 2017 om 18:18
Eens.Winkelwagenchip schreef: ↑23-05-2017 18:11Ik zou niet blij worden met zulke cadeaux als een mok of een kalender. Wel van fijne kookspullen/lekkernijen.
Ik heb liever cadeaus die op gaan ( eten drinken badschuim etc). Hoef je je tenminste niet verplicht te voelen om iets op te hangen of neer te zetten wat je niet mooi vindt.
dinsdag 23 mei 2017 om 18:29
Een mandje met eten en drinken is zeker ook leuk ja.
Of zon pakketje voor nachtje van huis ook, alleen heeft hij altijd in de auto voor werk al wat dingetjes liggen
Maar jullie hebben een hoop goede ideeen, ik ben al internet aan het rondzoemen en een leuk etenspakketje samen aan het stellen
Mochten er nog meer tips komen; graag! Het zal niet m'n enige housewarming zijn komende maanden :p
Of zon pakketje voor nachtje van huis ook, alleen heeft hij altijd in de auto voor werk al wat dingetjes liggen
Maar jullie hebben een hoop goede ideeen, ik ben al internet aan het rondzoemen en een leuk etenspakketje samen aan het stellen
Mochten er nog meer tips komen; graag! Het zal niet m'n enige housewarming zijn komende maanden :p
dinsdag 23 mei 2017 om 18:38
Damn, die sleutelhanger is nog moeilijker dan ik dacht!
Ik kom alleen op sites waarbij je er minimaal 50 moet bestellen.
Weet iemand toevallig een site (of winkel, zou een schoenenmaker dit nog doen?) waar ik 1 simpele sleutelhanger kan laten maken? Ik zoek gewoon een metalen plaatje waar ik 2 woorden in wil bedrukken/graferen
Ik kom alleen op sites waarbij je er minimaal 50 moet bestellen.
Weet iemand toevallig een site (of winkel, zou een schoenenmaker dit nog doen?) waar ik 1 simpele sleutelhanger kan laten maken? Ik zoek gewoon een metalen plaatje waar ik 2 woorden in wil bedrukken/graferen