Andijvie: donsjas wassen

25-05-2017 13:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op internet dat je hiervoor een speciaal donswasmiddel moet gebruiken, maar is dat persé noodzakelijk? Ik heb weinig zin om dat te kopen (trouwens, waar?) voor één korte donsjas. Toch wil ik 'm wel wassen nu ik hem niet meer aandoe. De tennisballen heb ik al geregeld, maar nu het wasmiddel nog. Iemand ervaring met een gewoon wasmiddel?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoe gehecht ben je aan je jas? Grote kans dat deze niet goed uit de machine komt.
Het wassen is geen probleem. Ik Doe het vaker. Maar het drogen is een punt. Als je een droger hebt, moet je het jasje in de droger zetten. Daarna is hij weer als nieuw.
Volgens mij geld voor dons hetzelfde als voor wol, gewoon wasmiddel verwijdert het vet van de dons/wol. Als je erg aan je jas gehecht bent zou ik hem wegbrengen om te laten reinigen. Ik heb ook een wollen jas en die breng ik na het winterseizoen naar de stomerij. Kost wat meer dan zelf wassen maar staat niet in verhouding tot een nieuwe jas van die kwaliteit kopen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik heb geen droger. En eigenlijk heb ik 'm ook pas een paar maanden en is ie niet vies ofzo.
Eigenlijk beter niet doen dus. Bijna spijt van de aankoop nu...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven