Wat is het toch warm he?
vrijdag 26 mei 2017 om 17:04
Ik trek hitte slecht het is in huis nu 26 graden. Alles zit potdicht zodat er geen hitte binnenkomt. Mijn kat is gelukkig binnen. Ik ververs constant haar water bakje met ijskoud water. Ik ga meteen een airco bestellen bedenk ik me nu.
Even afkoelen, ik zweet me dood, ik ben al meer dan 30 kilo afgevallen ik zou er nu toch geen last meer van hebben?
Even afkoelen, ik zweet me dood, ik ben al meer dan 30 kilo afgevallen ik zou er nu toch geen last meer van hebben?
vrijdag 26 mei 2017 om 18:28
Hier in België maakt zowat iedereen "de brug".
Feestdag van Ons-Heer-Hemelvaart en 3/4de* van België dus verlengd weekend.
*De horeca werkt, verpleging werkt, een aantal continu bedrijven werken, ...
vrijdag 26 mei 2017 om 18:46
Ik niet hoor.stippensokken schreef: ↑26-05-2017 18:44Ik vind dit droge warme weer echt heerlijk! Van mij mag het weer van vandaag tot eind september duren. Af en toe een onweersbui voor het stof. Perfect!
Het is eindelijk lekker weer zeg, daar hebben we lang genoeg op gewacht.
vrijdag 26 mei 2017 om 18:56
Nou ik zat vanmiddag in de schaduw op een bankje in de wind met een rok en een kort shirt aan en ik vond het frisjes dus ik ben in de zon gaan zitten. Maar goed hier waait het sowieso wel lekker. In huis 25 graden en dat vind ik zelf heel lekker, mijn man en kinderen klagen wel over warmte. Misschien ben ik koudbloedig.
Mijn ene kat (geheel zwart ook nog) ligt als het even kan in de zon, nu ook. Soms maak ik me zorgen dat hij oververhit raakt maar ja hij is al 14 dus blijkbaar kan hij dat prima zelf inschatten. De andere katten hebben met deze temperatuur nog nergens last van. Alleen met de hond gaan geen geen grote ronde doen midden op de dag, dat doen we in de ochtend en avond. Vooral voor het welzijn van de hond.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 26 mei 2017 om 19:03
Lady_Voldemort schreef: ↑26-05-2017 18:38Ik heb zojuist drie pakken perenijsjes ingeslagen. Voor als de poep morgen echt de ventilator slaat.
vrijdag 26 mei 2017 om 19:16
Tot en met maandag toch?dagdromer1986 schreef: ↑26-05-2017 19:00Warm inderdaad... en vooral heel droog! Af en toe een dagje dit weer, prima. Maar het houdt niet op voorlopig. Gelukkig heb ik een koele slaapkamer, daar is het goed uit te houden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 26 mei 2017 om 19:25
Eens.stippensokken schreef: ↑26-05-2017 18:44Ik vind dit droge warme weer echt heerlijk! Van mij mag het weer van vandaag tot eind september duren. Af en toe een onweersbui voor het stof. Perfect!
Het is eindelijk lekker weer zeg, daar hebben we lang genoeg op gewacht.
Wij zitten buiten in de schaduw op ons terras en in de wind en het is heerlijk nu.
vrijdag 26 mei 2017 om 19:29
Eens qua 27 graden. Eindelijk de sloffen weer uit!pamelacourson schreef: ↑26-05-2017 17:43Ik wil dit weer het hele jaar door! Heerlijk!! Wij hebben boven airco, zodat we 's nachts niet wegdrijven en overdag mag het van mij zo warm mogelijk worden. 27 graden binnen vind ik het allerlekkerst.
Maar dan ook geen 28 he, want dan krijg ik het weer te warm....... Kak, toch net zo'n zeikerd als Tassie
vrijdag 26 mei 2017 om 21:04
Ik drink meer dan genoeg water. Op de een of andere stijgt de warmte naar mijn hoofd en krijg ik enorme migraine aanvallen.AlejandraLaura schreef: ↑26-05-2017 18:18Drink je genoeg water? Op mijn werk is het ruim boven de 30 graden en dan drink ik minstens 2 tot 3 liter anders krijg ik ook last.
vrijdag 26 mei 2017 om 21:06
Ik heb een normaal gewicht en heb het ook gewoon warm hoor
Maar ik vind zulke temperaturen wel leuk. Na een paar dagen niets doen en ploeteren in het water heb ik het echter wel gehad. Morgen gaat de temperatuur hier boven de 30 graden uit komen. Ik heb geen zin om weer een dag rond te lummelen maar ja wat kan je doen bij zulke temperaturen?
Maar ik vind zulke temperaturen wel leuk. Na een paar dagen niets doen en ploeteren in het water heb ik het echter wel gehad. Morgen gaat de temperatuur hier boven de 30 graden uit komen. Ik heb geen zin om weer een dag rond te lummelen maar ja wat kan je doen bij zulke temperaturen?
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 21:30
0.71% gewijzigd