Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 mei 2017 om 18:53
Het is gewoon een klereherrie. Ik heb er echt een hekel aan.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:00
Dat kan.
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 19:03
Dat mag niet heb ik net geleerd. Dan misgun je.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:04
Kan mij het schelen. Dan misgun ik lekker van harte
zaterdag 27 mei 2017 om 19:04
Plus 1. Plus het feit dat het hele dorp hier onbegaanbaar is door zo'n stoet.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:07
Misschien helpt t wanneer je even bewust stilstaat bij jouw eigen zegeningen op zo'n moment. In een instelling wonen is geen lolletje denk ik, ook niet voor zwaar verstandelijk gehandicapte mensen. Jij had ook naast die truckchauffeur kunnen zitten
dankbaar zijn voor wat je hebt maakt dat voor mij in elk geval het leven vaak een stuk makkelijker. Wasgetekend Heilige Amy
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 19:12
Dus omdat ik het een klereherrie vind moet ik mijn zegeningen tellen?
Wat een debiele redenatie. Dus omdat ik niet gehandicapt ben mag ik zoiets niet vervelend vinden?
Wat moet makkelijker dan?
Ik denk; O tyfus, die dag weer en ga wat anders doen. Ik lig niet de hele dag huilend op de grond te janken dat ik de herrie niet kan verdragen.
Wat een debiele redenatie. Dus omdat ik niet gehandicapt ben mag ik zoiets niet vervelend vinden?
Wat moet makkelijker dan?
Ik denk; O tyfus, die dag weer en ga wat anders doen. Ik lig niet de hele dag huilend op de grond te janken dat ik de herrie niet kan verdragen.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 19:13
33.86% gewijzigd
zaterdag 27 mei 2017 om 19:13
Ach waarom, ik vind wel dat je een punt hebt. Voor die mensen heel leuk en het is maar 1 dag in het jaar.AmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 19:10Ik neem mijn woorden terug, het is Overlast, Kommer en Kwel zo'n truckfestiijn.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:14
Niets moet. En ik zeg nergens dat je iets niet mag. Het is een optie om eens op een andere manier naar iets te kijken.MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:12Dus omdat ik het een klereherrie vind moet ik mijn zegeningen tellen?
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 19:14
Waarom?AmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 19:14Niets moet. En ik zeg nergens dat je iets niet mag. Het is een optie om eens op een andere manier naar iets te kijken.
Ik heb verder geen last van die gedachte.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:16
En in aanvulling hierop, ik sta niet luid langs de route te brullen dat ze moeten stoppen met toeteren ofzo.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:18
Klopt is hier ook een paar keer geweest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:20
Als je dat al zou doen zouden ze je niet eens horen met al dat getoeter
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:20
Zeker niet als het over zielige kindjes gaat.Fee-de-Goede schreef: ↑27-05-2017 19:19Je weet toch.. je mag vooral nergens een negatief gevoel van krijgen en die vooral ook niet delen.![]()
Onee, het gaat over toeters. Dan mag het dus wel.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:21
Denk dat ze dan ook mag instappen.charlottew88 schreef: ↑27-05-2017 19:20Als je dat al zou doen zouden ze je niet eens horen met al dat getoeter![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 19:21
Ah, jij zit weer te vissen naar nummertjes zeker?Fee-de-Goede schreef: ↑27-05-2017 19:19Je weet toch.. je mag liever niet ergens een negatief gevoel van krijgen en die vooral ook niet delen.![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 19:22
En doe een cursus begrijpend lezen alsjeblieft. Dat ik vanmorgen opmerkte dat het een takkeherrie was betekent verder niks.