Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-05-2017 19:22
:sick:

En doe een cursus begrijpend lezen alsjeblieft. Dat ik vanmorgen opmerkte dat het een takkeherrie was betekent verder niks.
Wel. Het is een geheime code, maar zal niet verklappen dat je met een vlindermes ale banden hebt lekgestoken.
Fee-de-Goede schreef:
27-05-2017 19:20
Hee ik zak... maar 14. :-o
15
Dan doe je het niet :) Niets moet.
Ik vind dat een dergelijke blik mijn leven makkelijker maakt. Ik ben niet gelovig of spiritueel, maar er is een gezegde in het Ba'hai geloof dat ik probeer toe te passen op momenten dat ik boos ben of me erger etc.
Be generous in prosperity, and thankful in adversity
Mooi toch?
Joors troelie
MoirenPhae schreef:
27-05-2017 19:18
Ik ook niet. Gooi wel molotovcocktails door de open raampjes.
Zal ze leren.
Als je dan toch bezig bent gooi dan ook even een paar molotovcocktails op de nu ex van mijn lieve nicht die het na 7 jaar eergisteren met haar heeft uitgemaakt via WhatsApp. Oh nee wacht ik doe het zelf wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
27-05-2017 19:21
Ah, jij zit weer te vissen naar nummertjes zeker?

:proud:
Yes. Weer 15!

Al verdwijnt hij dan nu ook weer meteen?
Ja. Stom.
Ginerva schreef:
27-05-2017 19:13
Ach waarom, ik vind wel dat je een punt hebt. Voor die mensen heel leuk en het is maar 1 dag in het jaar.
Je zou het denken ;)
Joors troelie
Lady_Voldemort schreef:
27-05-2017 19:23
15
:peace:
AmyFarrahFowler schreef:
Ik vind dat een dergelijke blik mijn leven makkelijker maakt. Ik ben niet gelovig of spiritueel, maar er is een gezegde in het Ba'hai geloof dat ik probeer toe te passen op momenten dat ik boos ben of me erger etc.
Mooi toch?
Misschien dan wat minder zeggen wat jij vindt dat beter is voor anderen om te doen ;-)
MoirenPhae schreef:
27-05-2017 19:25
Misschien dan wat minder zeggen wat jij vindt dat beter is voor anderen om te doen ;-)
Waar zeg ik dat het beter is voor anderen? Ik geef een optie. Net als de cursus begrijpend lezen die mij wordt geadviseerd. ;) is ook een optie waar ik niks mee doe
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
Mooi toch?
Ik heb een beetje in mijn mond moeten overgeven van zoveel zelfgenoegzaamheid.
MoirenPhae schreef:
Wel. Het is een geheime code, maar zal niet verklappen dat je met een vlindermes ale banden hebt lekgestoken.
Hou op schei uit. Weet je wel hoe zwaar die klus was met deze hitte?! Dat zijn geen dunne bandjes hé!
MoirenPhae schreef:
27-05-2017 19:18
Ik ook niet. Gooi wel molotovcocktails door de open raampjes.
Zal ze leren.

Goeie. Ga ik vannacht ook bij die kutkikkers doen.
AmyFarrahFowler schreef:
Je zou het denken ;)
He ja, ga nog even door. Je zou toch ook denken dat iedereen nu zijn zegje wel gezegd heeft over dit belangwekkende onderwerp.
charlottew88 schreef:
27-05-2017 19:24
Als je dan toch bezig bent gooi dan ook even een paar molotovcocktails op de nu ex van mijn lieve nicht die het na 7 jaar eergisteren met haar heeft uitgemaakt via WhatsApp. Oh nee wacht ik doe het zelf wel.
Wat een lul!
Star schreef:
27-05-2017 19:30
Goeie. Ga ik vannacht ook bij die kutkikkers doen.
Ik lees de hele tijd kutlikkers :O
AmyFarrahFowler schreef:
Je zou het denken ;)
?

Sorry maar deze reactie snap ik echt niet
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-05-2017 19:29
Jij hebt het niet gemakkelijk.
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef:
Mooi toch?

Boos zijn en schelden is gezond las ik laatst nog ergens ;-)
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-05-2017 19:30
Hou op schei uit. Weet je wel hoe zwaar die klus was met deze hitte?! Dat zijn geen dunne bandjes hé!
Ik heb dan ook diep respect voor je. Een soort Jeane d'Arc tegen de vrachtwagens.
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-05-2017 19:29
Ik gebruik liever deze. Roses are red, voilets are blue. If ik had al brick i'd throw it attend you.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-05-2017 19:32
Wat een lul!
Ja :@
Star schreef:
27-05-2017 19:32
Boos zijn en schelden is gezond las ik laatst nog ergens ;-)
Zo word ik altijd vreselijk agressief van wielrenners op de openbare weg, vooral als ze zich in groepsverband manifesteren. Dan krijg ik visioenen van lange stokken, die ik onverhoeds tussen hun spaken prik zodat ze hevig bloedend uit allerlei onvermoede lichaamsopeningen de IJssel in donderen. Maar ja, dat mag niet he, dus dan ga ik maar even lekker opluchtend schelden. Liefst op windkracht tien.
charlottew88 schreef:
27-05-2017 19:35
Ik gebruik liever deze. Roses are red, voilets are blue. If ik had al brick i'd throw it attend you.
:proud:

Of deze:
Afbeelding
charlottew88 schreef:
27-05-2017 19:37
Ja :@
Even opzoeken en hallo zeggen met z'n allen?

Zodra die kat hier eens gaat werpen kan ik wel even komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven