Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:23
Wel. Het is een geheime code, maar zal niet verklappen dat je met een vlindermes ale banden hebt lekgestoken.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:22![]()
En doe een cursus begrijpend lezen alsjeblieft. Dat ik vanmorgen opmerkte dat het een takkeherrie was betekent verder niks.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:23
Dan doe je het niet
Niets moet.
Ik vind dat een dergelijke blik mijn leven makkelijker maakt. Ik ben niet gelovig of spiritueel, maar er is een gezegde in het Ba'hai geloof dat ik probeer toe te passen op momenten dat ik boos ben of me erger etc.
Be generous in prosperity, and thankful in adversity
Mooi toch?
Ik vind dat een dergelijke blik mijn leven makkelijker maakt. Ik ben niet gelovig of spiritueel, maar er is een gezegde in het Ba'hai geloof dat ik probeer toe te passen op momenten dat ik boos ben of me erger etc.
Mooi toch?
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 19:24
Als je dan toch bezig bent gooi dan ook even een paar molotovcocktails op de nu ex van mijn lieve nicht die het na 7 jaar eergisteren met haar heeft uitgemaakt via WhatsApp. Oh nee wacht ik doe het zelf wel.MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:18Ik ook niet. Gooi wel molotovcocktails door de open raampjes.
Zal ze leren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:24
Yes. Weer 15!
Al verdwijnt hij dan nu ook weer meteen?
zaterdag 27 mei 2017 om 19:25
Misschien dan wat minder zeggen wat jij vindt dat beter is voor anderen om te doenAmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 19:23Dan doe je het nietNiets moet.
Mooi toch?
zaterdag 27 mei 2017 om 19:29
Waar zeg ik dat het beter is voor anderen? Ik geef een optie. Net als de cursus begrijpend lezen die mij wordt geadviseerd.MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:25Misschien dan wat minder zeggen wat jij vindt dat beter is voor anderen om te doen![]()
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 19:29
Ik heb een beetje in mijn mond moeten overgeven van zoveel zelfgenoegzaamheid.AmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 19:23Dan doe je het nietNiets moet.
Mooi toch?
zaterdag 27 mei 2017 om 19:30
Hou op schei uit. Weet je wel hoe zwaar die klus was met deze hitte?! Dat zijn geen dunne bandjes hé!MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:23Wel. Het is een geheime code, maar zal niet verklappen dat je met een vlindermes ale banden hebt lekgestoken.
MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:18Ik ook niet. Gooi wel molotovcocktails door de open raampjes.
Zal ze leren.
Goeie. Ga ik vannacht ook bij die kutkikkers doen.
He ja, ga nog even door. Je zou toch ook denken dat iedereen nu zijn zegje wel gezegd heeft over dit belangwekkende onderwerp.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:32
Wat een lul!charlottew88 schreef: ↑27-05-2017 19:24Als je dan toch bezig bent gooi dan ook even een paar molotovcocktails op de nu ex van mijn lieve nicht die het na 7 jaar eergisteren met haar heeft uitgemaakt via WhatsApp. Oh nee wacht ik doe het zelf wel.
?
Sorry maar deze reactie snap ik echt niet
Jij hebt het niet gemakkelijk.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:29Ik heb een beetje in mijn mond moeten overgeven van zoveel zelfgenoegzaamheid.
Joors troelie
AmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 19:23Dan doe je het nietNiets moet.
Mooi toch?
Boos zijn en schelden is gezond las ik laatst nog ergens
zaterdag 27 mei 2017 om 19:34
Ik heb dan ook diep respect voor je. Een soort Jeane d'Arc tegen de vrachtwagens.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:30Hou op schei uit. Weet je wel hoe zwaar die klus was met deze hitte?! Dat zijn geen dunne bandjes hé!
zaterdag 27 mei 2017 om 19:35
Ik gebruik liever deze. Roses are red, voilets are blue. If ik had al brick i'd throw it attend you.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:29Ik heb een beetje in mijn mond moeten overgeven van zoveel zelfgenoegzaamheid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:37
Ja
zaterdag 27 mei 2017 om 19:37
Zo word ik altijd vreselijk agressief van wielrenners op de openbare weg, vooral als ze zich in groepsverband manifesteren. Dan krijg ik visioenen van lange stokken, die ik onverhoeds tussen hun spaken prik zodat ze hevig bloedend uit allerlei onvermoede lichaamsopeningen de IJssel in donderen. Maar ja, dat mag niet he, dus dan ga ik maar even lekker opluchtend schelden. Liefst op windkracht tien.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:38
charlottew88 schreef: ↑27-05-2017 19:35Ik gebruik liever deze. Roses are red, voilets are blue. If ik had al brick i'd throw it attend you.
Of deze:
zaterdag 27 mei 2017 om 19:39
Even opzoeken en hallo zeggen met z'n allen?
Zodra die kat hier eens gaat werpen kan ik wel even komen.