Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:56
En daar hebben we dan weer mensen zoals ik voor: ik begeleid die trucks immers om er voor te zorgen dat er niemand onder geschopt wordt. Zo houden we ons allemaal lekker bezig op zo'n dag.MoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 19:15En zolang ik niet de behoefte heb om deelnemers voor zo'n vrachtwagen te schoppen lijkt het me voor niemand schadelijk.
Oh ja, na 3 uur toeterende trucks vergezellen vind ik het ook een takkeherrie.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:57
Kwintessens schreef: ↑27-05-2017 20:53Wat is het saai op het forum zeg.
Hier in de buurt is een housefestival en ik dreun bijna van de bank.
Puss-in-Bootz, succes met de kat.
Woon je ook in oost?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 mei 2017 om 20:58
Oja, dat las ik. Maar dat was volkomen onzin vond ik. Een hoop getoeter zou ik ook niet blij mee zijn. Zeker niet als ik een bijna barende kat had.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 20:55Niks geleerd hier vanavond hé. Dat moet je anders zien, anders ben je een misgunner.
![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 21:00
Nee joh, niemand wil toch naar het westelijk havengebied. Dus waarom zou je dan een alert uitdoen.
Bovendien zijn de alerts waarschijnlijk even op nu.
Nee dat is alleen maar als er een voetbalwedstrijd word gespeeld
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kwintessens schreef: ↑27-05-2017 20:58Oost Nederland zo'n beetje. Is het bij jou in Oost ook herrie?
Behoorlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook fik vlakbij Amsterdam. Ik ruik het in de tuin al die branden.
https://regiopurmerend.nl/2017/05/27/ze ... rmer-eend/
https://regiopurmerend.nl/2017/05/27/ze ... rmer-eend/
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 21:04
5.93% gewijzigd
zaterdag 27 mei 2017 om 21:01
Of ervoor gaan rijden en hard remmen, onderwijl mijn vrouw de instructie gevend "Doe de deur open! Nu!"Lady_Voldemort schreef: ↑27-05-2017 19:37Zo word ik altijd vreselijk agressief van wielrenners op de openbare weg, vooral als ze zich in groepsverband manifesteren. Dan krijg ik visioenen van lange stokken, die ik onverhoeds tussen hun spaken prik zodat ze hevig bloedend uit allerlei onvermoede lichaamsopeningen de IJssel in donderen. Maar ja, dat mag niet he, dus dan ga ik maar even lekker opluchtend schelden. Liefst op windkracht tien.
Ook punaises dwalen af en toe door mijn gedachten.
zaterdag 27 mei 2017 om 21:02
Lady_Voldemort schreef: ↑27-05-2017 21:00Nee joh, niemand wil toch naar het westelijk havengebied. Dus waarom zou je dan een alert uitdoen.
Bovendien zijn de alerts waarschijnlijk even op nu.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 21:03
Ik chauffeer niet, anders zou ik het wel weten.ThunderassMan schreef: ↑27-05-2017 21:01Of ervoor gaan rijden en hard remmen, onderwijl mijn vrouw de instructie gevend "Doe de deur open! Nu!"
Ook punaises dwalen af en toe door mijn gedachten.
Punaises vind ik dan wel weer een goed idee. Veel punaises.
zaterdag 27 mei 2017 om 21:16
Mijn dank is enorm!_Inkie_ schreef: ↑27-05-2017 20:54Ja bij Bruna te downloaden https://www.bruna.nl/ebook/het-lot-van- ... 9024572113
zaterdag 27 mei 2017 om 21:21
Heb je hem ook al? haha ik had net mijn boek uit dus komt goed uit.
zaterdag 27 mei 2017 om 21:35
1090 pagina'sKnuffelheks schreef: ↑27-05-2017 21:25Ja, hebbes!
Het kind mag eerst (als ie een beetje doorleest that is), dan lees ik even het biebboek waar ik in bezig ben uit, anders is dat weer te laat terug
![]()