Lost
zaterdag 5 maart 2005 om 09:03
Heeft iemand de nieuwe serie Lost gezien gister? Ik vind het nu al spannend!
Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op
)
Verder ben ik blij dat er nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op
Verder ben ik blij dat er nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
zondag 1 januari 2006 om 11:12
Hier nog een Lost fan die baalt dat het voorlopig afgelopen is....
Ik ga denk ik wel die nieuwe serie Medium volgen, lijkt me ook wel gaaf.
Dat van die 108 als je het optelt: had ik ook niet door....
Iemand zei hier iets over 24 deel 5 in januari: 24 loopt toch nog ? of is dat deel 4 wat momenteel loopt, en begint deel 5 in america ofzo ?
Komt vanavond weer, ook gave serie !!!!
Ik ga denk ik wel die nieuwe serie Medium volgen, lijkt me ook wel gaaf.
Dat van die 108 als je het optelt: had ik ook niet door....
Iemand zei hier iets over 24 deel 5 in januari: 24 loopt toch nog ? of is dat deel 4 wat momenteel loopt, en begint deel 5 in america ofzo ?
Komt vanavond weer, ook gave serie !!!!
zondag 1 januari 2006 om 15:10
Hoi Allemaal,
ook ik lees hier al een tijdje mee. En vind het ook erg jammer dat het nu afgelopen is. Ook heb ik al t/m deel 9 gedownload.
Ik zag op de website van ABC dat het vanaf 11 januari weer verder gaat. Weet niet precies welk deel die dag volgens mij 8 en 9. Misschien dat die week erop weer nieuwe komen die we kunnen downloaden. Kan niet meer wachten.
Groetjes
Deesje
ook ik lees hier al een tijdje mee. En vind het ook erg jammer dat het nu afgelopen is. Ook heb ik al t/m deel 9 gedownload.
Ik zag op de website van ABC dat het vanaf 11 januari weer verder gaat. Weet niet precies welk deel die dag volgens mij 8 en 9. Misschien dat die week erop weer nieuwe komen die we kunnen downloaden. Kan niet meer wachten.
Groetjes
Deesje
maandag 2 januari 2006 om 02:31
Een boek: zo'n ding van papier met letters erop. Meestal ingebonden. Bestaat in paperback en hardback. O-ja, vaak veel papiertje die ze bladzijden schijnen te noemen. Heb overigens vanavond naar Rome gekeken. Nieuwe serie van SBS6. Was wel goed. Maar snapte de verhoudingen tussen de verschillende mensen nog niet helemaal.
maandag 2 januari 2006 om 09:20
Oh, zoiets! Dat kan ik me inderdaad nog vaag herinneren!
Ik heb Rome opgenomen. Eigenlijk spreekt het me niet heel erg aan maar omdat er zoveel over geschreven/gezegd is ga ik het toch eens proberen. Ik moet het dus nog zien (ik neem eigenlijk alles van de commercielen op, scheelt zo een half uur reclames kijken!).
Dinsdag ga ik Grey's anotomy kijken. De voorstukjes leken me wel aardig.
Nou mensen, tot in maart dan maar!?
Ik heb Rome opgenomen. Eigenlijk spreekt het me niet heel erg aan maar omdat er zoveel over geschreven/gezegd is ga ik het toch eens proberen. Ik moet het dus nog zien (ik neem eigenlijk alles van de commercielen op, scheelt zo een half uur reclames kijken!).
Dinsdag ga ik Grey's anotomy kijken. De voorstukjes leken me wel aardig.
Nou mensen, tot in maart dan maar!?
dinsdag 3 januari 2006 om 21:37
hoi allemaal, ik heb een vraagje cq verzoekje. ik had de aflevering van afgelopen vrijdag opgenomen, maar de band was te kort (stom, was vergeten hem terug te spoelen) en heb nu n klein stukje niet gezien. en wil even weten wat ik gemist hebben. ik ben gebleven bij het moment dat Locke toch weer naar het huis van zijn vader gaat, en zij hem voor de keuze stelt. hij of ik.
kan iemand me vertellen wat er daarna gebeurd is.
ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn.
kan iemand me vertellen wat er daarna gebeurd is.
ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn.
dinsdag 3 januari 2006 om 23:14
quote:Kijk hier even (heb ik al 3 keer gezegd op deze bladzijde...):
abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/22.html
Je kunt hier alle afleveringen uitgebreid teruglezen. Ik weet niet waar jullie nu zitten, want ik kijk seizoen 2 nu (net 8 gezien). Ik ga denk ik aan de Angel vragen of ze deze link in de openingspost wil verwerken!
Je moet inmiddels wel het tweede seizoen aanklikken en dan de aflevering die het vrijdag was, zijn jullie bij 2?
abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/22.html
Je kunt hier alle afleveringen uitgebreid teruglezen. Ik weet niet waar jullie nu zitten, want ik kijk seizoen 2 nu (net 8 gezien). Ik ga denk ik aan de Angel vragen of ze deze link in de openingspost wil verwerken!
woensdag 18 januari 2006 om 10:41
woensdag 18 januari 2006 om 19:31
Hier ook een nieuwbakken verslaafde!De afleveringen van het eerste seizoen (en ook van het tweede seizoen, tot aan waar ze in Amerika zijn) kun je downloaden op internet en anders kun je in ieder geval de DVD's van het eerste seizoen huren of kopen.Ik vind het ook echt geweldig, mijn vriend en ik hebben in ongeveer een week tijd alle afleveringen bekeken vanaf het allereerste deel. Nu weer even wachten op een nieuwe... Maar echt een superserie.
woensdag 18 januari 2006 om 19:54
Hmmm... downloaden.., heb alleen weleens muziek gedownload, verder niet, ben er dus niet zo handig in. Toch maar DVD's aanschaffen dan, leek mee eerst een beetje zonde van de centen omdat ik zoiets maar één keer kijk en dan heb ik het wel gezien (zal nooit een film 2 keer kijken of een boek 2 keer lezen). Bedankt voor je reactie!!
woensdag 18 januari 2006 om 20:09
Je hebt wel speciale programmaatjes nodig om het te downloaden. Het kan ook via nieuwsgroepen, maar dan heb je niet de nieuwste afleveringen. Maar goed, ik weet er ook niet het fijne van. De DVD's kun je trouwens ook huren, dat scheelt je weer geld als je maar een keer kijkt, al is het uiteindelijk ook nog best prijzig, want op1 DVD staan maar 4 afleveringen. Er zijn 25 afleveringen in het eerste seizoen, de laatste aflevering staat op een afzonderlijke DVD met nog allemaal extra's, dus dat is wel prijzig.
woensdag 18 januari 2006 om 20:19
woensdag 18 januari 2006 om 20:19
woensdag 18 januari 2006 om 20:32
woensdag 18 januari 2006 om 20:36
Wat een geweldige serie zeg! Mijn vriend heeft
het hele eerste seizoen gedownload via Bittorent. Ging vrij snel en
gemakkelijk. We hebben net aflevering 23 gezien en nu moeten we twee
weken wachten op aflevering 24 (en 25), omdat ik hem dan pas weer zie.
Heel erg spannend vind ik het en ik heb expres daarom dit hele topic
niet doorgelezen, omdat ik niet wil weten wat er gebeurt. Ik moest me
wel inhouden hoor! Maar ik heb mijn vriend beloofd het niet te
doen... :D Hij kent me langer dan vandaag. (Ik zoek van alle programma's/serie's spoilers op.
) Mijn vriend heeft de eerste paar afleveringen van seizoen 2 ook al gedownload.
het hele eerste seizoen gedownload via Bittorent. Ging vrij snel en
gemakkelijk. We hebben net aflevering 23 gezien en nu moeten we twee
weken wachten op aflevering 24 (en 25), omdat ik hem dan pas weer zie.
Heel erg spannend vind ik het en ik heb expres daarom dit hele topic
niet doorgelezen, omdat ik niet wil weten wat er gebeurt. Ik moest me
wel inhouden hoor! Maar ik heb mijn vriend beloofd het niet te
doen... :D Hij kent me langer dan vandaag. (Ik zoek van alle programma's/serie's spoilers op.
woensdag 18 januari 2006 om 20:43
quote:Hé celleron, bedankt voor de tip, de link werkt niet maar met google en deze naam kom ik er wel uit, denk ik. Ik ga het proberen, zou leuk zijn als het lukt, want ik kan ze natuurlijk ook huren (had ik nog niet aan gedacht), maar als er 4 afl. op één DVD staat is dat ook niet geodkoop inderdaad.
Hoi Mirte
De link is van een topic hier op de media pijler, staat op pagina 2.
Nog een tipje, Download je torrent bestanden met het programma Azureus, werk echt ideaal!
Hoi Mirte
De link is van een topic hier op de media pijler, staat op pagina 2.
Nog een tipje, Download je torrent bestanden met het programma Azureus, werk echt ideaal!