Entertainment alle pijlers

Lost

05-03-2005 09:03 1480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de nieuwe serie Lost gezien gister? Ik vind het nu al spannend!

Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op ;))

Verder ben ik blij dat er  nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
Hier nog een Lost fan die baalt dat het voorlopig afgelopen is....

Ik ga denk ik wel die nieuwe serie Medium volgen, lijkt me ook wel gaaf.

Dat van die 108 als je het optelt: had ik ook niet door....

Iemand zei hier iets over 24 deel 5 in januari: 24 loopt toch nog ? of is dat deel 4 wat momenteel loopt, en begint deel 5 in america ofzo ?

Komt vanavond weer, ook gave serie !!!!
Hoi Allemaal,

ook ik lees hier al een tijdje mee. En vind het ook erg jammer dat het nu afgelopen is. Ook heb ik al t/m deel 9 gedownload.

Ik zag op de website van ABC dat het vanaf 11 januari weer verder gaat. Weet niet precies welk deel die dag volgens mij 8 en 9. Misschien dat die week erop weer nieuwe komen die we kunnen downloaden. Kan niet meer wachten.

Groetjes

Deesje
Een boek: zo'n ding van papier met letters erop. Meestal ingebonden. Bestaat in paperback en hardback. O-ja, vaak veel papiertje die ze bladzijden schijnen te noemen. Heb overigens vanavond naar Rome gekeken. Nieuwe serie van SBS6. Was wel goed. Maar snapte de verhoudingen tussen de verschillende mensen nog niet helemaal.
Oh, zoiets! Dat kan ik me inderdaad nog vaag herinneren!

Ik heb Rome opgenomen. Eigenlijk spreekt het me niet heel erg aan maar omdat er zoveel over geschreven/gezegd is ga ik het toch eens proberen. Ik moet het dus nog zien (ik neem eigenlijk alles van de commercielen op, scheelt zo een half uur reclames kijken!).

Dinsdag ga ik Grey's anotomy kijken. De voorstukjes leken me wel aardig.

Nou mensen, tot in maart dan maar!?
quote:

Frummel :-)

Ik had het ook niet door. Van het optellen van die getallen. Wie nog meer niet?

Oh... :$ dat was dan weer een zeldzaam bijdehand momentje van mij blijkbaar....  ;) 

:R  Frummel
Grey's Anatomy en Medium lijken mij ook wel leuk/spannend. Dus dat wordt mijn vervanger voor gebrek aan Lost..:)

En van die getallen...had ik ook niet door..hihi
hoi allemaal, ik heb een vraagje cq verzoekje. ik had de aflevering van afgelopen vrijdag opgenomen, maar de band was te kort (stom, was vergeten hem terug te spoelen) en heb nu n klein stukje niet gezien. en wil even weten wat ik gemist hebben. ik ben gebleven bij het moment dat Locke toch weer naar het huis van zijn vader gaat, en zij hem voor de keuze stelt. hij of ik.

kan iemand me vertellen wat er daarna gebeurd is.

ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn.
Snoopy: 24 seizoen 5 start deze maand in Amerika. De trailers zijn al te vinden op internet! Beste serie ooit vind ik dat trouwens...
quote:Kijk hier even (heb ik al 3 keer gezegd op deze bladzijde...):

abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/22.html

Je kunt hier alle afleveringen uitgebreid teruglezen. Ik weet niet waar jullie nu zitten, want ik kijk seizoen 2 nu (net 8 gezien). Ik ga denk ik aan de Angel vragen of ze deze link in de openingspost wil verwerken! :P Je moet inmiddels wel het tweede seizoen aanklikken en dan de aflevering die het vrijdag was, zijn jullie bij 2?
oh pardon hoor:( wist niet dat je kwaad werd.

ik wist het ook wel van die site, heb er vorige keer zelfs een aflevering van gedownload. maar ik dacht omdat het om een klein stukkie gaat.

maar ik ga nu daar kijken. doeidoei.

Wil, naar aanleiding van de vele enthousiaste verhalen, graag de eerste serie van Lost zien. Ik begrijp dat de 2e (of is het alweer de 3e?) serie in maart vna dit jaar begint, zou graag voor die tijd de eerste delen zien. Kan ik deze serie via internet kijken of moet ik de DVD kopen?
Hier ook een nieuwbakken verslaafde!De afleveringen van het eerste seizoen (en ook van het tweede seizoen, tot aan waar ze in Amerika zijn) kun je downloaden op internet en anders kun je in ieder geval de DVD's van het eerste seizoen huren of kopen.Ik vind het ook echt geweldig, mijn vriend en ik hebben in ongeveer een week tijd alle afleveringen bekeken vanaf het allereerste deel. Nu weer even wachten op een nieuwe... Maar echt een superserie.
Hmmm... downloaden.., heb alleen weleens muziek gedownload, verder niet, ben er dus niet zo handig in. Toch maar DVD's aanschaffen dan, leek mee eerst een beetje zonde van de centen omdat ik zoiets maar één keer kijk en dan heb ik het wel gezien (zal nooit een film 2 keer kijken of een boek 2 keer lezen). Bedankt voor je reactie!!
Je hebt wel speciale programmaatjes nodig om het te downloaden. Het kan ook via nieuwsgroepen, maar dan heb je niet de nieuwste afleveringen. Maar goed, ik weet er ook niet het fijne van. De DVD's kun je trouwens ook huren, dat scheelt je weer geld als je maar een keer kijkt, al is het uiteindelijk ook nog best prijzig, want op1 DVD staan maar 4 afleveringen. Er zijn 25 afleveringen in het eerste seizoen, de laatste aflevering staat op een afzonderlijke DVD met nog allemaal extra's, dus dat is wel prijzig.
Hoi Mirte

Op een torrent site kan je zoeken naar alle afleveringen van Lost, bijv, Mininova.org of isohunt.com.

Het eerste seisoen van Lost kan je in 1 keer downloaden!

Meer info over torrent site's en programma's vind je hier,

Bit Torrent, echt zo goed als ze zeggen?

Succes

Celleron
Hoi Mirte

Op een torrent site kan je zoeken naar alle afleveringen van Lost, bijv, Mininova.org of isohunt.com.

Het eerste seisoen van Lost kan je in 1 keer downloaden!

Meer info over torrent site's en programma's vind je hier,

Bit Torrent, echt zo goed als ze zeggen?

Succes

Celleron
Hé celleron, bedankt voor de tip, de link werkt niet maar met google en deze naam kom ik er wel uit, denk ik. Ik ga het proberen, zou leuk zijn als het lukt, want ik kan ze natuurlijk ook huren (had ik nog niet aan gedacht), maar als er 4 afl. op één DVD staat is dat ook niet geodkoop inderdaad.
Wat een geweldige serie zeg! Mijn vriend heeft

het hele eerste seizoen gedownload via Bittorent. Ging vrij snel en

gemakkelijk. We hebben net aflevering 23 gezien en nu moeten we twee

weken wachten op aflevering 24 (en 25), omdat ik hem dan pas weer zie.

Heel erg spannend vind ik het en ik heb expres daarom dit hele topic

niet doorgelezen, omdat ik niet wil weten wat er gebeurt. Ik moest me

wel inhouden hoor! Maar ik heb mijn vriend beloofd het niet te

doen... :D Hij kent me langer dan vandaag. (Ik zoek van alle programma's/serie's spoilers op.:$) Mijn vriend heeft de eerste paar afleveringen van seizoen 2 ook al gedownload.
quote:Hé celleron, bedankt voor de tip, de link werkt niet maar met google en deze naam kom ik er wel uit, denk ik. Ik ga het proberen, zou leuk zijn als het lukt, want ik kan ze natuurlijk ook huren (had ik nog niet aan gedacht), maar als er 4 afl. op één DVD staat is dat ook niet geodkoop inderdaad.

Hoi Mirte

De link is van een topic hier op de media pijler, staat op pagina 2.

Nog een tipje, Download je torrent bestanden met het programma Azureus, werk echt ideaal!
hoi

heeft er iemand al gehoord/gelezen wanneer LOST weer op tv komt?

groetjes, Kimja
hoi

groetjes, Kimja
hoi

groetjes, Kimja
oeps
Je wilt wel errug graag weten wanneer het weer komt he;)!

Geintje hoor, dat stomme forum ook af en toe!

Ik had gehoord dat het in maart weer gaat beginnen maar ik weet niet of dat echt zo is..
dank je wel , ik hou het in de gaten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven