Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 22:18
Hou nou eens op over de afhaalChinees! Ik heb de hele dag al zin in loempia's en babi pangang door jou, nu dus ook weervrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:14Iets heel anders.
Afhaalchinees, man wat is dat lekker. Er was ook een topic over.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 1 juni 2017 om 22:19
Fijn, asperges. En witte bonen in tomatensaus zijn ook fijn.Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:17Ik heb vandaag asperges gemaakt. Echt heel veel. En ik had ze allemaal goed geschild dus niks geen bloedend tandvlees en ze waren heerlijk, dat vonden de kinderen ook.
Man heeft ook geluk: die krijgt witte bonen in tomatensaus als hij straks thuiskomt van zijn werk. Hij blieft geen asperges, de mafkees.
Alles is fijn, behalve ruzie. Dat is stom.
donderdag 1 juni 2017 om 22:20
Ruzie is inderdaad stom.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:19Fijn, asperges. En witte bonen in tomatensaus zijn ook fijn.
Ik prefereer nasi boven asperges, maar wil daar verder niet over twisten hoor.
donderdag 1 juni 2017 om 22:21
Ja, dat. Gelukkig heb ik nog wat over van mijn vakantiegeld, nadat ik een substantieel deel ervan heb gedoneerd aan de firma Doe Maar. Zaterdag ga ik dus maar met het hele huisgezin aan de bezorgchinees.
donderdag 1 juni 2017 om 22:22
Nou, de eerste keer dat ik verse asperges klaarmaakte had ik ze dus niet goed geschild. Wat een ellende zeg, die aspergeschillen snijden je echt in je bek. Au.AmyFarrahFowler schreef: ↑01-06-2017 22:20Bloedend tandvlees van asperges??? Eet je het mes er bij op?
donderdag 1 juni 2017 om 22:23
donderdag 1 juni 2017 om 22:24
Ik hou ook niet van ruzie. Maar soms moet je wel.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:19Fijn, asperges. En witte bonen in tomatensaus zijn ook fijn.
Wil je chips?
Life is short. Eat dessert first.
Klopt. Ik probeer het wel altijd te voorkomen. Ook omdat ik echt onmogelijk kwaadaardig ben als ik echt boos ben.
donderdag 1 juni 2017 om 22:25
Leuk!Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:21Ja, dat. Gelukkig heb ik nog wat over van mijn vakantiegeld, nadat ik een substantieel deel ervan heb gedoneerd aan de firma Doe Maar. Zaterdag ga ik dus maar met het hele huisgezin aan de bezorgchinees.
Hier gaat mijn vakantiegeld naar een nieuw bed voor het kind. Een stoere, mooie en zelfuitgezochte en gelijk 2.20 dus ook een nieuw matras en beddengoed
En ik ga volgende week op kampbezoek.
donderdag 1 juni 2017 om 22:25
O dat is kut.Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:22Nou, de eerste keer dat ik verse asperges klaarmaakte had ik ze dus niet goed geschild. Wat een ellende zeg, die aspergeschillen snijden je echt in je bek. Au.
Joors troelie
donderdag 1 juni 2017 om 22:29
Ja. Heel veel chips.
bedenkt: gat in de markt, chips met maandmenusmaak. Dat het ene chipje naar kip kerrie smaakt en het andere naar foe yong hai.
donderdag 1 juni 2017 om 22:29
En dan in een bak ipv een zak!vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:29Ja. Heel veel chips.
bedenkt: gat in de markt, chips met maandmenusmaak. Dat het ene chipje naar kip kerrie smaakt en het andere naar foe yong hai.
donderdag 1 juni 2017 om 22:30
Oh, jij bent dus diegene die de bamiponcho heeft uitgevonden! Respectvrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:16Ja, dat is magie. Eigenlijk heb ik een imperium in de bamiverwerkende industrie. Maar dat weet haast niemand.
donderdag 1 juni 2017 om 22:31
Met zo'n mooi deksel. En dat je de hele maand december een kalender bij je chips krijgt.
Dat ik nooit de marketing ingegaan ben.
donderdag 1 juni 2017 om 22:31
Vergeet niet een bakje bananenchips.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:31Met zo'n mooi deksel. En dat je de hele maand december een kalender bij je chips krijgt.
donderdag 1 juni 2017 om 22:32
En altijd de gok of je aan de spuitpoep raakt!vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:31Met zo'n mooi deksel. En dat je de hele maand december een kalender bij je chips krijgt.
Joors troelie