Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 22:03
donderdag 1 juni 2017 om 22:07
donderdag 1 juni 2017 om 22:08
Dat ik nou de hele dag gewerkt heb....
donderdag 1 juni 2017 om 22:10
Ook dan ben je partijdig als je van één persoon met opzet alle topic's sluit en van een mattie sluit je niets.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 21:59Want als je niet oplet stelen ze een topic?
De Juuns mogen alleen op slot doen en verplaatsen. De enige lol die je kan hebben is constant al jouw topics op slot doen.
En jij kan twintig bannen binnen drie maanden "verdienen" en dan nog steeds een 24 uurs krijgen. Terwijl iemand anders voor iets simpels bijna de hele serie aan bannen krijgt.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 22:11
Een van haar Matties is een juun. Begrijp dat danmissie_m schreef: ↑01-06-2017 22:10Ook dan ben je partijdig als je van één persoon met opzet alle topic's sluit en van een mattie sluit je niets.
En jij kan twintig bannen binnen drie maanden "verdienen" en dan nog steeds een 24 uurs krijgen. Terwijl iemand anders voor iets simpels bijna de hele serie aan bannen krijgt.
donderdag 1 juni 2017 om 22:11
Maar dat is dan ook de lol.missie_m schreef: ↑01-06-2017 22:10Ook dan ben je partijdig als je van één persoon met opzet alle topic's sluit en van een mattie sluit je niets.
20 in 3 maanden is wel een beetje overdreven hoor.
Maar zoals ik al schreef: ik weet wie ik moet pijpen.
donderdag 1 juni 2017 om 22:12
Waarom nou weer? Ik noem toch geen namen.
donderdag 1 juni 2017 om 22:14
Ik heb net tosti's op.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:14Iets heel anders.
Afhaalchinees, man wat is dat lekker. Er was ook een topic over.
donderdag 1 juni 2017 om 22:15
Elke keer als ik jou zie denk ik gelijk aan Chinees en krijg ik onmiddellijk honger.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:14Iets heel anders.
Als je pijp rookt moet je niet over de longen inhaleren.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 22:11Maar dat is dan ook de lol.
20 in 3 maanden is wel een beetje overdreven hoor.
Maar zoals ik al schreef: ik weet wie ik moet pijpen.
LOEP ME MAAR aub.
Dat kan ook best met babipangangspek, vind ik. Kroepoek erbij, nasi ernaast, beetje babi ketjap erover.
donderdag 1 juni 2017 om 22:16
Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:15Nee, zo slim ben je dan ook wel weer. Maar even het vuurtje weer oprakelen is jou wel toevertrouwd.
Hoor wie het zegt.
donderdag 1 juni 2017 om 22:17
O hou op!vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:15Dat kan ook best met babipangangspek, vind ik. Kroepoek erbij, nasi ernaast, beetje babi ketjap erover.
donderdag 1 juni 2017 om 22:17
Ik heb vandaag asperges gemaakt. Echt heel veel. En ik had ze allemaal goed geschild dus niks geen bloedend tandvlees en ze waren heerlijk, dat vonden de kinderen ook.vrouwjagersma schreef: ↑01-06-2017 22:14Iets heel anders.
Man heeft ook geluk: die krijgt witte bonen in tomatensaus als hij straks thuiskomt van zijn werk. Hij blieft geen asperges, de mafkees.