respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 16:59
Maarre dat kutwijf dat kwam van mij denk ik. Ik heb minnares2be gistermiddag een kutwijf genoemd. En in hetzelfde topic werd ze uitgemaakt voor troll (en later voor snoll, die vond ik dan weer geweldig gevonden )
Dus ik ben geen meeloperT, ik ben de trendsetterT.
Dus ik ben geen meeloperT, ik ben de trendsetterT.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 8 februari 2009 om 17:00
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 16:58:
[...]
ah joh wat maakt het uit hoe ze over je lullen, als ze maar lullen ,zei een groot succesvil fabrikant waarvan ik de naam vergeten ben omdat ik blond en verrot ben en een meeloper , een kutwijf en een huillie
Vinnik ook.
En ik ben altijd nog één graadje rotter dan jij.
[...]
ah joh wat maakt het uit hoe ze over je lullen, als ze maar lullen ,zei een groot succesvil fabrikant waarvan ik de naam vergeten ben omdat ik blond en verrot ben en een meeloper , een kutwijf en een huillie
Vinnik ook.
En ik ben altijd nog één graadje rotter dan jij.
zondag 8 februari 2009 om 17:03
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 februari 2009 @ 16:59:
Maarre dat kutwijf dat kwam van mij denk ik. Ik heb minnares2be gistermiddag een kutwijf genoemd. En in hetzelfde topic werd ze uitgemaakt voor troll (en later voor snoll, die vond ik dan weer geweldig gevonden )
Dus ik ben geen meeloperT, ik ben de trendsetterT.Mocht je willen, ik ben meer dan een jaar geleden al uitgemaakt voor kutwijf, en niet door jou. Dus je bent niet alleen een meelopert, maar ook nog eens een spuit 11
Dus ik ben geen meeloperT, ik ben de trendsetterT.Mocht je willen, ik ben meer dan een jaar geleden al uitgemaakt voor kutwijf, en niet door jou. Dus je bent niet alleen een meelopert, maar ook nog eens een spuit 11
zondag 8 februari 2009 om 17:05
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 17:03:
[...]
Mocht je willen, ik ben meer dan een jaar geleden al uitgemaakt voor kutwijf, en niet door jou. Dus je bent niet alleen een meelopert, maar ook nog eens een spuit 11
Tsssk, ik denk dat ik al vaker en veeeeel eerder ben uitgemaakt voor Kutwijf hier op het forum. Tsssssss.
Ik heb zeker niet het idee dat ik als eerste dit woord hier gebruik, wel dat het ws de aanleiding voor dit topic is.
Snaaahaaap daaahaat daahaaaan!
(wb spuit 11 dat klopt dan weer wel )
[...]
Mocht je willen, ik ben meer dan een jaar geleden al uitgemaakt voor kutwijf, en niet door jou. Dus je bent niet alleen een meelopert, maar ook nog eens een spuit 11
Tsssk, ik denk dat ik al vaker en veeeeel eerder ben uitgemaakt voor Kutwijf hier op het forum. Tsssssss.
Ik heb zeker niet het idee dat ik als eerste dit woord hier gebruik, wel dat het ws de aanleiding voor dit topic is.
Snaaahaaap daaahaat daahaaaan!
(wb spuit 11 dat klopt dan weer wel )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.