respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 18:49
zondag 8 februari 2009 om 19:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:08:
Je kunt zowel knuffelen als huilie roepen . Niks zo fijn voor een stabiele kindergeest als tegenstrijdige signalen !
Wij zijn in onze grappen en manier van praten nooit erg fijngevoelig , en ook dat moet je niet weer te zwartwit zien . Een kind met écht verdriet noem ik geen huilie , wel een die zit te zemelen over wat we eten .
Even late reactie.
Maar ik begrijp hoe je dat bedoelt hoor.
Wij zijn hier ook niet zo fijngevoelig en het sarcasme druipt er vaak vanaf.
Helaas zijn de twee oudste allang op een leeftijd dat ik nu zelf ook oogst wat ik gezaaid heb,ik krijg nogal wat sarcasme op mijn bord .
Je kunt zowel knuffelen als huilie roepen . Niks zo fijn voor een stabiele kindergeest als tegenstrijdige signalen !
Wij zijn in onze grappen en manier van praten nooit erg fijngevoelig , en ook dat moet je niet weer te zwartwit zien . Een kind met écht verdriet noem ik geen huilie , wel een die zit te zemelen over wat we eten .
Even late reactie.
Maar ik begrijp hoe je dat bedoelt hoor.
Wij zijn hier ook niet zo fijngevoelig en het sarcasme druipt er vaak vanaf.
Helaas zijn de twee oudste allang op een leeftijd dat ik nu zelf ook oogst wat ik gezaaid heb,ik krijg nogal wat sarcasme op mijn bord .
zondag 8 februari 2009 om 20:02
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:33:
Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.
BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis
en dan heb je nog een heleboel meelopers.
Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyAls je namen noemt, doe het dan goed. Dus géén hoofdletter en dubbel i graag. Trekkerslet.
Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.
BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis
en dan heb je nog een heleboel meelopers.
Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyAls je namen noemt, doe het dan goed. Dus géén hoofdletter en dubbel i graag. Trekkerslet.