Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shisha schreef:
06-06-2017 09:36
Beste mods, er klopt iets niet met mijn account.
Ik kan niet zien of iemand een bericht heeft gestuurd, ik kan niet zien hoe veel posts ik heb geplaatst, ik kan ook geen plaatjes plakken.

Voor de verandering stond er duidelijk aangegeven hoeveel posts ik had geplaatst in de afgelopen jaren, maar nu niets.
Pas als ik mijn postvak open zie ik dat ik berichten heb, maar vroeger kon ik dat direct zien.

Ik heb nooit plaatjes geplakt, dus dat is misschien aan mij, dat weet ik niet, misschien mis ik iets.

In elk geval ben ik gisteren een tijdje bezig geweest met mijn account en volgens mij klopt er dus iets niet.
Hopelijk kunnen jullie er iets aan doen.
Beste Shisha,

Deze melding hebben we van meerdere gebruikers ontvangen. Het zal worden uitgezocht.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'Nederland mijn vaderland' is verwijderd ivm hitlervereering/trollen/provoceren.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Het topic Bonje met de buren is verwijderd. Oproepen andere media zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
Beste Mods,

(laatste poging) U heeft mail.

Met vriendelijke groet

Bossanova.
Beste mods, ik heb dezelfde 'problemen' als Shiva. Onder mijn account zie ik niets. Ik kan enkel iemand onder de negeer zetten. En pb versturen en ontvangen doet het ook niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kan wel pb's ontvangen maar versturen lukt niet.
Beste mods,

Ik heb mijn topic: geld-recht/valuta-bij-paypal/list_messa ... #p27166062 per ongeluk bij geld en recht gezet. Kan dit verplaatst worden naar 'digi'? BVD
mama_lin schreef:
06-06-2017 14:40
Beste mods,

Ik heb mijn topic: geld-recht/valuta-bij-paypal/list_messa ... #p27166062 per ongeluk bij geld en recht gezet. Kan dit verplaatst worden naar 'digi'? BVD
Het topic is verplaatst!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Wij zullen onderstaande bugs doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mods,

Ik kan helaas geen topics meer openen. Als ik een onderwerp ergens wil plaatsen krijg ik geen results en andere zaken.
Hallo mods,

Even een vraag: ik heb nog nooit een reactie gekregen, de zeldzame keer dat ik staf. Ik vraag me nu af of ik iets extra's moet doen of zo?
Ik neem altijd wel de moeite uit te leggen waarom ik staf.
eenzonnigedag schreef:
06-06-2017 19:56
Beste Mods,

Ik kan helaas geen topics meer openen. Als ik een onderwerp ergens wil plaatsen krijg ik geen results en andere zaken.
Beste eenzonnigedag,

We hebben het doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dymphnatam schreef:
06-06-2017 20:27
Hallo mods,

Even een vraag: ik heb nog nooit een reactie gekregen, de zeldzame keer dat ik staf. Ik vraag me nu af of ik iets extra's moet doen of zo?
Ik neem altijd wel de moeite uit te leggen waarom ik staf.
Beste Dymphnatam,

Elk stafje dat er binnenkomt wordt beoordeeld en waar nodig worden er maatregelen genomen. Jouw uitleg bij een stafje wordt dan ook meegenomen bij de beoordeling.
Wij geven geen reactie op een stafmelding.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Gaat goed hè met het oplossen van alle bugs, de lijst wordt aanzienlijk korter al, chapeau :hihi:
Het topic 'Help afstudeerder aub!' is verwijderd ivm een onderzoek.

Het topic 'vermoeiheid, vergeetachtigheid en aparte onrust' ivm het vragen om medisch advies.

De spamtopics zijn inmiddels ook verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Waarom worden de ene keer de hier gemelde bugs doorgegeven, en worden ze de andere keer verwijderd wegens offtopic?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ModeratorViva schreef:
06-06-2017 15:58
Wij zullen onderstaande bugs doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Die bug waardoor je soms bij posts in overzichten ziet dat ze in de toekomst geplaatst gaan worden bracht jullie op het idee alvast bugs uit de toekomst op de lijst te zetten? Spannend!
Het topic 'Wie zou jij een make-over willen geven?' is verwijderd ivm een oproepje.

Het topic 'Steeds grotere ongelijkheid in Nederland!' is verwijderd ivm een schoolopdracht.

Het topic 'Hoe blijft u opde hoogte van ontwikkelingen inde zorgsector?' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

himalaya schreef:
07-06-2017 09:28
Waarom worden de ene keer de hier gemelde bugs doorgegeven, en worden ze de andere keer verwijderd wegens offtopic?
Dat kan van meerdere dingen afhangen, zie onze huisregels www.viva.nl/huisregels. Zoals bekend staat het beleid staat niet ter discussie ;)

We willen graag dat jullie bugs melden in het daarvoor bestemde topic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

De topics 'Youtube kanaal voor Peuters kleuters, amusement en educatie' en 'Lotgenoten burnout ' zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

De sportpijler staat weer vol spam
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2017 16:58
Reden: Is verwijderd! Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Als een bericht/quote word verwijderd met de woorden "op-de-man' moeten dan niet ook de oorspronkelijke op-de-man-berichten verwijderd worden?
LOEP ME MAAR aub.
De topics 'Roodharige kinderen' zijn verwijderd ivm blogspam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

missie_m schreef:
07-06-2017 16:38
Als een bericht/quote word verwijderd met de woorden "op-de-man' moeten dan niet ook de oorspronkelijke op-de-man-berichten verwijderd worden?
Beste missie_m,

Dat ligt eraan wat er precies als 'op de man' wordt beoordeeld.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Het topic 'Is dit stalking?' is verwijderd ivm te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven