Advies gevraagd.....

08-06-2017 15:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties :-)
anoniem_348446 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 17:45
97.82% gewijzigd
Je hebt toch al verteld dat je nog steeds aan haar denkt? En toen viel het stil. Duidelijk genoeg dat je het moet laten gaan.....
Heel eerlijk gezegd wekt ze bij mij niet de indruk dat ze heel erg geïnteresseerd is in jou.

Je kan het proberen, want je hebt nu ook niks, maar ik geef het weinig kans. Aan de andere kant, wie niet waagt die niet wint.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Je bent al duidelijk geweest. Je spreekt haar weer aan, blijft contact zoeken, zegt dat je nog steeds aan haar denkt. Je hebt echt wel laten merken dat ze maar een kik hoeft te geven en je gaat er voor. Maar ze geeft die kik niet. En dat is haar keuze. Ik zou het, hoe moeilijk ook, loslaten.
Ik denk dat je hier vrij weinig mee kan. Zij neemt geen initiatief en geeft korte antwoorden. Zegt volgens mij al genoeg. Ik zal als ik jou was proberen haar te vergeten en stoppen met jezelf hoop geven, want als het nu al zo gaat.. hoe gaat dat dan later?
Zij heeft geen interesse maar zegt dat niet met zoveel woorden. Contact verbreken, wonden likken en verder....
Thnq voor jullie eerlijke kijk! Als ik zelf reëel kijk denk en weet ik dat ik haar los moet laten, maar dit is zo moeilijk omdat het gevoel sterk is.

Soms denk ik zoals iemand ook schreef ik probeer het nog 1 keer, maar zo bang om weer n blauwtje te lopen en mezelf weer compleet voor schut te zetten.

Lastig...
she is not that in to you
Hoe duidelijk moet ze zijn? Ze laat je, net als destijds, merken dat het wat haar betreft niet zo hoeft. Dus laat het, she's not that into you!
Jullie hebben gelijk.. Ik ga haar loslaten :(.
Duidelijker als dit gaat het niet worden
Klopt, het is zo duidelijk als wat.

Ze zegt het lief, omdat ze je niet wil kwetsen (timing was verkeerd), maar echt, als de liefde er was van haar kant had ze echt toenadering gezocht. Jij bent overduidelijk geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven