Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
11-06-2017 21:54
Werkelijk? Prive info? Nicks noemen waarvan je denkt dat ze in een groepje zitten is prive info?

😂😂

Even afkoelen is wel goed want ze draaide door.
Oh, dat was alles? Dat vind ik niet onder prive info vallen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
11-06-2017 21:57
Oh, dat was alles? Dat vind ik niet onder prive info vallen.
Ja dat was het. Als dat prive info is...... 😱🤓😜
Het zal mij boeien dat ze mijn nick ergens schrijft. Ik heb trouwens niet eens gezien wat ze geschreven heeft.
Een ban misschien niet terecht, maar wel verstandig.
Nicks zijn helegaar niet prive 🤓
Mijn nick wordt de hele tijd genoemd. Zeg ik toch ook niks van.
Ik staf de hele tijd iedereen en geef suggesties voor boetes en mijn iban, maar nog niks ontvangen.
Het-groepje schreef:
11-06-2017 22:12
Mijn nick wordt de hele tijd genoemd. Zeg ik toch ook niks van.
Ik staf de hele tijd iedereen en geef suggesties voor boetes en mijn iban, maar nog niks ontvangen.
😂
Het lijkt hier The bold and the beautiful wel. Om de zoveel tijd gebeurd precies hetzelfde wat 3 maanden geleden ook al gebeurde en de 10 jaar daarvoor ook. Same old same old. Maargoed, dat krijg je met een beperkt aantal hoofdrolspelers .
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 11-06-2017 22:18
2.77% gewijzigd
yasmijn schreef:
11-06-2017 22:08
Nicks zijn helegaar niet prive 🤓
Ligt er aan waar je die nick gebruikt natuurlijk.
Ana_Isabel_ schreef:
11-06-2017 22:18
Het lijkt hier The bold and the beautiful wel. Om de zoveel tijd gebeurd precies hetzelfde wat 3 maanden geleden ook al gebeurde en de 10 jaar daarvoor ook. Same old same old. Maargoed, dat krijg je met een beperkt aantal hoofdrolspelers .
Nietwaar.
Vroeger was alles beter.

En dat was vroeger ook al zo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
11-06-2017 22:20
Nietwaar.
Vroeger was alles beter.

En dat was vroeger ook al zo.
Dus over 10 jaar kijken we terug op nu en beseffen dat het lang zo slecht nog niet was?
Ana_Isabel_ schreef:
11-06-2017 22:22
Dus over 10 jaar kijken we terug op nu en beseffen dat het lang zo slecht nog niet was?
Vooral: toen had ik al mijn eigen tanden nog.
MoirenPhae schreef:
11-06-2017 22:22
Vooral: toen had ik al mijn eigen tanden nog.
:rofl:
Solomio schreef:
11-06-2017 21:57
Dit dus.
Privé-info? Really?
Ik ben hier ook verbaasd over maar ja ik heb heel vaak nooit iets door :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nee joh.

Over tien jaar kijken we terug naar hoe slecht we het nu al hebben (hadden dan) en hebben we het nóg veel slechter.

Maar ik wil wel graag een met bloed ondertekend contract van sommigen dat ze hier altijd, altijd zullen blijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ana_Isabel_ schreef:
Ach ja de bold je hoeft het jaren niet te kijken en als je dan een aflevering kijkt zit je zo weer in. Rits en Broek die voor de 700ste miljoen keer gaan trouwen bijvoorbeeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bossanova schreef:
11-06-2017 20:37
10 juni 2017 @13:45 is er een topic verwijderd met de titel " 'klimaatverandering onzin!' i.v.m. trollen... Trump passeerde ook de revue, maar het mocht er domweg niet over gaan, volgens sommigen, dus werd die discussie verstierd/ in de kiem gesmoord. Zo 'gaat' dat hier.

Nee joh, de eerste zin van de OP was iets in de trant van "Trump is een zinvolle president'. Dan weet je natuurlijk al meteen dat TO een troll is (of een idioot die z'n typecursus eerder heeft afgerond dan z'n zindelijkheidstraining). En als jij dan de enige bent die ook nog serieus er op reageert is het al helemaal duidelijk dat er zo maar een beetje onzin de lucht in wordt gegooid. Zo doorzichtig allemaal. Maar ja zo 'gaat' dat hier.
Ana_Isabel_ schreef:
:biggrin:
shifty schreef:
11-06-2017 22:33
Nee joh, de eerste zin van de OP was iets in de trant van "Trump is een zinvolle president'. Dan weet je natuurlijk al meteen dat TO een troll is (of een idioot die z'n typecursus eerder heeft afgerond dan z'n zindelijkheidstraining). En als jij dan de enige bent die ook nog serieus er op reageert is het al helemaal duidelijk dat er zo maar een beetje onzin de lucht in wordt gegooid. Zo doorzichtig allemaal. Maar ja zo 'gaat' dat hier.
:HA:
quote=shifty post_id=27187425 time=1497213220 user_id=216133]
[/quote]

:biggrin:
alixane wijzigde dit bericht op 11-06-2017 22:39
2.06% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik denk altijd maar zo, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk voor wie het niet met de stand van zaken eens is.
shifty schreef:
11-06-2017 22:33
:worship:
De beste president van de VS Trump, zo begon het topic. Was een inkoppertje.
Tvp
Ja ga het even zitten uitleggen hier.
MoirenPhae schreef:
11-06-2017 22:19
Ligt er aan waar je die nick gebruikt natuurlijk.
Nou gewoon, hier op het forum. Er wordt ALTIJD over groepjes geluld en wie bij wie in het groepje enseau. Dus de ban is onbegrijpelijk want dat was wat ze deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven