Werk & Studie alle pijlers

Cadeau voor stagebegeleider

12-06-2017 13:11 11 berichten
dd
anoniem_348739 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 19:55
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar de boekhandel gaan en vragen naar nieuw uitgebrachte romans. Als ze bij een boekenclub zit, dan weet je nooit wat ze gelezen heeft, met een nieuw boek (dat geruild kan worden) is de kans groot dat ze het nog niet gelezen heeft.
Boekenbon een idee?

De kans dat je iets geeft wat ze al heeft of heeft gelezen is anders erg groot.
En je weet niet van wat voor genre ze houdt. Thriller, romantiek, psychologisch, chicklit, etc.
Inderdaad: even naar een leuke boekhandel gaan en daar zijn tientallen prachtige boeken die je haar cadeau kan doen. De kans dat ze Hersenschimmen (overigens prachtig boek) heeft gelezen is gok ik 80% ;-)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
in welke richting was je stage? wellicht kunnen we daar een roman bij bedenken
Ik zou haar ook eerder een boekenbon geven. Als ze zoveel leest is de kans dat je wat pakt wat ze al gelezen heeft vrij groot.

Maareh... Je andere topic gelezen hebbende vraag ik me wel af wat voor boodschap je stuurt: aan de ene kant wil je een cadeau voor haar kopen (wat heel netjes en lief is), aan de andere kant proef ik ook best wel boosheid over je cijfer. Zorg dat je dat eerst bespreekt en uitzoekt, anders is het net of je haar om wilt kopen.
maechtje wijzigde dit bericht op 12-06-2017 13:55
56.55% gewijzigd
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
lilalinda schreef:
12-06-2017 13:52
in welke richting was je stage? wellicht kunnen we daar een roman bij bedenken
Ik loop stage in een ziekenhuis.
Boekenbon is inderdaad een idee! Nog niet aan gedacht.
Maechtje schreef:
12-06-2017 13:54
Ik zou haar ook eerder een boekenbon geven. Als ze zoveel leest is de kans dat je wat pakt wat ze al gelezen heeft vrij groot.

Maareh... Je andere topic gelezen hebbende vraag ik me wel af wat voor boodschap je stuurt: aan de ene kant wil je een cadeau voor haar kopen (wat heel netjes en lief is), aan de andere kant proef ik ook best wel boosheid over je cijfer. Zorg dat je dat eerst bespreekt en uitzoekt, anders is het net of je haar om wilt kopen.
Haha, dit was niet mijn topic. Ik heb hier alleen op gereageerd!
jesuisisabelle schreef:
12-06-2017 13:58
Haha, dit was niet mijn topic. Ik heb hier alleen op gereageerd!
Oh ja. Sorry!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven