Ben ik nu echt Blind?
dinsdag 13 juni 2017 om 00:52
ik volg avondonderwijs ben in mijn laatste jaar/semester . een klasgenoot (laten we hem jonas noemen) had me 2 keer uitgevraagd om iets te gaan eten na de lessen waarop ik ja antwoorde en dus gingen we eten en de 2de keer hebben we gekust ,maar na de etentjes hoorde ik niks meer van hem de hele week tot de volgende les en dat is altijd om de 2 weken. Ik was in de war na de eerste etentje want ik wist niet zeker of interesse had of niet dus stuurde ik hem een bericht op fb dat ik me heb geamuseerd had en hij blijkbaar ook maar daarna heeft hij niks meer gestuurd.
De volgende les vroeg hij dan of iets wou gaan eten , ik zei ja ,eten dan hebben we gekust en dan heb ik niks van hem gehoord de hele week tot op het mondeling exam en na die exam zei hij dat hij naar huis ging ,ik zei oke maar we waren zo met een groep aan het praten over de exam.
Hij stuurt niks op fb (ik had hem toegevoegd na de eerste etentje want hij moest foto's naar me sturen) en we zitten in een fb chatgroep met een andere klasgenoot waar wij wel praten maar dan over school .
Ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft in me maar ik vind het gewoon raar want ik snap het echt niet.
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Mijn Nederlands is niet perfect!
De volgende les vroeg hij dan of iets wou gaan eten , ik zei ja ,eten dan hebben we gekust en dan heb ik niks van hem gehoord de hele week tot op het mondeling exam en na die exam zei hij dat hij naar huis ging ,ik zei oke maar we waren zo met een groep aan het praten over de exam.
Hij stuurt niks op fb (ik had hem toegevoegd na de eerste etentje want hij moest foto's naar me sturen) en we zitten in een fb chatgroep met een andere klasgenoot waar wij wel praten maar dan over school .
Ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft in me maar ik vind het gewoon raar want ik snap het echt niet.
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Mijn Nederlands is niet perfect!
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 01:38
1.18% gewijzigd
dinsdag 13 juni 2017 om 01:09
Als je met hem in een chatgroep zit is dat dan op whatsapp of Facebook? Raar dat hij niet gereageerd heeft op je bericht dat je je geamuseerd hebt. Misschien zijn jullie beiden wat verlegen? Als hij je na eerste etentje weer meevraagt lijkt het wel alsof hij je leuk vindt... Ik zou proberen na de volgende les iets met hem te gaan drinken of eten en erover beginnen. Vind je hem leuk? Succes!
dinsdag 13 juni 2017 om 01:42
Dat is op facebook,hij heeft wel gereageerd dat hij het leuk vond maar daarna heb ik niks meer van hem gehoord tot we les hadden.
Hij is helemaal niet verlegen want hij is heel sociaal en open.wel dat dacht ik toen hij me nog een keer uitvroeg maar na de etentje en de kus heb ik niks meer van hem gehoord en het problem is wij hebben geen les meer samen maar deze week praten we wel in de chatgroep over school
Hij is helemaal niet verlegen want hij is heel sociaal en open.wel dat dacht ik toen hij me nog een keer uitvroeg maar na de etentje en de kus heb ik niks meer van hem gehoord en het problem is wij hebben geen les meer samen maar deze week praten we wel in de chatgroep over school
dinsdag 13 juni 2017 om 05:19
dinsdag 13 juni 2017 om 06:23
Als je je volgende keer echt verveelt en nik beters te doen hebt, ga je eer eens met hem eten.
Dit soort types zijn vermaak. Geen relatiemateriaal, niet om heel veel mee bezig te zijn.
Als je toch teveel nadenkt dan maar niks meer mee ondernemen. Hij is ook geen seconde met jou bezig.
En als iemand al te sloom is om op berichtjes te reageren na een etentje en een zoen zou ik zeker geen andere dates voorstellen.
Dit soort types zijn vermaak. Geen relatiemateriaal, niet om heel veel mee bezig te zijn.
Als je toch teveel nadenkt dan maar niks meer mee ondernemen. Hij is ook geen seconde met jou bezig.
En als iemand al te sloom is om op berichtjes te reageren na een etentje en een zoen zou ik zeker geen andere dates voorstellen.
dinsdag 13 juni 2017 om 07:08
Hij heeft wel geregeerd, zoals ik het lees heeft TO juist niet meer gereageerd na zijn reactie. En daarna heeft jij haar weer uit gevraagd en gebeurde het opnieuw.Het-groepje schreef: ↑13-06-2017 06:23Als je je volgende keer echt verveelt en nik beters te doen hebt, ga je eer eens met hem eten.
dinsdag 13 juni 2017 om 07:50
Hij heeft na de kus niks meer laten horen. Maar idd, to denk ik ook niet. Het klinkt niet als een spetterend passievol gebeuren vanuit beiden.
dinsdag 13 juni 2017 om 18:08
kijk hij nodigt me uit ;we gaan gaan eten dan daarna hoor ik niks meer tot hij me weer uitvraagt na de les , na dat eten hoor ik weer niks van hem.de eerst keer heb ik hem gestuurd na de etentje waarop hij antwoorde maar hij neemt zelf geen initiatief om met me te praten tijdens de week en nu hebben we geen lessen meer ik vraag me dan af of dat het einde is van de hele laten we mekaar leren kennen of zoiets
dinsdag 13 juni 2017 om 18:10
Ik heb hem zelf gekust!viva-amber schreef: ↑13-06-2017 05:19Dus hij nodigt je 2x uit en jij stelt zelfen nooit een date voor?
Misschien denkt hij wel dat jij geen interesse hebt omdat je geen initiatief neemt. Of hij vond het zoenen niet lekker.
dinsdag 13 juni 2017 om 18:12
jij hebt gelijk.
ik wist niet dat een zoen zo weinig betekend maar blijkbaar wel dus ik heb mijn antwoord.
bedankt