Ben ik nu echt Blind?

13-06-2017 00:52 34 berichten
ik volg avondonderwijs ben in mijn laatste jaar/semester . een klasgenoot (laten we hem jonas noemen) had me 2 keer uitgevraagd om iets te gaan eten na de lessen waarop ik ja antwoorde en dus gingen we eten en de 2de keer hebben we gekust ,maar na de etentjes hoorde ik niks meer van hem de hele week tot de volgende les en dat is altijd om de 2 weken. Ik was in de war na de eerste etentje want ik wist niet zeker of interesse had of niet dus stuurde ik hem een bericht op fb dat ik me heb geamuseerd had en hij blijkbaar ook maar daarna heeft hij niks meer gestuurd.
De volgende les vroeg hij dan of iets wou gaan eten , ik zei ja ,eten dan hebben we gekust en dan heb ik niks van hem gehoord de hele week tot op het mondeling exam en na die exam zei hij dat hij naar huis ging ,ik zei oke maar we waren zo met een groep aan het praten over de exam.
Hij stuurt niks op fb (ik had hem toegevoegd na de eerste etentje want hij moest foto's naar me sturen) en we zitten in een fb chatgroep met een andere klasgenoot waar wij wel praten maar dan over school .
Ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft in me maar ik vind het gewoon raar want ik snap het echt niet.
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Mijn Nederlands is niet perfect!
anoniem_646ebecacac82 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 01:38
1.18% gewijzigd
Als je met hem in een chatgroep zit is dat dan op whatsapp of Facebook? Raar dat hij niet gereageerd heeft op je bericht dat je je geamuseerd hebt. Misschien zijn jullie beiden wat verlegen? Als hij je na eerste etentje weer meevraagt lijkt het wel alsof hij je leuk vindt... Ik zou proberen na de volgende les iets met hem te gaan drinken of eten en erover beginnen. Vind je hem leuk? Succes!
Dat is op facebook,hij heeft wel gereageerd dat hij het leuk vond maar daarna heb ik niks meer van hem gehoord tot we les hadden.
Hij is helemaal niet verlegen want hij is heel sociaal en open.wel dat dacht ik toen hij me nog een keer uitvroeg maar na de etentje en de kus heb ik niks meer van hem gehoord en het problem is wij hebben geen les meer samen maar deze week praten we wel in de chatgroep over school
Alle reacties Link kopieren
Als iemand niet eens moeite neemt om op je berichtjes te reageren, zou ik geen moeite meer doen voor hem.
hij heeft wel gereageerd op die bericht en zei dat hij het leuk vond maar dan daarna stuurt hij zelf niets ook na de 2de keer dat we zijn geweest gaan eten en gekust.
dat is toch niet normaal terwijl we wel praten in de chatgroep over school.
Ik zou er niet te diep over na gaan denken. Kan van alles zijn.

Maar het is wel zo ...als iemand je leukt vindt doet hij/zij moeite om je te daten !

:angel:
Let it go
jij hebt gelijk.
Neem gewoon een beetje afstand.
Misschien moet je niet te snel te veel van hem verlangen en die kus lief vinden en meer niet.
Dus hij nodigt je 2x uit en jij stelt zelfen nooit een date voor?

Misschien denkt hij wel dat jij geen interesse hebt omdat je geen initiatief neemt. Of hij vond het zoenen niet lekker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je je volgende keer echt verveelt en nik beters te doen hebt, ga je eer eens met hem eten.
Dit soort types zijn vermaak. Geen relatiemateriaal, niet om heel veel mee bezig te zijn.
Als je toch teveel nadenkt dan maar niks meer mee ondernemen. Hij is ook geen seconde met jou bezig.
En als iemand al te sloom is om op berichtjes te reageren na een etentje en een zoen zou ik zeker geen andere dates voorstellen.
Hij heeft je 2 keer uitgenodigd en hij heeft ook op je berichten gereageerd. Wat heb jij gedaan?
Het-groepje schreef:
13-06-2017 06:23
Als je je volgende keer echt verveelt en nik beters te doen hebt, ga je eer eens met hem eten.
Dit soort types zijn vermaak. Geen relatiemateriaal, niet om heel veel mee bezig te zijn.
Als je toch teveel nadenkt dan maar niks meer mee ondernemen. Hij is ook geen seconde met jou bezig.
En als iemand al te sloom is om op berichtjes te reageren na een etentje en een zoen zou ik zeker geen andere dates voorstellen.
Hij heeft wel geregeerd, zoals ik het lees heeft TO juist niet meer gereageerd na zijn reactie. En daarna heeft jij haar weer uit gevraagd en gebeurde het opnieuw.
Annelleke schreef:
13-06-2017 07:08
Hij heeft wel geregeerd, zoals ik het lees heeft TO juist niet meer gereageerd na zijn reactie. En daarna heeft jij haar weer uit gevraagd en gebeurde het opnieuw.
Hij heeft na de kus niks meer laten horen. Maar idd, to denk ik ook niet. Het klinkt niet als een spetterend passievol gebeuren vanuit beiden.
Ik vermoed dat hij wel wat meer moeite had gedaan als hij verliefd op je was. Waarschijnlijk vond hij het gewoon gezellig, een zoen op zich zegt niet zo heel veel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Bossanova schreef:
13-06-2017 03:46
Misschien moet je niet te snel te veel van hem verlangen en die kus lief vinden en meer niet.
ja dat ben ik nu aan het proberen.
BWitched schreef:
13-06-2017 08:29
Ik vermoed dat hij wel wat meer moeite had gedaan als hij verliefd op je was. Waarschijnlijk vond hij het gewoon gezellig, een zoen op zich zegt niet zo heel veel.
dat klopt ik heb mijn antwoord dan denk ik.
Annelleke schreef:
13-06-2017 07:06
Hij heeft je 2 keer uitgenodigd en hij heeft ook op je berichten gereageerd. Wat heb jij gedaan?
kijk hij nodigt me uit ;we gaan gaan eten dan daarna hoor ik niks meer tot hij me weer uitvraagt na de les , na dat eten hoor ik weer niks van hem.de eerst keer heb ik hem gestuurd na de etentje waarop hij antwoorde maar hij neemt zelf geen initiatief om met me te praten tijdens de week en nu hebben we geen lessen meer ik vraag me dan af of dat het einde is van de hele laten we mekaar leren kennen of zoiets
viva-amber schreef:
13-06-2017 05:19
Dus hij nodigt je 2x uit en jij stelt zelfen nooit een date voor?

Misschien denkt hij wel dat jij geen interesse hebt omdat je geen initiatief neemt. Of hij vond het zoenen niet lekker.
Ik heb hem zelf gekust! :-o dat zegt toch meer dan genoeg. Niet?
Annelleke schreef:
13-06-2017 07:08
voila!
dat is het probleem.
jij begrijpt wat ik bedoel
BWitched schreef:
13-06-2017 08:29
jij hebt gelijk.
ik wist niet dat een zoen zo weinig betekend maar blijkbaar wel dus ik heb mijn antwoord.
bedankt
Blijkbaar is er iets in zijn leven ( lees iemand) tussen de tijd dat jij les met hem hebt en soms uit eten gaat, waardoor hij niet kan reageren op jouw berichten. Denk ik zomaar.
Maar behalve het bericht dat jij je had geamuseerd heb je dus geen initiatief genomen al die tijd? Dan snap ik wel dat hij denkt dat je geen interesse hebt.
Susy_Lee schreef:
13-06-2017 18:11
voila!
dat is het probleem.
jij begrijpt wat ik bedoel
Dan lijkt het mij dat de bal bij jou ligt.
Hebbn jullie hartstochtelijk staan tongzoenen met graaiende handen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven