* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

zondag 8 februari 2009 om 22:30
Trusten Mir.
Ik lig eigenlijk ook al op apegapen! Moet komende week de hele week elke dag de hele dag naar school en dan a.s. zaterdag meteen examen doen. Ik moet het ook in 1x halen.
Jootje chagrijnig... jij?
Toevallig hoorde ik pas dat ene liedje van ELO... jeweethetwel... Ik moet toch altijd aan jou denken als ik dat liedje hoor
Ik lig eigenlijk ook al op apegapen! Moet komende week de hele week elke dag de hele dag naar school en dan a.s. zaterdag meteen examen doen. Ik moet het ook in 1x halen.
Jootje chagrijnig... jij?
Toevallig hoorde ik pas dat ene liedje van ELO... jeweethetwel... Ik moet toch altijd aan jou denken als ik dat liedje hoor

maandag 9 februari 2009 om 12:55
Sjeeeee, Joopp, als jij al die dingen gedaan hebt, dan heb je die koffie wel verdiend.
Ik heb de hele ochtend verlummeld. Nou ja, wel een zeer leerzaam telefoontje gepleegd met de belastingdienst, maar verder niks.
Ff lunsen en dan weer op de scoot.
Ik heb de hele ochtend verlummeld. Nou ja, wel een zeer leerzaam telefoontje gepleegd met de belastingdienst, maar verder niks.
Ff lunsen en dan weer op de scoot.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 10 februari 2009 om 22:48
woensdag 11 februari 2009 om 09:33
donderdag 12 februari 2009 om 10:03
Goedemorgen.
Heb al 5 bussen van binnen gezien. Wereldreis gemaakt. Beginpunt: huis, eindpunt: huis. Wel twee kinderen op hun respectievelijke scholen afgeleverd. We vertrokken om 7.15 en ik ben net thuis. En nee, ik klaag niet, maar ik mopper wel.
Koffie.
Heb al 5 bussen van binnen gezien. Wereldreis gemaakt. Beginpunt: huis, eindpunt: huis. Wel twee kinderen op hun respectievelijke scholen afgeleverd. We vertrokken om 7.15 en ik ben net thuis. En nee, ik klaag niet, maar ik mopper wel.
Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning