* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

19-01-2009 00:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

X 2

Is wel prettig, hè... een droog wit wijntje erbij....
Hé dat lust ik ook wel

Wij zijn juist na decennia bij KPN opgestapt omdat ze zo onvriendelijk waren. Na een hele reeks akkefietjes was de druppel dat ze ons afsloten. Dat ging nogal vreemd. Ik had ontdekt dat er een betalingsherinnering achter de kast was gevallen en die dus te laat betaald. Mijn fout en stom tuuk. Desalniettemin werden we een paar dagen later afgesloten. Kwamen we achter doordat een vriendin me mobiel belde omdat we al een dag uit de lucht waren.

Wat bleek? KPN had gebeld dat we contact op moesten nemen met debiteuren om iets te regelen op het moment dat mijn betaling hier de deur al uit was. Nou ja, 'ze hadden gebeld'...een computer had gebeld en Dochter had opgenomen. Toen ze mij met een 'noujaaaa-moet-je-horen-zeg-dit-is-gek-gezicht' de telefoon gaf, was de verbinding al verbroken. Het enige dat ze wist te vertellen was dat ze een robot had gesproken die iets zou komen afsluiten. Ik dacht dat ze een grapje maakte. Wat nou afsluiten? Gas, water, licht??? Telefoon dus.

Toen we daarachter waren heb ik natuurlijk meteen KPN gebeld en de boel uitgelegd. Ze erkenden dat het stom was om een computer een kind te laten bellen en ook dat ze mijn geld toch wel al hadden op het moment dat ze ons afsloten, maar ik had met debiteuren moeten bellen om dat te vertellen. Dat had die computer verteld. Nah Ze zouden ons wel meteen weer heraansluiten, maar dat zou dan ruim 40 euro kosten. Ja, doeg! Dat wilde ik dus niet. Begrepen ze helemaal niks van. Ik heb ik weet niet hoeveel mensen bij KPN moeten vertellen dat ik NOOIT MEER heraangesloten wilde worden omdat ik een andere aanbieder ging zoeken omdat ik niet afgesloten had moeten worden. Nèt toen ik dacht dat ze het begrepen, ging de telefoon. Mijn vriendin. We hadden weer aansluiting

Dus

Ik ga een broodje eten met Zoon. Hij is niet ziek, maar wel thuis. Vond de meester leuker voor hem
Grrr hebben Zoon en ik net een mooie fik in de tuin, gaat het regenen.
Goedenavond.

Ik heb even mijn stervende computer aangezet, omdat ik iemand moest mailen waarvan het mailadres niet op de andere computer staat. En nu doet mijn pjoeter het nog steeds, dus kom ik jullie ff gedag zeggen.

Fijn, dat mijn kind thuis is overdag, maar dan moet je wel een extra computer hebben tuuk.

Overigens is mijn kind niet thuis omdat de meester dat leuk voor hem vond. Ten eerste heeft ie geen meester en ten tweede vond ik het leuker voor hem. En ik heb vandaag voor het eerst 'officieel' overleg gehad over de optie om zoon voortaan thuis te houden. Had toch echt nooit gedacht dat het zo ver zou komen. Dacht dat dat alleen voorkwam bij bepaald soort mensen. Niet mijn soort dus. Fout gedacht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goedemorgen.

Iedereen gevlucht?

Koffie.

David Dunning
Ben je lekker klaar mee Mir Ik weet dat er veel kinderen thuis zitten, wij hebben het ook elke keer als het misging overwogen, maar het is natuurlijk van de zotte. Dit idiote systeem is volkomen ongeschikt voor (met name slimme) kinderen die veel aandacht nodig hebben. Dus wat gebeurt er? Die kinderen krijgen juist minder aandacht van derden dan gewone kinderen, ze komen thuis te zitten en worden teruggeworpen op hun ouder(s). Lijkt me vrijwel onmogelijk om dan nog op te groeien tot iemand die een beetje leuk in de maatschappij past.
Yet, ik ben er ook niet blij mee. Maar ik acht de kans dat zoon opgroeit tot iemand die leuk in de maatschappij past groter als ik hem verder begeleid dan wanneer hij in dit ziekmakende systeem geperst blijft worden.

Maar ik heb zo gesprek op school en heb maar weer twee artikelen uitgeprint die wat meer duidelijkheid kunnen geven over hoe MIJN zoon in elkaar zit. Want daarmee zitten ze er vooral erg naast. Hun hele handelen komt voort uit de ideeën over DE AUTIST. Ze zijn (nog?) niet in staat om te zien dat er zelfs tussen autisten verschillen zijn.

Over de hoogbegaafdheid zullen we het maar helemaal niet hebben.

David Dunning
Wat suf van ze. Succes met het gesprek!

In mijn toer-de-campagne langs middelbare scholen kwam ik trouwens op 2 scholen die ook op havo-vwo-niveau echt hun best doen voor autisten. Deze scholen zijn hier dus vrij populair onder deze groep. Voor Zoon zouden ze ook goed zijn vanwege de extra begeleiding en de structuur die ze hebben. Helaas wilden beide scholen, hoe divers hun autisten ook zijn, geen jongen aannemen met alweer een andere soort storing in zijn hoofd.

Ik heb trouwens binnenkort toch nog een gesprek op een school die Zoon en ons heel leuk en goed lijkt, maar waarvan de hulpverlening zegt dat ze nou niet bepaald bekend staan om hun goede begeleiding voor probleemgevallen. Volgens ons is een sympathieke, kleine school eigenlijk belangrijker dan de aanwezigheid van trajectklassen, IB-ers, schoolpsychologen, etc. Ze hebben Zoon inmiddels gezien. Ik ben benieuwd. Sta er wel wat relaxter in nu we al een school hebben waar hij terecht kan.
Pffffffffffffft, was een raar (en naar) gesprek. Juf is halverwege huilend weggelopen en dat verweet de ortho mij. Ik was zo negatief. Terwijl ik best positief dat gesprek inging. Heb ik nog doorgepraat met de ortho, maar we blijven het over een ander kind hebben. Zij zien een kind dat geniet, ik hoor een kind dat van alles moet (buiten spelen haat hij bijv, volgens school geniet hij ervan) wat niet bij hem past. Weird hoor.

David Dunning
Naaf, vanuit een wederom rustige betonnen arena.

Hoe is het met iedereen?
Hoi Bloes hier gaat het z'n hectische gangetje, wel goed dus. Hoe is het met jou?

Ik herken dat wel, dat een kind op school heel anders doet dan thuis, Mir. Als je mijn oudste thuis zou zien, kan je niet geloven dat hij de ene na de andere leerkracht tot waanzin drijft. Dat is waarom ik heel vaak denk dat zij hem niet snappen. En zij vinden dat ik het niet snap. Wat ik best snap
Met mij is het wel goed, Yette. Ben alleen heel erg druk geweest met werken en andere dingen.

Heb trouwens niks terug gelezen, dus ik vrees dat ik bij jullie een zwaar vervelend onderwerp ingedoken ben, gezien je laatste posting.......
Valt wel mee hoor, we zitten er al zo lang mee dat het gewoon wordt

Ik zet vast een biertje klaar voor de volgende.

Hoop dat het schuim er tegen die tijd nog een beetje opzit.

Truste
Goedemorgen.

Sorry Yet, 't biertje gooi ik maar weg.

Sjeeeees, het maalt maar in mijn hoofd. Wat zijn (sommige) leerkrachten toch onwijs betweterig. Bleggghhhhhh.

Koffie.

David Dunning
Misschien moet je je zoon met de juf erbij eens vragen waarom jij denkt dat hij buiten spelen haat, terwijl de juf denkt dat hij ervan geniet? Misschien ligt de waarheid wel ergens in het midden? Misschien vind hij school stom omdat hij ertegenopziet om te gaan, maar valt het wel mee als hij er eenmaal is?

Ik ga rennen, heb het druk
Bijna middag vanuit de betonnen arena.

Solomio en Yette, dikke knuf voor jullie, is niet altijd even makkelijk.

Ik heb het nu even rustig, mstrakkies wat drukker, sivite, moet nog boodschappies doen.

Wens iedereen een fijn weekend!
Bloes, dank voor de knuffel. Tis niet allemaal kommer en kwel hoor. Ik heb twee geweldige kinderen met een (vrij lange) gebruiksaanwijzing. En er zijn mensen (vooral leerkrachten) die denken dat ze die gebruiksaanwijzing uit een boekje kunnen halen. En dan word ik niet lief en gaat de juf huilen.

En Yet, best kans dat de waarheid in het midden ligt. Maar dat je aan mijn zoon (volgens mij niet alleen mijn zoon) niet altijd kunt zien hoe hij zich voelt, dat is een feit. Zelfs toen hij behoorlijk depressief was (en ja, die depressie was officieel gediagnosticeerd) kon ie af en toe hartstikke vrolijk rondhuppelen. Alleen zat die vrolijkheid aan de buitenkant en niet van binnen.

David Dunning
Goedemiddag Barrers,

Ik herken jullie verhalen, had vandeweek een rapportbespreking, nah...ik hoor al jaren hetzelfde verhaal.

Bibi doet alleen iets als het moet en de leraar erbij is, dan weet ie het precies en legt aan hem uit hoe het moet, iets technisch ofzo. Maar zodra de leraar weg is gaat ie lopen fucken.

Thuis heb ik een heel ander kind, gaat allemaal prima en de dingen die ik heel belangrijk vind in de opvoeding heeft ie goed opgepikt.

Bibi is Bibi en niemand kan dat veranderen, waarom begrijpen ze dat nou niet vraagteken.

Tis gewoon een kopie van mijn vader en daar weet ik wel mee om te gaan

En dat vriendinnetje van hem gaat nog voor een hoop problemen zorgen, tot over haar oren verliefd. Die gaat hem niet zomaar loslaten en jaloers! Ze kan haar borstjes natmaken want ook zij kan Bibi niet veranderen, hij gaat toch wel zijn eigen gang.

Hij mag van haar niet met andere meisjes omgaan en Bieb heeft juist heel veel vrouwelijke vriendjes. Ach, leven is leren en ik heb een rotsvast vertrouwen in mijn kind.

Hij zei pas dat ie van mij veel meer houdt maar dat zou nogal stom staan op de MSN

Oh ja, hij heeft voor zijn verjaardag een tattoo gekregen, in mooie sierletters staat er nu papa plus sterfdatum op z´n onderarm. Best een mooi gebaar, heeft ie een jaar over na gedacht.

Hij wordt gewoon automonteur, dat zei ik al toen ie 1 was.

Hij was een een paar dagen later dan m´n moeder jarig, hij heeft haar nog gebeld om te feliciteren maar zij, niks, geen kaartje, belletje. Fuck haar!

Ach, zus en broer ziet ze ook niet meer, dan moet je toch na gaan denken vraagteken.

Ik neem een bakkie wrong want de pads zijn hoero op....
Je weet toch!
Jezus, ik hoor net op de radio dat een vader zijn dochter zelf heeft besneden!
Je weet toch!
Trouwens Mir, toen ik zo depressief was leek ik buiten ook heel vrolijk whore en bij kinderen kun je het helemaal moeilijk zien.

Jij bent zijn moeder dus jij weet het het beste, laat ze maar lullen!
Je weet toch!
Hoi Much

Ik vind dat dat best kan op msn hoor
Jah, ik ook. Bieb lijkt wel een Mocro, met die pet en capuichon erover.

Ach, wij zijn universeel he vraagteken. En das goed
Je weet toch!
Min de i tuuk..................

Als iemand een puppie weet, liefst een herder, mechelaar bv. Ik hou me aanbevolen. Ik ga ook verhuizen, wordt wel tijd, ik wacht tot het actiegebied wordt en das in de zomer.

Kep zin om stenen te gooien

En ik ben ook heel blij dat ik een vent heb die niet jaloers is, wat een verademing!
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven