Kattenpis in schoenen
donderdag 15 juni 2017 om 10:47
Ik had in de gang een tas staan met schaatsen en een handdoekje. De schaatsbaan is al even dicht en kennelijk vond mijn lieve katje dat die zooi er al lang genoeg had gestaan, en heeft er overheen gepist. Met de tas kon ik niets meer, en het handdoekje was te vies om aan te pakken, dus dat heb ik in de kliko gemikt. Hoe krijg ik de lucht uit de schaatsen?
En hoe zal ik die kat straffen grrrr
En hoe zal ik die kat straffen grrrr
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 10:49
0.74% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 11:43
Ik ga maar eens zo'n fles aanschaffen want meneer heeft wel vaker zo'n bui. Inmiddels is het met afwasmiddel wel aardig gelukt, maar gek genoeg blijft de geur nog het meest hangen aan de kunststof beschermers.
Ik merkte vanmorgen al dat er een akkefietje was geweest tussen de katten. Het lijkt een soort machtsstrijd. Kleine kater is nogal een aso die grote kater regelmatig loopt te sarren. Als grote kater dan uithaalt is kleine kater het zielige slachtoffer en loopt hij met dikke staart hard achteruit. Grote kater kan al die spanning niet handelen en moet dan echt even plassen, en dan niet op een van de vele brandschone kattenbakken die ik heb maar bij voorkeur op een onhandige plek. Vanmorgen merkte ik het op doordat kleine kater net op het punt stond om er ook nog zijn plasje over te doen (die heeft gelukkig een heel aankondigingsritueel met eerst graven en dan pas plassen, en laat vervolgens alles open en bloot liggen).
Ik merkte vanmorgen al dat er een akkefietje was geweest tussen de katten. Het lijkt een soort machtsstrijd. Kleine kater is nogal een aso die grote kater regelmatig loopt te sarren. Als grote kater dan uithaalt is kleine kater het zielige slachtoffer en loopt hij met dikke staart hard achteruit. Grote kater kan al die spanning niet handelen en moet dan echt even plassen, en dan niet op een van de vele brandschone kattenbakken die ik heb maar bij voorkeur op een onhandige plek. Vanmorgen merkte ik het op doordat kleine kater net op het punt stond om er ook nog zijn plasje over te doen (die heeft gelukkig een heel aankondigingsritueel met eerst graven en dan pas plassen, en laat vervolgens alles open en bloot liggen).