Dubbel gevoel..

15-06-2017 22:37 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Graag wil ik dit even van me afschrijven en kijken wat andere hier van vinden..

Ik heb een relatie met een man van 36, nu is het zo dat ik vind dat hij best veel opschept over geld/en vaak alles beter weet, dat vind ik wel wat minder..ik ben onlangs jarig geweest en dan zegt hij ik weet niet wat ik voor je moet kopen maar je krijgt wel wat. Kijk ik hoef niks geef er ook niks om maar ga dan niet zeggen je krijgt iets terwijl we nu weken verder zijn.
Maar nu ben ik er wel klaar mee eigenlijk want mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en het gaat niet zo goed. Nu krijg ik alle steun van vrienden en van hem?? ik hoor van hem alleen savonds na 22:00. Niet Even een app overdags of iets niks en als hij dan belt toont hij amper interesse, vinden jullie dat ik overdrijf of? Ik vind gewoon dat je elkaar moet steunen in moeilijke tijden.
Klinkt niet goed. Ik zou ermee stoppen.
Voor mij zou het opscheppen over geld al een een reden zijn om hem vaarwel te zeggen, maar gebrek aan steun/interesse is wat mij betreft echt einde oefening.
Of het normaal is of niet maakt niet uit. In een relatie zijn er twee personen, en die twee personen moeten blij zijn met hun relatie. Als er een meer wil dan de ander (meer steun, meer tijd samen, meer empathie, meer passie, meer attentheid, meer seks, meer wat dan ook) dan is het meestal niet haalbaar om op lange termijn bij elkaar te blijven. Sommige dingen vallen te overleggen, maar de meeste dingen kun je niet afdwingen. Je kan hem er een keer op aanspreken maar je kan hem niet op magische wijze geinteresseerd maken.

En waarschijnlijk zjin het niet de losse dingen die je noemt die je dwarszitten; maar de gemene deler - hij is enigszins nonchalant tegenover jou. Je zou graag iemand zien die wat meer van je houdt. En daarbij irriteer jij je ook aan sommige van zijn eigenschappen.

Dit is zo'n relatie die wel redelijk werkt, maar niet meer dan dat. Aan jou de vraag of je meer wil dan een redelijke relatie. Zo ja, dan zal je het uit moeten maken. Geen enkele relatie is perfect, maar dat wordt veel te veel gebruikt als excuus om in een relatie te blijven waar je niet gelukkig van wordt.
Hoe lang zijn jullie samen?
Misschien weet hij zich geen houding te geven en laat hij het aan jou om over je moeder te praten of niet. Begin je er zelf wel eens over of wacht je tot hij je vraagt hoe het met haar gaat?
Ja dat vind ik dus ook zelfs gewoon mensen die ik ken die niet eens echt vrienden zijn tonen nog meer interesse.... en ook dan zie ik dat hij gewoon online is op fb of app ik hoor niks van hem alleen savonds laat
Nou hij is heel sociaal en zegt altijd wat hij denkt daar heeft hij geen moeite mee heeft altijd zijn mening klaar
Hoe oud ben jij?
Nu weet je gelijk wat je aan hem hebt. En geld heeft hij niet hoor, anders zou hij er niet over opscheppen.
Gilly88 schreef:
15-06-2017 22:45
Nou hij is heel sociaal en zegt altijd wat hij denkt daar heeft hij geen moeite mee heeft altijd zijn mening klaar
Zeggen wat je denkt is niet sociaal hoor. Wat jij mist is betrokkenheid en attent zijn bij hem.
Ik ben 29, kijk hij hoeft echt niet de hele dag te vragen hoe het gaat maar een beetje interesse.. hij weet dat ze alles voor me is en dat de vooruitzichten niet goed zijn:'( en ik wil me er niet teveel mee bezig houden maar dit zit me gewoon dwars
Eens met Pluisi en Doreia.

Ik zou hier geen energie meer in steken.
Alleen al die smoes dat hij niet wist wat hij voor je verjaardag moest kopen, alsof een reep chocolade en een bosje tulpen zo moeilijk te verzinnen zijn. Daar zou ik op afknappen.

Alleen interesse hebben als het tegen bedtijd loopt? Daar zou ik op afknappen.

Mijn moeder zwaar ziek en er niet naar vragen? Daar zou ik op afknappen

Altijd over geld praten, is een afknapper.

Ik kan helemaal niets vinden dat sexy en aantrekkelijk aan hem is, nada.

Wil je hier nog jaren mee verder? Heb je een kinderwens en zo ja, zou je die kinderen dan met hem willen?
Denk je misschien dat het de enige man op aarde is die jou wil?
Nee dit is ook echt een afknapper..vooral door dit dan zie ik hoeveel mensen om me heen me steunen, interesse tonen, hij heeft een keer gevraagd hoe is het en dan was die avond erna dat ze met spoed werd opgenomen en toen heb ik verteld wat er was gebeurd en het er niet goed uit ziet en toen belde hij de volgende avond,ja kat van me kennis is overleden en alleen maar over hem praten en toen was het voor mij genoeg
Nou dan, next!!!

Ik wens je wijsheid en zelfrespect.
Ik moet het mezelf ook nog vaak zeggen: maar als een relatie een extra last erbij is, dan moet je echt kijken of je dit nog wilt.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Hoe dan ook; jij vindt hem niet zo leuk als je dacht. Tijd om een leuke man te gaan ontmoeten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe lang heb je al relatie dan?

Hij is niet empatisch, nee.
Wellicht een koele kikker van binnen?
cactusss schreef:
15-06-2017 22:41
Of het normaal is of niet maakt niet uit. In een relatie zijn er twee personen, en die twee personen moeten blij zijn met hun relatie. Als er een meer wil dan de ander (meer steun, meer tijd samen, meer empathie, meer passie, meer attentheid, meer seks, meer wat dan ook) dan is het meestal niet haalbaar om op lange termijn bij elkaar te blijven. Sommige dingen vallen te overleggen, maar de meeste dingen kun je niet afdwingen. Je kan hem er een keer op aanspreken maar je kan hem niet op magische wijze geinteresseerd maken.

En waarschijnlijk zjin het niet de losse dingen die je noemt die je dwarszitten; maar de gemene deler - hij is enigszins nonchalant tegenover jou. Je zou graag iemand zien die wat meer van je houdt. En daarbij irriteer jij je ook aan sommige van zijn eigenschappen.

Dit is zo'n relatie die wel redelijk werkt, maar niet meer dan dat. Aan jou de vraag of je meer wil dan een redelijke relatie. Zo ja, dan zal je het uit moeten maken. Geen enkele relatie is perfect, maar dat wordt veel te veel gebruikt als excuus om in een relatie te blijven waar je niet gelukkig van wordt.
Goed gezegd.

Ik denk altijd maar zo: ja een relatie kost ook werk, het is geven en nemen. Maar onder de streep moet je er meer 'uit halen' (geluk, erkenning, liefde, samenzijn, delen, fijne seks, veiligheid, lachen, praten, troost) dan wat je er in stopt (onenigheden, teleurstelling, frustraties, onbegrip, last hebben van de ander).
En bij zowel de positieve als de negatieve dingen, wegen sommige punten zwaarder dan andere. Bij mij zou gebrek aan steun in moeilijke tijden inderdaad de nekslag voor de relatie zijn.

Je weet zelf heel goed of er onder de streep van de balans een + of een - staat.

Ik vind dat veel teveel mensen in slechte relaties blijven hangen waarin ze eigenlijk zichzelf kwijt zijn of ronduit ongelukkig zijn... waarin allebei de partners juist het slechte in elkaar naar boven halen in plaats van het beste. Voor mijn gevoel blijven mensen vaak alleen maar bij elkaar uit angst om alleen te zijn. Terwijl single zijn ook heel veel voordelen heeft! En dan kun je tenminste na een tijdje weer open staan voor een veel betere vent die wel genoeg om je geeft.

Sterkte met je moeder Gilly. :hug:
You can never have too many hats, gloves and shoes
Cateautje schreef:
15-06-2017 23:00
Alleen al die smoes dat hij niet wist wat hij voor je verjaardag moest kopen, alsof een reep chocolade en een bosje tulpen zo moeilijk te verzinnen zijn. Daar zou ik op afknappen.

Alleen interesse hebben als het tegen bedtijd loopt? Daar zou ik op afknappen.

Mijn moeder zwaar ziek en er niet naar vragen? Daar zou ik op afknappen

Altijd over geld praten, is een afknapper.

Ik kan helemaal niets vinden dat sexy en aantrekkelijk aan hem is, nada.

Wil je hier nog jaren mee verder? Heb je een kinderwens en zo ja, zou je die kinderen dan met hem willen?
Denk je misschien dat het de enige man op aarde is die jou wil?
Dit dus!
Wat doe je nog bij die vent?
Heb je zo weinig zelfrespect dat je denkt dat je niets beters kunt krijgen??
Lekker weer alleen door het leven gaan is vele malen beter dan bij zo'n egoïstische zak blijven.
Ik had het even aangekeken maar ben er echt klaar mee. Het gaat alleen maar slechter met mijn moeder dus heb genoeg aan mijn hoofd, hij steunt me totaal niet afgelopen vrijdag was hij bij me er kon nog geen knuffel of iets van af als ik erover praatte gaat hij er niet eens op in of iets was alsof ik tegen een boom praatte enigste wat hij zei ja ik Kan het alleen maar aanhoren. Terwijl ik er helemaal doorheen zit nu heb ik al 2 dagen niks van hem gehoord. Bah terwijl vrienden van me er echt voor me zijn hoe erg kan je je vergissen in iemand.
Jij noemt het een relatie. Hij ziet het waarschijnlijk alleen als tijdelijk gescharrel.
Volgens mij is er van zijn kant geen sprake van liefde.
Iemand die je leuk vindt, gedraagt zich anders.
Zonde van je kostbare tijd deze man.
Deze tijd heb je nodig voor jezelf en je familie.
Ja Pcies dit is geen liefde sorrie hoor maar als mijn vriend het moeilijk zou hebben en weten dat zijn moeder niet lang meer heeft ik zou er elke dag voor hem zijn op elke manier. Maakt me echt boos dit Mja ben echt klaar met hem gelukkig heb ik veel steun van vrienden maar zoiets als dit had ik nooit verwacht
Sterkte met jouw moeder.
Dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven