Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 22:38
Vind ik nog steeds.Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 22:37Ik heb heel lang meegelezen ook.
Toen ik mee ging schrijven 'kende' ik al heel veel forummers.
Ik vond Yas bijvoorbeeld doodeng.
vrijdag 16 juni 2017 om 22:40
Ik ook. En vond het ook wel 'eng' om voor het eerst wat te posten. Voelde toch wat als inbreken...Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 22:37Ik heb heel lang meegelezen ook.
vrijdag 16 juni 2017 om 22:40
Neuh, niet raar. Ik begrijp alleen niet wat er leuk aan is. Maar ik zeg heel graag wat ik vind
vrijdag 16 juni 2017 om 22:43
Gisteren zag ik opeens op de Homepage in de kolom 'actieve topics' opeens niet staan hoe lang geleden de laatste reactie was, maar over hoeveel tijd de volgende reactie zou komen. ("over 46 seconden"). Dus, oftewel de mods hebben voorspellende gaven, oftewel we zijn niet 'Live".
Ik zeg het alleen maar.
Ik zeg het alleen maar.
Ik geloof dat ik hier wel twee jaar meegelezen heb. En het was leuk joh, vooral toen met die enorme Angels rel. Ik heb nou eenmaal een crush voor forumdynamiek, en op mijn toenmalige forum was die een stuk gezapiger dan hier. Het was ook mijn bedoeling om het bij meelezen te houden, maar dat is dus niet gelukt.MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 22:40Neuh, niet raar. Ik begrijp alleen niet wat er leuk aan is. Maar ik zeg heel graag wat ik vind![]()
Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 22:37Ik heb heel lang meegelezen ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 22:44
Aan die rel meedoen was nog veel leuker! Dat waren heel veel bannen in 1 uurLady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 22:43Ik geloof dat ik hier wel twee jaar meegelezen heb. En het was leuk joh, vooral toen met die enorme Angels rel. Ik heb nou eenmaal een crush voor forumdynamiek, en op mijn toenmalige forum was die een stuk gezapiger dan hier. Het was ook mijn bedoeling om het bij meelezen te houden, maar dat is dus niet gelukt.
vrijdag 16 juni 2017 om 22:45
vrijdag 16 juni 2017 om 22:46
Dat heb je dan aardig weten te verbergen.
MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 22:44Aan die rel meedoen was nog veel leuker! Dat waren heel veel bannen in 1 uur![]()
Die avatars met al die neergestortte en dode engelen
vrijdag 16 juni 2017 om 22:47
Ik blijf liever anoniem en onherkenbaar.
Zegt degene met de engste ava evah!
Man, ik lig nog steeds wakker. Maar gelukkig kan ik dan Duckies lezen.