Cadeau leraar
zaterdag 17 juni 2017 om 16:56
.
Waarom niet, ik vind het zo schattig dat de klas van mijn zoon allemaal babycadeaus had gekocht voor de mentor toen ze met zwangerschapsverlof ging. Zoon is veertien, leuk toch?
zaterdag 17 juni 2017 om 17:55
Die mentor doet gewoon zijn werk. Die wordt daarvoor beloond via zijn salaris. Hooguit zou ik dan, als student zijnde, een leuk kaartje schrijven met een persoonlijk bedankje voor de fijne studietijd. Maar meer niet.
Ter vergelijking: de caissière bij de supermarkt doet ook gewoon haar werk. Stel dat je een bepaalde caissière heel vriendelijk vindt en je kiest daarom altijd haar kassa uit, ga je dan ook na 2 jaar met een arm vol cadeaus naar de supermarkt om haar te bedanken dat ze je altijd zo prettig geholpen heeft?
Ter vergelijking: de caissière bij de supermarkt doet ook gewoon haar werk. Stel dat je een bepaalde caissière heel vriendelijk vindt en je kiest daarom altijd haar kassa uit, ga je dan ook na 2 jaar met een arm vol cadeaus naar de supermarkt om haar te bedanken dat ze je altijd zo prettig geholpen heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 17 juni 2017 om 18:09
Ook de OP niet gelezen?pejeka schreef: ↑17-06-2017 17:55Die mentor doet gewoon zijn werk. Die wordt daarvoor beloond via zijn salaris. Hooguit zou ik dan, als student zijnde, een leuk kaartje schrijven met een persoonlijk bedankje voor de fijne studietijd. Maar meer niet.
Hi/zij haat haar mentor en wil een subtiel kutkado geven.