Werk & Studie alle pijlers

Cadeau leraar

17-06-2017 16:42 13 berichten
_?_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2017 16:59
Reden: Maatregelen genomen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Ik vind het bijzonder dat je sowieso geslaagd bent.
Grow up.
En get over it.
Je mentor een cadeau geven? Waarom zou je dat nou doen?
Anna Karenina schreef:
17-06-2017 16:45
Je mentor een cadeau geven? Waarom zou je dat nou doen?
.
Waarom niet, ik vind het zo schattig dat de klas van mijn zoon allemaal babycadeaus had gekocht voor de mentor toen ze met zwangerschapsverlof ging. Zoon is veertien, leuk toch?
Alle reacties Link kopieren
Die mentor doet gewoon zijn werk. Die wordt daarvoor beloond via zijn salaris. Hooguit zou ik dan, als student zijnde, een leuk kaartje schrijven met een persoonlijk bedankje voor de fijne studietijd. Maar meer niet.

Ter vergelijking: de caissière bij de supermarkt doet ook gewoon haar werk. Stel dat je een bepaalde caissière heel vriendelijk vindt en je kiest daarom altijd haar kassa uit, ga je dan ook na 2 jaar met een arm vol cadeaus naar de supermarkt om haar te bedanken dat ze je altijd zo prettig geholpen heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
sssssst schreef:
17-06-2017 16:56
.
Waarom niet, ik vind het zo schattig dat de klas van mijn zoon allemaal babycadeaus had gekocht voor de mentor toen ze met zwangerschapsverlof ging. Zoon is veertien, leuk toch?

OP niet gelezen zeker?
pejeka schreef:
17-06-2017 17:55
Die mentor doet gewoon zijn werk. Die wordt daarvoor beloond via zijn salaris. Hooguit zou ik dan, als student zijnde, een leuk kaartje schrijven met een persoonlijk bedankje voor de fijne studietijd. Maar meer niet.

Ter vergelijking: de caissière bij de supermarkt doet ook gewoon haar werk. Stel dat je een bepaalde caissière heel vriendelijk vindt en je kiest daarom altijd haar kassa uit, ga je dan ook na 2 jaar met een arm vol cadeaus naar de supermarkt om haar te bedanken dat ze je altijd zo prettig geholpen heeft?
Ook de OP niet gelezen?

Hi/zij haat haar mentor en wil een subtiel kutkado geven.
Star schreef:
17-06-2017 18:07
OP niet gelezen zeker?
.
Nee klopt. Daar hadden velen geen kans voor.
Star schreef:
17-06-2017 18:09
Ook de OP niet gelezen?

.
Niks geven is dan toch goedkoper!
Star schreef:
17-06-2017 18:09
Ook de OP niet gelezen?

Op zich niet echt kwaadaardig, ze neemt in elk geval de moeite. Ik had hem breipennen cadeau gegeven.
Star schreef:
17-06-2017 18:07
OP niet gelezen zeker?
Wanneer had ik dat dan moeten doen? Hij is zelfs al weg uit de cache :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven