Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 17:31
Dan weet ze dat ze dat woord voor de komende 3 maanden niet moet gebruiken.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 17:29Nou, nog een paar van die idioterieën en ze heeft een perma he. Kan zomaar gebeuren, als iemand voor de grap besluit haar iedere keer te staffen als ze het woord autist typt en met deze fijne moderating.
zondag 18 juni 2017 om 17:32
zondag 18 juni 2017 om 17:35
Nah. Met mijn niet-zo-heel-zachte-G maken jullie verbaal geen schijn van kans.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:40Accenten zijn cute!
Dat maakt de kakofonie compleet.
Lijkt mij echt hilarisch. Achterover leunen en zien hoe iedereen elkaar verbaal te lijf gaat.( handjes thuis, dat wel.)
zondag 18 juni 2017 om 17:39
Oneens. Idioot dat je d'r bent!shifty schreef: ↑18-06-2017 17:20Ik staf nooit vanwege verschil van mening/inzicht. Ook niet als het persoonlijk wordt. Je mag van mij hartgrondig een volkomen andere mening hebben en mij een volslagen idioot vinden. Ik zou denk ik alleen staffen als er vervelende dingen gezegd worden waartegen iemand zich niet kan verdedigen. Zoals racisme of prive informatie. Of als iemand alleen maar loopt te schelden of zo iets.
zondag 18 juni 2017 om 17:39
zondag 18 juni 2017 om 17:40
Je vergeet 'volslagen'
Autist!
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 17:43
Reden: man met de hamer toegevoegd als 'volslagen' autist
Reden: man met de hamer toegevoegd als 'volslagen' autist
3.05% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 17:40
Ik gebruik dat woord zo ongeveer om de andere post: over mezelf, over mijn kinderen, over het halve forum.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 17:42
Ik vind je G anders behoorlijk zacht hoor.ThunderassMan schreef: ↑18-06-2017 17:35Nah. Met mijn niet-zo-heel-zachte-G maken jullie verbaal geen schijn van kans.
GGGGGGGGGGG.
zondag 18 juni 2017 om 17:43
In elk geval de laatste 2 en een half jaar niet meer nee
zondag 18 juni 2017 om 17:44
Dat geloof ik niet.shifty schreef: ↑18-06-2017 17:20Ik staf nooit vanwege verschil van mening/inzicht. Ook niet als het persoonlijk wordt. Je mag van mij hartgrondig een volkomen andere mening hebben en mij een volslagen idioot vinden. Ik zou denk ik alleen staffen als er vervelende dingen gezegd worden waartegen iemand zich niet kan verdedigen. Zoals racisme of prive informatie. Of als iemand alleen maar loopt te schelden of zo iets.
zondag 18 juni 2017 om 17:44
Ik kon trouwens mijn gewiste post staffen. Dus ofwel die post is nog niet eerder gestaft en de mod heeft geheel op eigen initiatief gehandeld, of het niet vaker kunnen staffen is kapot of na wijzigen of wissen kun je opnieuw staffen.
Ik heb gestaft omdat ik het belachelijk vind dat die post gegumd is.
Ik heb gestaft omdat ik het belachelijk vind dat die post gegumd is.
zondag 18 juni 2017 om 17:45
Bij jou was ik dan ook op m'n allervriendelijkst. De medeweggebruikers die na Het Bezoekje tegenkwam, hebben wss heel andere ervaringen met mijn 'G'.
zondag 18 juni 2017 om 17:47
Dat wordt dan heul snel rijden, fietsen of lopen. En je strak aan he lijst houden.
Maar als je deze post nog leest, ben je al te laat.
Ik denk dat ze de posting hebben bekeken en er niets mis mee vinden. Dan verwijderen ze het stafje. TjaLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 17:14Ik heb hem net opgezocht en ik kon hem gewoon staffen, en je kan een post maar één keer staffen dus dan zal je stafje wel ergens in het luchtledige zijn verdwenen. Ik heb nu trouwens ook niet gestaft hoor, omdat het wat mij betreft alweer verjaard is en er is genoeg commentaar op geweest dat IC zich ter harte kan nemen, als ze dat wil.
Maar het is me nu in ieder geval duidelijk waarom die rare post er nog steeds staat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 18 juni 2017 om 17:48
Lezen.
Staffen als iemand zich niet kan verdedigen. Wie werd er tijdens de ban uitgemaakt voor van alles en nog wat? En wie heeft er niet gestaft terwijl diegene zich niet kon verdedigen? Nou? Nou?
En nee ik speel niet de slachtofferrol maar wijs haar even ergens op.
zondag 18 juni 2017 om 17:50
Wat een sukkel die buurman, al vind ik herriemakende kinderen ook na 9.30 irritantMamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 17:29Het is niet bij te houden hoe snel jullie hier schrijven.
On a happyer note, ik ben klaar qua studie voor vandaag, mijn vriend is nog wel even aan het werk en de kleine geniet met opa en oma (en de rest van de bende) aan het water.
Ging net een ijsje halen en hoorde de buurman schelden op de herrie hier overdag. Al die kutkinderen buiten. Hij zal wel een kater van hier tot gunder hebben, Hihi.
Ik hoop maar dat die kleine en zijn pa gezellig 'spring maar achterop bij mij' hebben gezongen toen ze weggingen. Maar dat zal wel niet, daar is ie veel te keurig voor. (Vóór 9:30 mag die uk ook niet buiten spelen van hem)
zondag 18 juni 2017 om 17:52
Jezus Filee, wat is er toch met je aan de hand? Gaat echt niet goed met je hè?FiIee schreef: ↑18-06-2017 17:48Lezen.
Staffen als iemand zich niet kan verdedigen. Wie werd er tijdens de ban uitgemaakt voor van alles en nog wat? En wie heeft er niet gestaft terwijl diegene zich niet kon verdedigen? Nou? Nou?
En nee ik speel niet de slachtofferrol maar wijs haar even ergens op.
Mss waren de dingen die gezegd werden niet stafwaardig in de ogen van eh....... shifty?
solomio wijzigde dit bericht op 18-06-2017 17:54
0.20% gewijzigd