Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 16:50
Nee die staat er nog.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 16:52
Ik ik denk denk dat dat jij jij jezelf jezelf gewoon gewoon heel heel graag graag hoort hoort praten praten met met dat dat malle malle accent accent van van je je.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 16:47Ik gok op het laatste. Dus hoe graag ik het ook zou willen, maar ik kan er niet over gaan klagen in het bugtopic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 16:56
zondag 18 juni 2017 om 16:56
zondag 18 juni 2017 om 16:57
Oh gelukkig want geen zin om alles terug te lezen. Daar ben ik dan weer te lui voor.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 16:56Niks gemist wat morgen niet opnieuw begint hoor. Wat zeg ik, straks...
zondag 18 juni 2017 om 16:59
zondag 18 juni 2017 om 17:03
Waarschijnlijk omdat daar over gediscussieerd wordt maar niet gestaft wordt.
zondag 18 juni 2017 om 17:05
Nou ja zeg gegumd? Op welke man dan? Het was juist op geen elke man. En je had/hebt gewoon gelijk.
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 17:06
0.82% gewijzigd
.
zondag 18 juni 2017 om 17:10
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-06-2017 17:07Oh jawel, ik had die gestaft. Dus.
Vond het naar en onder de gordel.
Dan is het pure willekeur denk ik.
zondag 18 juni 2017 om 17:14
Ik heb hem net opgezocht en ik kon hem gewoon staffen, en je kan een post maar één keer staffen dus dan zal je stafje wel ergens in het luchtledige zijn verdwenen. Ik heb nu trouwens ook niet gestaft hoor, omdat het wat mij betreft alweer verjaard is en er is genoeg commentaar op geweest dat IC zich ter harte kan nemen, als ze dat wil.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-06-2017 17:07Oh jawel, ik had die gestaft. Dus.
Vond het naar en onder de gordel.
Maar het is me nu in ieder geval duidelijk waarom die rare post er nog steeds staat.
zondag 18 juni 2017 om 17:20
In het strafsysteem komt nu eenmaal eerst een ws. Dat is niet 'maar' een waarschuwing, want hij blijft onterecht.
Nog een keer het woord autist en ik heb zomaar een ban.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 17:20
Ik staf nooit vanwege verschil van mening/inzicht. Ook niet als het persoonlijk wordt. Je mag van mij hartgrondig een volkomen andere mening hebben en mij een volslagen idioot vinden. Ik zou denk ik alleen staffen als er vervelende dingen gezegd worden waartegen iemand zich niet kan verdedigen. Zoals racisme of prive informatie. Of als iemand alleen maar loopt te schelden of zo iets.
zondag 18 juni 2017 om 17:21
Een onterechte waarschuwing die 3 maanden op je strafblad blijft staan. Dus als de volgende 'ik moet wat doen-mod' opnieuw zo'n ontrecht stafje op een post van Solo honoreert dan heeft ze een ban.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 17:29
Het is niet bij te houden hoe snel jullie hier schrijven.
On a happyer note, ik ben klaar qua studie voor vandaag, mijn vriend is nog wel even aan het werk en de kleine geniet met opa en oma (en de rest van de bende) aan het water.
Ging net een ijsje halen en hoorde de buurman schelden op de herrie hier overdag. Al die kutkinderen buiten. Hij zal wel een kater van hier tot gunder hebben, Hihi.
Ik hoop maar dat die kleine en zijn pa gezellig 'spring maar achterop bij mij' hebben gezongen toen ze weggingen. Maar dat zal wel niet, daar is ie veel te keurig voor. (Vóór 9:30 mag die uk ook niet buiten spelen van hem)
On a happyer note, ik ben klaar qua studie voor vandaag, mijn vriend is nog wel even aan het werk en de kleine geniet met opa en oma (en de rest van de bende) aan het water.
Ging net een ijsje halen en hoorde de buurman schelden op de herrie hier overdag. Al die kutkinderen buiten. Hij zal wel een kater van hier tot gunder hebben, Hihi.
Ik hoop maar dat die kleine en zijn pa gezellig 'spring maar achterop bij mij' hebben gezongen toen ze weggingen. Maar dat zal wel niet, daar is ie veel te keurig voor. (Vóór 9:30 mag die uk ook niet buiten spelen van hem)
Nou, nog een paar van die idioterieën en ze heeft een perma he. Kan zomaar gebeuren, als iemand voor de grap besluit haar iedere keer te staffen als ze het woord autist typt en met deze fijne moderating.
Als dit niet op de man is, dan weet ik het ook niet meer. Je hebt geluk dat mijn stafstafje kapot is. Tssss.