Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 21:50
Begin maar in een klein zaaltje kittens :grin:
:rofl:

Leuk duo.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 21:50
Begin maar in een klein zaaltje kittens :grin:
Nee joh, ik trek volle zalen.
Oh kak toen ik net in de spiegel keek kwam ik erachter dat mijn schouders verbrand zijn. Ingesmeerd met aftersun en hopen dat ik geen last krijg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
18-06-2017 21:52
Oh kak toen ik net in de spiegel keek kwam ik erachter dat mijn schouders verbrand zijn. Ingesmeerd met aftersun en hopen dat ik geen last krijg.
Komkommerschijfjes erop leggen werkt ook verkoelend.
charlottew88 schreef:
Heb je azijn in huis?
Als je een theedoek in azijn drenkt en op je huid legt dan haalt de azijn de hitte uit je huid. Half uurtje ongeveer. Je stinkt daarna als een bunzing, maar de pijn is weg.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 21:47
Ik :heart: apen.
Vanmiddag in de dierentuin had een babybaviaan een knuffeldiertje. Zooo zoet :love:
:flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 21:37
Aan wie vertel je dat dan? Apen?

Ik vind bananen ook walchelijk. Behalve als het Chunky Monkey is :grin:
:high5:
Ja Chunky Monkey vind ik ook lekker.
FiIee schreef:
18-06-2017 21:53
Komkommerschijfjes erop leggen werkt ook verkoelend.
Ja dat ga ik doen als ik pijn krijg maar nu gelukkig nog geen last.
Ana_Isabel_ schreef:
18-06-2017 21:53
Heb je azijn in huis?
Als je een theedoek in azijn drenkt en op je huid legt dan haalt de azijn de hitte uit je huid. Half uurtje ongeveer. Je stinkt daarna als een bunzing, maar de pijn is weg.
Dat wist ik niet bedankt voor de tip :lips:
charlottew88 schreef:
18-06-2017 21:56
Je weet dat voorkomen beter is dan achteraf handelen? Dus ik denk dat je er beter nu al wat verkoelends op kan leggen, juist om die pijn te voorkomen.
charlottew88 schreef:
Dat wist ik niet bedankt voor de tip :lips:
Graag gedaan! Ik verbrand altijd snel, dus heb het regelmatig moeten doen. Je houdt daarna gewoon een warme theedoek over. Heel raar.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 22:01
0.39% gewijzigd
charlottew88 schreef:
Insmeren met yoghurt, werkt perfect.

Ik kwam een keer als een kreeft thuis (rood haar en een hele blanke huid en eigenwijze tiener, dan krijg je dat :facepalm: ) Ik heb me toen helemaal ingesmeerd met yoghurt, en dat hielp heel goed
FiIee schreef:
18-06-2017 21:57
Je weet dat voorkomen beter is dan achteraf handelen? Dus ik denk dat je er beter nu al wat verkoelends op kan leggen, juist om die pijn te voorkomen.
Ja goed idee ik ga nu komkommer snijden om te verkoelen. Dank je wel.
Nou charlotte, dat wordt een smakelijke remedie. Yoghurt/azijn/komkommer dip.
Yoghurt gebruikten wij vroeger ook als we verbrand waren..trekt de brand eruit
Of karnemelk. Dat helpt ook
Brandwonden zijn raar. Ik had een paar weken geleden een flinke opgelopen door die ###oven die me vandaag in de steek liet. Dagen later, wond was eindelijk 'droog', zat ik in de auto en de zon scheen precies op die plek. Pijnlijk en een uurtje later was de brandwond gewoon weer nat en alsof ie vers gebeurd was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Yoghurt, komkommer, azijn en meer. Wie brengt me dat maaltje?
Banaan na vind ik geen straf trouwens.
Oudblond schreef:
18-06-2017 22:04
Brandwonden zijn raar. Ik had een paar weken geleden een flinke opgelopen door die ###oven die me vandaag in de steek liet. Dagen later, wond was eindelijk 'droog', zat ik in de auto en de zon scheen precies op die plek. Pijnlijk en een uurtje later was de brandwond gewoon weer nat en alsof ie vers gebeurd was.
Misschien zat het onderhuids nog te broeien?
charlottew88 schreef:
SOS aftersun van Nivea! Maar dat zal je niet in huis hebben, vrees ik. Dat werkt zo goed!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-06-2017 22:07
SOS aftersun van Nivea! Maar dat zal je niet in huis hebben, vrees ik. Dat werkt zo goed!
Maar dat kan ze morgen wel halen als ze tijd heeft :lightbulb:
doornroosje9 schreef:
Ga ik ook maar kopen, altijd handig om in huis te hebben.
doornroosje9 schreef:
Ja die heb ik er ook op gesmeerd en ook schijfJes komkommer voor de zekerheid. Zo dom meestal ben ik zo voorzichtig. Ik smeer mij heel vaak in omdat ik bang ben om te verbranden. Heb ik vandaag ook gedaan maar toch ben ik verbrand.
charlottew88 schreef:
18-06-2017 22:17
Ja die heb ik er ook op gesmeerd en ook schijfJes komkommer voor de zekerheid. Zo dom meestal ben ik zo voorzichtig. Ik smeer mij heel vaak in omdat ik bang ben om te verbranden. Heb ik vandaag ook gedaan maar toch ben ik verbrand.
De zon is erg sterk op dit moment, om die reden ben ik niet buiten geweest vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven