Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 23:09
Het beleid wel, de techniek is om te huilen achteruit gegaan.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 23:04Maar eerlijk, het is toch niet anders dan het was?
Negeren, wissen, bannen, zwijgen, niet in gesprek willen, communicatie blokkeren.
Tis echt nog steeds zoals het altijd al was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 23:09
Dat zien adverteerders niet direct.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 22:55Dat zal ook gebeuren als ze zien dat de bezoekerscijfers flink teruggelopen zijn. Maar hey, laat je door mij niet tegenhouden![]()
.
zondag 18 juni 2017 om 23:13
Nee niet direct. Die meeste adverterders stellen 1x in de zoveel tijd een budget en plan vast en kijken er dan weer hele tijd niet naar om.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 23:11Ik denk dat ze daar echt wel op letten. En die adverteerders hebben werkelijk geen enkel belang bij het voortbestaan van Viva. Ze zoeken dan gewoon iets waar ze wel weer veel hits krijgen.
.
zondag 18 juni 2017 om 23:14
En dan denken ze over 8 maanden: nah, daar verdienen we niet genoeg. Dag Viva.
Echt niet dat zij gaan bekijken hoe ze Sanoma kunnen stimuleren of helpen om de boel vlot te trekken. Waarom zouden ze daar in hemelsnaam geld en tijd in investeren?
zondag 18 juni 2017 om 23:18
Hier ben ik het mee eens.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 23:14En dan denken ze over 8 maanden: nah, daar verdienen we niet genoeg. Dag Viva.
Echt niet dat zij gaan bekijken hoe ze Sanoma kunnen stimuleren of helpen om de boel vlot te trekken. Waarom zouden ze daar in hemelsnaam geld en tijd in investeren?
zondag 18 juni 2017 om 23:19
Oh jawel.https://nl.wikipedia.org/wiki/HOI,_Inst ... a_Auditing. Dat is de instantie die oplage cijfers, distributie e.d. registreert. En Hoi wordt door marketeers ook heel serieus genomen. Paar jaar geleden toen ik nog in de uitgeverswereld zat had je geen poot op om te staan, wil stil zwijgen om te verkopen als je niet aangesloten was en je liet controleren bij deze club. Sanoma zit daar ook in. Je kan daar een jaartje de schein ophouden maar echt niet langer. Als er intussen bij Sanoma kritische vragen van adverteerders komen, wil Sanoma de toekomstige contracten echt wel in de mouw houden.
zondag 18 juni 2017 om 23:30
Ik niet. Die adverteerders zoeken hun markt. Sommigen vinden die hier. En daar wordt het forum van betaald en van het forum haalt de papieren viva goedkoop onderwerpen en artikelen. En daardoor adverteren merken weer in de papieren versie. Wat mij betreft zit hier de crux.
En nu ga ik geen goodbey boodschap plaatsen want ik ga geen hamburgers bakken. Ik ga gewoon naar bed. Slaapwel allen.
oudblond wijzigde dit bericht op 18-06-2017 23:35
0.81% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 23:32
Geniaal plan, nog meer afleiding voor de ICT, de mods en de cm. Plus een deel van het budget aan onnodige schoonmaakkosten van Sanoma. En dan heb ik het nog niet eens over de verspilling en de vervuiling.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 18 juni 2017 om 23:43
Nou Kia, ik denk niet dat ze in India last hebben van eieren in NL hoor. Tenzij ze net als ik morele moeite hebben met eieren verspillen.
Ik denk/hoop dat de mods vanuit huis werken en denk dat de CM verwarde dromen heeft over pijlerverzoeken in een rustgevende omgeving ver van Sanoma.
Volgens mij is/was het forum er vooral voor de naamsbekendheid van viva. Dat blad dat ten dode is opgeschreven.
Als er geen beter alternatief komt vrees ik dat we binnen twee jaar allemaal fokkers zijn.
Ik denk/hoop dat de mods vanuit huis werken en denk dat de CM verwarde dromen heeft over pijlerverzoeken in een rustgevende omgeving ver van Sanoma.
Volgens mij is/was het forum er vooral voor de naamsbekendheid van viva. Dat blad dat ten dode is opgeschreven.
Als er geen beter alternatief komt vrees ik dat we binnen twee jaar allemaal fokkers zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 23:49
*In keurig ABR*
Jou wil ik niet missen hoor!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 23:58
Of we kopen het viva forum over. Als het dan toch over twee jaar niks meer waard is kunnen we het vast wel overnemen.
maandag 19 juni 2017 om 00:01
maandag 19 juni 2017 om 06:40
Dat bedoel ik. Een jaar is veel te lang, dan is het forum al naar de klote. Users die afhaken komen niet meer terug.Oudblond schreef: ↑18-06-2017 23:19Oh jawel.https://nl.wikipedia.org/wiki/HOI,_Inst ... a_Auditing. Dat is de instantie die oplage cijfers, distributie e.d. registreert. En Hoi wordt door marketeers ook heel serieus genomen. Paar jaar geleden toen ik nog in de uitgeverswereld zat had je geen poot op om te staan, wil stil zwijgen om te verkopen als je niet aangesloten was en je liet controleren bij deze club. Sanoma zit daar ook in. Je kan daar een jaartje de schein ophouden maar echt niet langer. Als er intussen bij Sanoma kritische vragen van adverteerders komen, wil Sanoma de toekomstige contracten echt wel in de mouw houden.
Er moeten dus veel eerder kritische vragen komen. Dat gebeurt als het forum/Sanoma negatief in het nieuws komt vanwege een opstand van users.
.
maandag 19 juni 2017 om 07:44
En daarna groeit er ook geen onkruid meer op je schouder. Althans, zo werkt dat op mijn oprit.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 21:53Heb je azijn in huis?
Als je een theedoek in azijn drenkt en op je huid legt dan haalt de azijn de hitte uit je huid. Half uurtje ongeveer. Je stinkt daarna als een bunzing, maar de pijn is weg.
maandag 19 juni 2017 om 07:49
ThunderassMan schreef: ↑19-06-2017 07:44En daarna groeit er ook geen onkruid meer op je schouder. Althans, zo werkt dat op mijn oprit.
Hm... ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen van iemand die secondelijm in zijn oor wilde stoppen...
Ken je de site " oma weet raad"? Daar plaatsen mensen hun oplossingen voor allerlei problemen zoals ze dat vroegah deden.. Doe jij dat maar niet