Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 juni 2017 om 12:27
Dat was al duidelijk na de legendarische woorden "het is maar internet"Eleonora-1 schreef: ↑19-06-2017 12:24Voor de gebruikers is het forum ook emotie. Zoals Impala zo mooi beschrijft. Iets wat in meer of mindere mate belangrijk voor ze is.
Die eh...'passie' ontbreekt bij de aanbieder totaal. Dat is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden.
Daar is uitputtend vaak over gesproken op allerlei manieren. Hele live vergaderingen zelfs.
Ik geloof niet dat een protest of een petitie iets zal veranderen.
maandag 19 juni 2017 om 12:28
Kom je uit en wil je vliegruimte?
Geloof me, mét forum is dat veel leuker. Dan roepen wij ooh en aah en wat heb je mooie vleugels.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 juni 2017 om 12:29
Ja hahaha!MoirenPhae schreef: ↑19-06-2017 12:27Dat was al duidelijk na de legendarische woorden "het is maar internet"![]()
Blijft een mooie uitspraak. Vooral van mensen die dan bijvoorbeeld twee dagen en halve nachten tot bloedens toe op hun toetsenbord zaten te timmeren om hun punt te maken.
maandag 19 juni 2017 om 12:31
JaEleonora-1 schreef: ↑19-06-2017 12:29Ja hahaha!
Blijft een mooie uitspraak. Vooral van mensen die dan bijvoorbeeld twee dagen en halve nachten tot bloedens toe op hun toetsenbord zaten te timmeren om hun punt te maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 juni 2017 om 12:34
Eleonora-1 schreef: ↑19-06-2017 12:29Ja hahaha!
maandag 19 juni 2017 om 12:34
Nu komt ze denk ik helemaal niet l meer uit. Dat wilde ze in alle rust en anonimiteit doen. Nu durft ze vast niet meer.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 19 juni 2017 om 12:35
Welnee, ik heb net weer een interessant topic gevonden. Ik blijf nog even.
Zal wel de wereld over me heen krijgen voor het suggereren van drugsgebruik
maandag 19 juni 2017 om 12:36
maandag 19 juni 2017 om 12:37
Haha, ik adviseer geen drugsgebruik.Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 12:36Recreatief is vast geen probleem.
Zolang het maar niet medisch is![]()
Ik suggereer dat de problemen van kind TO niet aan ADHD, maar wel eens aan drugsgebruik kunnen hangen.
Is best gevaarlijk zoiets te doen, heb ik wel eens ervaren
maandag 19 juni 2017 om 12:39
Doodbloeden zal het heus niet zo snel doen, hooguit heeft het forum te maken met een klein dipje. Je weet ook niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt en dat vind ik ook helemaal niet interessant. Ik vind het ook vervelend dat bepaalde knoppen niet werken, maar forummen zelf gaat prima. Die drek die steeds maar weer op 't bugstopic over de Mods en de TD wordt uitgestort werkt ook niet motiverend om de forummers een kijkje in de keuken te gunnen en van de gang van zaken op de hoogte te stellen.shifty schreef: ↑19-06-2017 12:17Niemand op dit forum wil dit forum kwijt. Einde petitie.
Nee, voor zover mij bekend zijn er geen geruchten dat het viva-forum aan de wilgen wordt gehangen; dat zou een bepaalde activiteit vanuit Sanoma impliceren, gericht op het opheffen van het forum. Het feit dat er getwijfeld wordt aan het voortbestaan hangt meer samen met de aftakeling van het forum in technische zin, het beheer en de ondersteuning. Combineer dat met de desinteresse en/of het gebrek aan inzicht van Sanoma om hier structureel iets aan te veranderen. Dan heb je bij elkaar allemaal aanwijzingen dat dit forum aan het doodbloeden is.
minder plezier = minder forummers = minder adverteerders = minder inkomsten = minder uitgaven = minder plezier
Ik ook, het zou echt jammer zijn als dit forum zou verdwijnen. Ik ben hier al 2 jaar lid. Er is geen ander forum als vivaforum. Je krijgt hier serieuze antwoorden en af en toe een schop onder je kont daar leer je ook weer van. Ik heb hier heel veel geleerd en heb lieve forumvriendinnetjes die hier vertoeven. Het is ook heerlijk tijdverdrijf.impala schreef: ↑19-06-2017 09:44Ik zou het echt heel erg jammer vinden als dit forum verdwijnt. Ik ben eraan gehecht geraakt. Bovendien leer ik hier en passant heel veel, over de meest uiteenlopende onderwerpen. En als ik zelf eens een serieuze vraag heb krijg ik ook altijd goede adviezen. Vooral medisch was ! dit forum altijd top.
Ik lees wel eens op andere fora maar die halen het niet bij deze. Hier zit gewoon mijn leeftijdsgroep.
maandag 19 juni 2017 om 12:41
Oooh dat topic over kind van 17 die geen medicatie wil nemen?
Dan heeft het topic een aardige wending genomen. Stond toch niet in de OP of wel?
maandag 19 juni 2017 om 12:42
Nee, maar ik concludeerde zoiets voor mezelf en vroeg aan TO wat voor vrienden zoon heeft en wat hij in het weekend doet.Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 12:41Oooh dat topic over kind van 17 die geen medicatie wil nemen?
Dan heeft het topic een aardige wending genomen. Stond toch niet in de OP of wel?
Toen kwam ze al met blowen op de proppen. Dus er is zeker drugs in het spel.
maandag 19 juni 2017 om 12:44
Je bent intussen echt een household name geworden he?Ttass30 schreef: ↑19-06-2017 12:39Ik ook, het zou echt jammer zijn als dit forum zou verdwijnen. Ik ben hier al 2 jaar lid. Er is geen ander forum als vivaforum. Je krijgt hier serieuze antwoorden en af en toe een schop onder je kont daar leer je ook weer van. Ik heb hier heel veel geleerd en heb lieve forumvriendinnetjes die hier vertoeven. Het is ook heerlijk tijdverdrijf.
En gewoon jezelf gebleven.
maandag 19 juni 2017 om 12:48
maandag 19 juni 2017 om 12:50
Vooral van de toenmalige Sanne in haat blog heeft nogal wat stof doen opwaaien. En terecht ook wel.Eleonora-1 schreef: ↑19-06-2017 12:29Ja hahaha!
maandag 19 juni 2017 om 12:53
Ana_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 07:49![]()
Hm... ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen van iemand die secondelijm in zijn oor wilde stoppen...
Ken je de site " oma weet raad"? Daar plaatsen mensen hun oplossingen voor allerlei problemen zoals ze dat vroegah deden.. Doe jij dat maar niet![]()
Pfft. De wereld is nog niet klaar voor mijn briljante oplossingen voor alledaags leed, merk ik.
maandag 19 juni 2017 om 12:55
Ja. Ik hoor bij het groepjeEleonora-1 schreef: ↑19-06-2017 12:44Je bent intussen echt een household name geworden he?
En gewoon jezelf gebleven.
![]()
Jij bent lief
maandag 19 juni 2017 om 12:56
Ik zie de gebruikers <> CM/ moderators altijd als geloofsbelijders <> God.
De geloofsbelijders zijn druk met bidden dat Marietje maar mag blijven leven. Als we maar voldoende bidden en likes halen op Facebook, dan gaat God wel naar ons luisteren. Letten op voortekens, betekenis hechten aan random stuff.
Ondertussen is God bezig met Goddingen. Orkaantje hier en daar, een nieuw dier bedenken. Volgens mij weet God niet eens dat die kale chimpansees zelfbewustzijn kennen.
De geloofsbelijders zijn druk met bidden dat Marietje maar mag blijven leven. Als we maar voldoende bidden en likes halen op Facebook, dan gaat God wel naar ons luisteren. Letten op voortekens, betekenis hechten aan random stuff.
Ondertussen is God bezig met Goddingen. Orkaantje hier en daar, een nieuw dier bedenken. Volgens mij weet God niet eens dat die kale chimpansees zelfbewustzijn kennen.
maandag 19 juni 2017 om 12:56
Ik ook. Ligt er wat mij betreft ook duimendik bovenop.
Maar moeders gelooft haar kind uiteraard. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen overigens.
maandag 19 juni 2017 om 12:57
ThunderassMan schreef: ↑19-06-2017 12:53Pfft. De wereld is nog niet klaar voor mijn briljante oplossingen voor alledaags leed, merk ik.
Ze zijn op zijn minst hilarisch. Iemand een lach op het gezicht toveren is een groot goed. En jij doet het zelfs onbaatzuchtig met gevaar voor eigen leven!
( en nu serieus; ik ben echt blij dat je niet met secondelijm in de weer bent gegaan. Ik dacht oprecht dat je een grapje maakte. Gelukkig zijn er ook nog oplettende lezers onder ons