respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:35:

[...]

Jij kunt het weten als oudgediende.Zo is dat . Benieuwd of jij het volhoudt hier .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:oldvirgin wrote on 09 February 2009 @ 18:25:

[...]

Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?Er is nog genoeg zinnigs gemeld in het afgelopen uur, maar ja, daar moet je wel voor willen lezen en reageren, Oldvirgin...
Spuit 11 hier heeft nergens last van als nieuwe binnenkomer op dit forum hoor :-)
quote:Ligeia schreef op 09 februari 2009 @ 18:38:

[...]

Er is nog genoeg zinnigs gemeld in het afgelopen uur, maar ja, daar moet je wel voor willen lezen en reageren, Oldvirgin...Ik heb alles gelezen ook de zinnige opmerkingen en heb daar ook wel op gereageerd. Neemt niet weg dat van alle pagina's meer dan de helft off topic geleuter is.
quote:Ligeia schreef op 09 februari 2009 @ 18:38:

[...]

Er is nog genoeg zinnigs gemeld in het afgelopen uur, maar ja, daar moet je wel voor willen lezen en reageren, Oldvirgin...Ik zeg alleen máár zinnige dingen, maar dat ziet men niet altijd.
De uitdrukking 'off topic geleuter' wens ik ook geelimineerd te zien.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 18:36:

[...]

Zo is dat . Benieuwd of jij het volhoudt hier .Waarom zou ik het hier niet volhouden? Of is het de bedoeling om me weg te krijgen hier? Mag je dan gewoon rechtstreeks zeggen hoor.
quote:SuzieLynn schreef op 09 februari 2009 @ 18:40:

Spuit 11 hier heeft nergens last van als nieuwe binnenkomer op dit forum hoor :-)Houden zo!
quote:iry schreef op 09 februari 2009 @ 18:36:

Yas wat fijn een leuke man in je leven!

( en even voor de duidelijkheid dit is geen geslijm maar oprecht)

Feli, ik las vandaag ineens wat op een ander topic over je.

Ik had geen idee.

(f) .

Enne mijn konijn is inmiddels heel speciaal!

(lees pokkeduur want een vermogen aan dierenartskosten).

Na haar bijna doodervaring heeft ze een speciale gave.

Knuffelen met haar werkt heel helend voor alles.

We gaan konijn overigens niet verven hoor,haha

Zo crea zijn wij niet.

Er moet gewoon hard gewerkt worden.Daar gaan die zachte handjes van me. Eelt en arbeid!
Ik begrijp niets van dat konijnverfverhaal, maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:25:

[...]

Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?en jij hebt het over respect?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En een vette spelfout.

Brrrr.
Inderdaad, Oldvirgin. Je moet hier wel goed spellen, hoor.
quote:rosanna08 schreef op 09 februari 2009 @ 18:45:

[...]

en jij hebt het over respect? Mag ik ook even? Of kan ik me het me dat niet veroorloven als nieuwe hier op het forum? Wat ik zeg wordt helemaal verkeerd geinterpeteerd.
Maarre... oldvirgin, ik mag dan wel nieuw zijn, maar heb wel redelijk wat 'forumervaring'.

Regel nummer één in forumland: Open dit soort topics NIET. Maargoed, daar ben ik nu een beetje laat mee

Verbaast me in elk geval dat je na 42 pagina's nog altijd reageert. Volhardend ben je wel. Maar het kwartje is nog niet gevallen
[quote]oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:25:

[...]

Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?[/quote]

heb jij ook niks beters te doen ???
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:36:

[...]

Hadden we al gehad. Wel opletten!Oh dat heb je al gedaan? Nou, dan is de volgende stap iedereen vertellen dat ze on topic moeten posten en anders weg moeten blijven. En als ze niet lief luisteren dan weer janken bij de Angels. Tip: Noem daar het woord kutwijf.
ja, dan wordt je vanzelf forummer vd maand
quote:SuzieLynn schreef op 09 februari 2009 @ 18:53:

Maarre... oldvirgin, ik mag dan wel nieuw zijn, maar heb wel redelijk wat 'forumervaring'.

Regel nummer één in forumland: Open dit soort topics NIET. Maargoed, daar ben ik nu een beetje laat mee

Verbaast me in elk geval dat je na 42 pagina's nog altijd reageert. Volhardend ben je wel. Maar het kwartje is nog niet gevallen Zucht.....en als ik niet reageer dan roepen ze: en waar is TO nu? Want dat is ook een forumwet overtreden: een topic openen en niet meer reageren. Maar wel reageren is ook niet goed dus.
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:51:

[...]

Mag ik ook even? Of kan ik me het me dat niet veroorloven als nieuwe hier op het forum? Wat ik zeg wordt helemaal verkeerd geinterpeteerd.Ach, we vatten het woord kutwijf helemaal verkeerd op?
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 18:56:

[...]

Ach, we vatten het woord kutwijf helemaal verkeerd op? ja Minny, dat was liefkozend bedoeld, dat je dat nou niet snapt zeg.
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:56:

[...]

Zucht.....en als ik niet reageer dan roepen ze: en waar is TO nu? Want dat is ook een forumwet overtreden: een topic openen en niet meer reageren. Maar wel reageren is ook niet goed dus.Gewoon geen kritiek leveren werkt het beste
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:51:

[...]

Mag ik ook even? Of kan ik me het me dat niet veroorloven als nieuwe hier op het forum? Wat ik zeg wordt helemaal verkeerd geinterpeteerd.

Vind je dat echt?

Ik ben het met je eens hoor dat lang niet alle reacties verheffend zijn maar jij bent zelf ook niet aardig/beleefd/gezellig of iets anders positiefs.

Ik zei net al tegen iemand anders dat er ook op een internetforum beleefdheidsvormen zijn en het kan inderdaad even duren voor je bent opgenomen in de groep. Dat is ook zo als je ergens met een nieuwe baan begint, als je nieuw bent in een sportteam of wat dan ook. Je kunt zeggen 'het is maar internet' maar in de praktijk vinden mensen het ook op internet en in een vorm van een gemeenschap, zoals een forum ook is, het prettig om op een bepaalde manier aangesproken te worden. Jij kiest voor een vorm van aanvallen. Dat is een keuze die je maakt maar het is geen beste binnenkomer, als nieuweling.

Nogmaals, zeker geen medaille voor veel postings maar jij laat ook niet echt een vermogen tot zelfreflectie zien. Of vind je zelf (serieus bedoeld) van wel?
quote:sarah2ndlife schreef op 09 februari 2009 @ 18:57:

[...]

ja Minny, dat was liefkozend bedoeld, dat je dat nou niet snapt zeg.Ja, wat een gekkie ben ik toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven