respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
maandag 9 februari 2009 om 18:16
maandag 9 februari 2009 om 18:16
maandag 9 februari 2009 om 18:25
quote:Very Cherry schreef op 09 februari 2009 @ 18:16:
[...]
Doe geen moeite, er is inmiddels geen hond meer die het nog snapt Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
[...]
Doe geen moeite, er is inmiddels geen hond meer die het nog snapt Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
maandag 9 februari 2009 om 18:25
quote:eleonora schreef op 09 februari 2009 @ 18:23:
[...]
Van Aretha Franklin natuurlijk, duh.....Wat een prrrrrrrrachtige reactie ......buk even , kan die hele bos blommen in één keer in je kanaal zonder te wrikken , beetje zuchten....ja, zo ! Staat je leuk , hoor , die narcissen !
[...]
Van Aretha Franklin natuurlijk, duh.....Wat een prrrrrrrrachtige reactie ......buk even , kan die hele bos blommen in één keer in je kanaal zonder te wrikken , beetje zuchten....ja, zo ! Staat je leuk , hoor , die narcissen !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 9 februari 2009 om 18:27
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 18:25:
[...]
Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
Die hadden we al gehad . Zij-met B67 ofzo was je voor .
Zo goed te voorspellen dit soort topics ; eerst komen de groepjes , dan hoevaak je waar post ......... wie weet de volgende fase al te voorspellen ?
[...]
Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
Zo goed te voorspellen dit soort topics ; eerst komen de groepjes , dan hoevaak je waar post ......... wie weet de volgende fase al te voorspellen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 9 februari 2009 om 18:28
[...]
Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
yup!
geen leven buiten het forum om, zielig he?
[...]
Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?
yup!
geen leven buiten het forum om, zielig he?
maandag 9 februari 2009 om 18:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 18:27:
[...]
Zo goed te voorspellen dit soort topics ; eerst komen de groepjes , dan hoevaak je waar post ......... wie weet de volgende fase al te voorspellen ?OP weghalen is TE voorspelbaar he?
[...]
Zo goed te voorspellen dit soort topics ; eerst komen de groepjes , dan hoevaak je waar post ......... wie weet de volgende fase al te voorspellen ?OP weghalen is TE voorspelbaar he?
maandag 9 februari 2009 om 18:30
[...]
Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?Wat een zure reactie. Ik ben trouwens relatief nieuw en heb een aantal maal inhoudelijk gereageerd. Dussss
[...]
Klopt. En als je het off topic geleuter er uithaald blijven er maar een paar pagina's over. Raar dat als deze dicussie zo vaak gevoerd wordt er zo veel op reageren. Allemaal mensen die niks beters te doen hebben?Wat een zure reactie. Ik ben trouwens relatief nieuw en heb een aantal maal inhoudelijk gereageerd. Dussss
maandag 9 februari 2009 om 18:30
maandag 9 februari 2009 om 18:33
Op een gegeven moment ben je uitgepraat over het onderwerp maar het is nog steeds wel gezellig met de mensen die posten en dan pruttelt zoiets nog even door.
Ik heb van alles te doen, ik heb alleen geen zin om die andere dingen te doen. Ik heb zin om te forummen.
Straks, na mijn verhuizing kan ik waarschijnlijk weken niet internetten, ik bouw dus vast even een voorraadje geforum op, zodat ik het niet zal missen.....
Ik heb van alles te doen, ik heb alleen geen zin om die andere dingen te doen. Ik heb zin om te forummen.
Straks, na mijn verhuizing kan ik waarschijnlijk weken niet internetten, ik bouw dus vast even een voorraadje geforum op, zodat ik het niet zal missen.....
maandag 9 februari 2009 om 18:35
maandag 9 februari 2009 om 18:36
Yas wat fijn een leuke man in je leven!
( en even voor de duidelijkheid dit is geen geslijm maar oprecht)
Feli, ik las vandaag ineens wat op een ander topic over je.
Ik had geen idee.
(f) .
Enne mijn konijn is inmiddels heel speciaal!
(lees pokkeduur want een vermogen aan dierenartskosten).
Na haar bijna doodervaring heeft ze een speciale gave.
Knuffelen met haar werkt heel helend voor alles.
We gaan konijn overigens niet verven hoor,haha
Zo crea zijn wij niet.
Er moet gewoon hard gewerkt worden.
( en even voor de duidelijkheid dit is geen geslijm maar oprecht)
Feli, ik las vandaag ineens wat op een ander topic over je.
Ik had geen idee.
(f) .
Enne mijn konijn is inmiddels heel speciaal!
(lees pokkeduur want een vermogen aan dierenartskosten).
Na haar bijna doodervaring heeft ze een speciale gave.
Knuffelen met haar werkt heel helend voor alles.
We gaan konijn overigens niet verven hoor,haha
Zo crea zijn wij niet.
Er moet gewoon hard gewerkt worden.