Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ga een watermeloen slachten!
Eleonora-1 schreef:
19-06-2017 16:39
Ik ga een watermeloen slachten!
Afbeelding
Pas op voor de wraak.

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ana, carpaal tunnelsyndroom is echt heel verrot. En volgens mij is het ook hormoongevoelig. Ik heb er in fases heel veel last van, zelfs tot huilens toe. En inderdaad heel typerend; vooral 's nachts. Ik heb een paar jaar geleden zo'n prik erin gehad (auuuu :cry: ), maar het blijft terugkomen. Volgende stap is de operatie maar dat durf ik niet :proud:
feow schreef:
19-06-2017 16:42
Pas op voor de wraak.

Afbeelding

Daar gaat mijn liefde voor watermeloenen.
Nah, ik heb er iets leuks van gemaakt.

Afbeelding
Ah dat vind ik een stuk leuker, Leo.
BridgetteDubois schreef:
19-06-2017 16:44
Ana, carpaal tunnelsyndroom is echt heel verrot. En volgens mij is het ook hormoongevoelig. Ik heb er in fases heel veel last van, zelfs tot huilens toe. En inderdaad heel typerend; vooral 's nachts. Ik heb een paar jaar geleden zo'n prik erin gehad (auuuu :cry: ), maar het blijft terugkomen. Volgende stap is de operatie maar dat durf ik niet :proud:
Die operatie heb ik aan beide polsen gehad en viel bij mij reuze mee Brie. En het is niet meer teruggekomen. Nou ja, de reumapijn in mijn handen is er niet mee opgelost, maar dat is een hele andere pijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-06-2017 17:00
Die operatie heb ik aan beide polsen gehad en viel bij mij reuze mee Brie. En het is niet meer teruggekomen. Nou ja, de reumapijn in mijn handen is er niet mee opgelost, maar dat is een hele andere pijn.
Ja dat zijn 2 hele verschillende dingen. Maar ik ben echt een enorm watje op dat gebied. Ik heb weleens wat moeten laten wegsnijden, stelde echt niks voor, maar zodra ik het bloed langs mijn zij voelde stromen ging ik bijna out. En liggen kotsen daar op die tafel. Terwijl ik verder helemaal niet zo aanstellerig ben.
Maar wat fijn dat het voor jou geholpen heeft, al helpt het voor de reuma helemaal niks...
Hugh-Jazz schreef:
19-06-2017 18:43
Ik heb niet overal een antwoord op. Ik doe ook maar mijn best. :|

Het wordt pas spannend als ik op een bericht kan antwoorden wat je hier pas over een paar uur komt posten ..
Kom je rond 18.43 even langs om je bericht te plaatsen anders klopt mijn timewarp niet meer :biggrin:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 17:06
16.97% gewijzigd
Het is hier binnen bijna 28 graden. Niet te doen dit. O_O

Lang leve oude huizen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
feow schreef:
19-06-2017 10:44
Ik was eerst op Flair en later op libelle. Ik herken wel wat patronen van het zinkende schip.
In combinatie met het blad Viva wat niet echt goed in de markt ligt en de manier waarop gereageerd wordt op de moeilijkheden met het nieuwe forum houd ik behoorlijk rekening met de mogelijkheid dat het nu echt een aflopende zaak is. Ik zie iig geen inzet van moderators, Sanoma of CM voor dit forum.
Hoe en wat op Flair weet ik niet, maar Libelle is niet dicht 'geslibt' vanwege een niet-goed-functionerend forum.
LOEP ME MAAR aub.
AeonOfWinter schreef:
19-06-2017 17:07
Het is hier binnen bijna 28 graden. Niet te doen dit. O_O

Lang leve oude huizen.
Bedoel je een oud huis vanwege de dikke muren? Of een modern huis vanwege airconding?
LOEP ME MAAR aub.
Oud nogal gammel huis wat slecht te isoleren is.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
impala schreef:
19-06-2017 14:17
Het werkt helemaal niet goed. Topics bloeden dood omdat zelfs de TO ze niet meer kan vinden. Iedereen blijft hangen in dezelfde topics omdat je de rest niet ziet. En dan gaan we elkaar nog meer zieken dan normaal, gewoon omdat we teveel op elkaars lip zitten. Sfeer naar de klote. Gevolg: Nog meer forummers vertrekken. Al dan niet vrijwillig.
Interessante topics op Gezondheid, een van de belangrijkste pijlers hier, worden stuk voor stuk gesloten wegens Medisch Advies. Andere pijlers lopen vol met spam. Mods zeggen dat je moet mailen maar lezen hun mail niet en geven geen antwoord. CM is van de aardbodem verdwenen.
Nee het gaat niet goed. Het gaat rap bergafwaarts.
Hier ben ik het wel mee eens.
missie_m schreef:
19-06-2017 17:23
Bedoel je een oud huis vanwege de dikke muren? Of een modern huis vanwege airconding?
Oude huizen zijn niet geïsoleerd, dus de warmte komt binnen.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
19-06-2017 17:30
Hier ben ik het wel mee eens.
Ik ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-06-2017 17:38
Ik ook.
De hele dag op mijn werk heb ik het forum niet opgestart. Dat is nog nooit gebeurd.
AeonOfWinter schreef:
19-06-2017 17:28
Oud nogal gammel huis wat slecht te isoleren is.

Sanoma?
Ook eens met Impala.

Dat de update heel slecht is verlopen staat buiten kijf, maar de manier waarop ermee omgegaan wordt is ronduit slecht.

Maar goed, het is wat het is.
Renaissance_ schreef:
19-06-2017 17:40
Ook eens met Impala.

Dat de update heel slecht is verlopen staat buiten kijf, maar de manier waarop ermee omgegaan wordt is ronduit slecht.

Maar goed, het is wat het is.

Ja, ze zijn afhankelijk van de Indiers, dat is natuurlijk ook vreselijk balen dat je er geen budget voor krijgt en dat je moet outsourcen naar India.
De communicatie moet gewoon weten, begrip kweken en dat de boel gefixt moet worden in India.
Niks geen eigen TD.
Als CM had ik dat medegedeeld. Zeker weten. Uitleg geven waaróm dit zo'n zooitje is. Want denk erom, Sanoma krijgt aardige inkomsten door ons, geen/weinig forummers, geen adverteerders.
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 17:44
0.28% gewijzigd
Bossanova schreef:
19-06-2017 15:27
Ik ga lekker naar het strand, forum ze jullie!
:sun: Zet je wel een hoedje op ? en vergeet je niet in te smeren met een goede creme.
missie_m wijzigde dit bericht op 19-06-2017 17:46
1.07% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Ik niet.
doornroosje9 schreef:
19-06-2017 17:35
Oude huizen zijn niet geïsoleerd, dus de warmte komt binnen.
Het oude huis dat ik ken heeft echt heel dikke buitenmuren en een grote kelder. En is omringd door hoge bomen en struiken. Nieuwe huizen liggen vaak in een nieuwbouw wijk waar nog niet veel grote bomen staan.
LOEP ME MAAR aub.
yasmijn schreef:
19-06-2017 17:44
Ja, ze zijn afhankelijk van de Indiers, dat is natuurlijk ook vreselijk balen dat je er geen budget voor krijgt en dat je moet outsourcen naar India.
De communicatie moet gewoon weten, begrip kweken en dat de boel gefixt moet worden in India.
Niks geen eigen TD.
Als CM had ik dat medegedeeld. Zeker weten. Uitleg geven waaróm dit zo'n zooitje is. Want denk erom, Sanoma krijgt aardige inkomsten door ons, geen/weinig forummers, geen adverteerders.

Je verwacht te veel van een stagiair(e) die ze nog moeten vinden.
http://www.sanoma.nl/job-and-internship ... iva-forum/

Ik vind het nogal wat .. een stage van 36 uur per week voor 6 maanden ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven