Helemaal het einde (rtl4)
maandag 19 juni 2017 om 21:30
Die ene dochter van Van Kooij lijjkt wel echt als twee druppels water op vader Jeroen zeg!
Zir moeder Linda nu zichzelf of haar dochters gerust te stellen met steeds maar "jij bent de baas" zeggen?
Volgens mij deden die dochters het prima; beetje irritant om dan moeder de hele tijd instructies en "begeleiding" te horen roepen?
Zir moeder Linda nu zichzelf of haar dochters gerust te stellen met steeds maar "jij bent de baas" zeggen?
Volgens mij deden die dochters het prima; beetje irritant om dan moeder de hele tijd instructies en "begeleiding" te horen roepen?
maandag 19 juni 2017 om 21:32
Ja dat vond ik ook.Gebruna schreef: ↑19-06-2017 21:30Die ene dochter van Van Kooij lijjkt wel echt als twee druppels water op vader Jeroen zeg!
maandag 19 juni 2017 om 21:32
Gebruna schreef: ↑19-06-2017 21:30Die ene dochter van Van Kooij lijjkt wel echt als twee druppels water op vader Jeroen zeg!
Zit moeder Linda nu zichzelf of haar dochters gerust te stellen met steeds maar "jij bent de baas" zeggen?
maandag 19 juni 2017 om 21:35
maandag 19 juni 2017 om 21:38
Wij keken tot een paar weken geleden niet. Het veranderde toen mijn tijdlijn vol stond met negativiteit mbt de Posjes. Ja, dan wordt de nieuwsgierigheid wel gewekt. En we vinden het leuk om te kijken. Maar we hebben eigenlijk niets tegen de Posjes. Ook niet tegen de andere families, maar de Posjes vinden we raar genoeg wel leuk.
maandag 19 juni 2017 om 21:47
Ik kan ook lachen om hun grappen maar om nu te zeggen dat het leuke mensen zijn? Uh nee.Raphunus schreef: ↑19-06-2017 21:38Wij keken tot een paar weken geleden niet. Het veranderde toen mijn tijdlijn vol stond met negativiteit mbt de Posjes. Ja, dan wordt de nieuwsgierigheid wel gewekt. En we vinden het leuk om te kijken. Maar we hebben eigenlijk niets tegen de Posjes. Ook niet tegen de andere families, maar de Posjes vinden we raar genoeg wel leuk.
maandag 19 juni 2017 om 21:48
Ik kan ook lachen om hun grappen maar om nu te zeggen dat het leuke mensen zijn? Uh nee.Raphunus schreef: ↑19-06-2017 21:38Wij keken tot een paar weken geleden niet. Het veranderde toen mijn tijdlijn vol stond met negativiteit mbt de Posjes. Ja, dan wordt de nieuwsgierigheid wel gewekt. En we vinden het leuk om te kijken. Maar we hebben eigenlijk niets tegen de Posjes. Ook niet tegen de andere families, maar de Posjes vinden we raar genoeg wel leuk.
maandag 19 juni 2017 om 21:50
Maar het ergste vindt ik nog hun taalgebruik. Ze doen uit de hoogte, maar gebruiken de vreselijkste scheldwoorden en vloeken, zelfs waar de kinderen bij zijn. Lekkere opvoeding! Respect hoe de andere gezinnen met elkaar omgaan! Die worden gecorrigeerd als ze over anderen lelijk praten, maar fam. Pos lacht er om en stimuleert het zelfs. Dat is juist het teken dan ze geen beschaving hebben.watdachtjehiervan schreef: ↑19-06-2017 21:33De posjes kijken echt neer op mensen die het "minder" hebben. Bah, wat een nare mensen.
Jammer dat Jeroen en Linda niet wat caps uit nederland hebben meegenomen, ze weten dat de meiden graag rijden, maar ja...aangezien we bij hen nog niet veel verantwoording hebben gezien, is het ook niet verbazingwekkend. Dean die met zijn blote voeten in de grond staat te hakken...ieks...je zult maar uitschieten. Ze zijn wel eerlijk dat niet alles "in de gloria " is. Ik zie ze wel vertrekken, naar pichulemu, nederland of weer reiskriebels en ondertussen proberen huis te verhuren en land verkennen of zoiets.
Voor de kinderen van Wichen gaat het wel steeds saaier worden nu de weg steeds slechter wordt en er niemand meer is om mee te spelen.
Als het huis af is gaan ze echt in een gat vallen denk ik. Ik hoor ze wel over importeren, maar zie ze geen afnemers benaderen, relaties aangaan met winkelketens etc. Vraag me af of ze al wel een inschrijving bij kvk hebben etc. Wat Addy is niet zo van de zaken vooraf goed regelen. Dat moet ik Ilona dan wel nageven. Hier waren ze vlot bij.
maandag 19 juni 2017 om 22:03
Voor hun is alles "love, peace, een cadeautje, etc."
Op veel verantwoordelijkheidsgevoel heb ik ze nog niet kunnen betrappen. En uiteindelijk moeten ze met grote en kleine dingen steed door anderen 'gered"worden; van de schoolspulletjes tot medische hulp.
Ze zeggen zeer aan het sociale te hechten, maar ik heb ze eigenlijk alleen vooral zien 'nemen' c.q. meedoen en nog niet zoveel zien 'geven'.
Jeroen haalt er wel steeds heel handig mensen bij die kennis of kracht hebben, mar het enige succesvolle dat hij zelf gedaan heeft is het geven van yoga lessen (maar die moesten hem wel geld opleveren - helaas was dat slechts een zeer kortstondig succesje)
Ik zie hen vooral sociaal zijn in de zin van "wat kan die ander voor mij betekenen, want in dat geval wil ik best wel even lief en aardig en joviaal doen".
Of heb ik iets gemist?
maandag 19 juni 2017 om 22:09
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich aan hun irriteren. Ik heb dat persoonlijk niet. Ze vinden zichzelf vrij slim, maar dan weigeren ze een afvalzakje, omdat ze er geen reet van hebben verstaan van wat de vrouw zei. Ze interesseren zich, volgens mij, ook totaal niet voor de taal. Want ze doen maar wat, in alles wat ze doen. Ik vind ze wel leuk, juist omdat ik ook buiten hun grapjes om erg om ze kan lachen.watdachtjehiervan schreef: ↑19-06-2017 21:48Ik kan ook lachen om hun grappen maar om nu te zeggen dat het leuke mensen zijn? Uh nee.
maandag 19 juni 2017 om 22:12
Helemaal eens. Zag net een polltje op Twitter met 85 deelnemers, ze zijn veruit de minst populaire familie, maar 8%. Denk om precies wat jij beschrijft.
Pos staat trouwens op dikke winst met 77%.
Only dead fish go with the flow.
maandag 19 juni 2017 om 22:20
Ilona als een gillend speenvarken van die berg
. Bridget Jones deja vu.
Hier reed vroeger ook niemand met een cap. Die meiden kunnen wel een leuk stukje paardrijden zo te zien. Mooi gezicht was het en voor het eerst dat ik met plezier naar de yogi's kijk.
De Addy's staan binnenkort op een stroopwafel rantsoen vrees ik
Hier reed vroeger ook niemand met een cap. Die meiden kunnen wel een leuk stukje paardrijden zo te zien. Mooi gezicht was het en voor het eerst dat ik met plezier naar de yogi's kijk.
De Addy's staan binnenkort op een stroopwafel rantsoen vrees ik
maandag 19 juni 2017 om 23:03
dinsdag 20 juni 2017 om 01:54
Ik meen me te herinneren dat het bouwen van dat huis omgerekend 30 tot 35 duizend euro had gekost.
En ze wonen nu 2-3 maanden in dat nieuwe huis? (Want zijn er totaal toch iets van 4-5 maanden nu?)
dinsdag 20 juni 2017 om 08:25
ik moet eerlijk bekennen dat ik bij de start van dit programma niet veel goeds te zeggen had over de familie Pos. Ik vond ze idd erg uit de hoogte doen. "We komen uit t gooi bla bla bla."
Maar gaandeweg is het echt veranderd. Ik ze wel grappig. Ja ze zijn neerbuigend en grof maar aan de andere kant zitten ze ook vol zelfspot en vind ik dat ze het best grappig doen zo. Het lijkt er een beetje op dat ze allebei in hun natuurlijke rol zijn vervallen. Pa Pos die ineens huisman is en Ma Pos die de zaken regelt.
De familie van Wichen is alleen vermakelijk door Addy die als een ware tornado van alles doet. Hij is wel verrekte handig maar daar verdien je geen geld mee. Hij zou zichzelf altijd nog in de markt kunnen zetten als timmerman/klusjesman. Ma van Wichen heeft gewoon niks in de pap te brokkelen en levert ook niks op. Behalve eten en drinken.
De familie yogibear heb ik mijn buik van vol. Onverantwoorde acties steeds. Dat misselijke; dit is een cadeautje, de wereld is mooi lief en oh wat zijn we leuk en gewenst en maken we makkelijk vrienden. Maar alles in hun voordeel en om er zelf beter van te worden. Ik vind ze ook gewoon eng. Jeroen qua uiterlijk, en die troela qua karakter. Brrrr.
Maar gaandeweg is het echt veranderd. Ik ze wel grappig. Ja ze zijn neerbuigend en grof maar aan de andere kant zitten ze ook vol zelfspot en vind ik dat ze het best grappig doen zo. Het lijkt er een beetje op dat ze allebei in hun natuurlijke rol zijn vervallen. Pa Pos die ineens huisman is en Ma Pos die de zaken regelt.
De familie van Wichen is alleen vermakelijk door Addy die als een ware tornado van alles doet. Hij is wel verrekte handig maar daar verdien je geen geld mee. Hij zou zichzelf altijd nog in de markt kunnen zetten als timmerman/klusjesman. Ma van Wichen heeft gewoon niks in de pap te brokkelen en levert ook niks op. Behalve eten en drinken.
De familie yogibear heb ik mijn buik van vol. Onverantwoorde acties steeds. Dat misselijke; dit is een cadeautje, de wereld is mooi lief en oh wat zijn we leuk en gewenst en maken we makkelijk vrienden. Maar alles in hun voordeel en om er zelf beter van te worden. Ik vind ze ook gewoon eng. Jeroen qua uiterlijk, en die troela qua karakter. Brrrr.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!